skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto koupeno v červenci 2012 v původním stavu (35000Km) od 2 majitele.Rok 1973.
Bohužel jsem nějak zapomněl a nevyfotil jsem ho ihned po přívozu domů, ale moc se nezměnilo :D.
Auto stálo poslední 2 roky venku na slunci a dešti, to mu moc neprospělo.
Úpravy:
Vyměněny kola místo 14" za 13" continental 175/65 - nedá se srovnat, sedí jak přibité.
Na zkoušku dán přední spoiler.
Vyměněn volant za sportovní.
Vyměněn orig. startér za startér z felicie (předělán - nové víko a pastorek).DOPORUČUJI!!!
BUDOUCNOST:
Hřebenové řízení, ale úzká náprava.
Motor 136 rapid + 5q převodovka mokré poloosy - z auta nechci mít žádného závoďáka, ale auto
se kterým se můžu klidně projet a to se s 4q převodovkou nedá!!!
Erko jinak nechci moc upravovat (Rozšíření, chladič ve předu, interiér, vzhled)
Bohužel jsem nějak zapomněl a nevyfotil jsem ho ihned po přívozu domů, ale moc se nezměnilo :D.
Auto stálo poslední 2 roky venku na slunci a dešti, to mu moc neprospělo.
Úpravy:
Vyměněny kola místo 14" za 13" continental 175/65 - nedá se srovnat, sedí jak přibité.
Na zkoušku dán přední spoiler.
Vyměněn volant za sportovní.
Vyměněn orig. startér za startér z felicie (předělán - nové víko a pastorek).DOPORUČUJI!!!
BUDOUCNOST:
Hřebenové řízení, ale úzká náprava.
Motor 136 rapid + 5q převodovka mokré poloosy - z auta nechci mít žádného závoďáka, ale auto
se kterým se můžu klidně projet a to se s 4q převodovkou nedá!!!
Erko jinak nechci moc upravovat (Rozšíření, chladič ve předu, interiér, vzhled)
Rades / 110R - komentáře:
Hm, hm, ale jo, takový kousek by se mě taky líbil :)
dragon_cb_cz : Bohužel to řezání je a škoda.
Ale na druhou stranu to nebude žádný muzejní exponát který musí být ve 100% stavu.
Když jsem kolikrát viděl z jakého šrotu se dá udělat fakt pěkné auto, tak nějakých pár cm tunelu není snad takový problém. I SP 4,22 je málo to by musela být ze 120LE 3,9. Navíc když se to udělá pěkně. Jak jsem řekl že i ze šrotu se dá udělat auto, tak vrátit tunel, který vyřežu z jakékoliv stovky,není takový problém.Kdybych chtěl udělat z auta nějaké tuningové, tak bych si takové zachovalé a drahé nevybral. 100lidí=100názorů=100chut í

Ale na druhou stranu to nebude žádný muzejní exponát který musí být ve 100% stavu.
Když jsem kolikrát viděl z jakého šrotu se dá udělat fakt pěkné auto, tak nějakých pár cm tunelu není snad takový problém. I SP 4,22 je málo to by musela být ze 120LE 3,9. Navíc když se to udělá pěkně. Jak jsem řekl že i ze šrotu se dá udělat auto, tak vrátit tunel, který vyřežu z jakékoliv stovky,není takový problém.Kdybych chtěl udělat z auta nějaké tuningové, tak bych si takové zachovalé a drahé nevybral. 100lidí=100názorů=100chut í


-> vhml: No vidiš, ale s favoritem, předpokládám s tupovačkou max 260° to bude docela příjemný svezení...
-> m8rinek: to je otázka. S mojí 280tkou vačkou bych s 3,9 nikam nedocestoval, protože bych prostě byl mimo otáčky vačky. Se 4,44 točím při 90 kolem 3500 kde je maximum kroutaku a plyn jen lehce šolícham.
-> r110r: Jak píše kolega, na druhou stranu je to tvoje auto, já pro vyšší komfort při cestování chci dát SP3,9.
Nechceš ještě promyslet ten 5q? Je to tvoje auto, nemám ti do toho co kecat, ale řezat do tunelu u takhle pěkného eRka je hřích... Když by se dal stálý převod 4.22 tak už by to s tím 4kvaltem tak strašné nebylo...
Cena bohužel vyšší, ale náklady a čas na renovaci nižší.
Take bych neco takoveho bral ale ta cena......
-> r110r: kruta cena
Erko stálo bez dílů asi +- 55000Kč , ale byla zaplacena EKO daň.
Hezke kolik te stalo mohu li se zeptat!!
slusny zaklad
moc pěkný,vypadá v dobrym stavu!
