
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Tuner#2: Ja, ich auch. Já se moooc těšim

-> Vita ze Sudet: Super, už se těšíme.

-> TUNER: Nic nebude. Jdu teď nakládat RS. Probehl test, brzdy celkem brzdí. Předek do fleku a zadek by mohl bejt lepší. Ale nic naplat takhle už to zůstane a ty se těš, sem nadrženej bo sem se s tim dva měsíce snad pořádně nesvezl


-> Vita ze Sudet: Tak nám nakonci zabrejkuješ jako já v Běšinech.....

-> Vita ze Sudet: kdo brzdí nevyhrává ale z toho si nic nedělej hrocháč je nějakej zakletej já zase nemam GEO a eště doposkládaný auto
na GEO jdu před odjezdem na hrocháč

-> All: Vy ste optimisti.... samá sranda. Já sem v koncích a vy si laškujete. Bez brzd se nevyhrává

-> TUNER: -> havlik: Díky za prognózy

-> Nwkt: ....já myslim že obojí....

-> havlik: Takže to vidíš na spojku jo

-> Nwkt: no tak kdo řiká že se ti vyserou brzdy

-> havlik: Abych mu bez brzd nabořil zadní čelo jo
to spíš na tyč


-> Nwkt: tě Luboš vezme na lano a ani nepozná že za sebou něco táhne
-> TUNER: Mno když jsem tu čet jak se to všem najednou pos*** tak fakt jenom čekam co se stane mě, mam tam novou brzdovku, ta co tam byla předtim to už byla pevná hmota
a taky nový kotouče, takže fakt čekam, že na jižní spojce se to rozesere


-> Nwkt: Tak já doufam že jsem si smůlu vybral v Plasích.......a pak opakovaně v garáži....Teď chci mít zase na rok klid...

-> Vita ze Sudet: Já jenom doufam že mi někde na jižní spojce kiksne spojkovej nebo brzdovej válec

-> Vita ze Sudet: U mě to vypadá na dobrej cestě.......Ale sprintovací převodovka to rozhodně neni.
Moje 4 je tak jako 5 na krátkej a 5 bude točit tak 2 tisíce při 90 km/h.....
Asi by to chtělo o malilinko delší 3,aby těch 400 metrů dala a nebo posunout omezovač tak o 500-1000 otáček vejš...
Moje 4 je tak jako 5 na krátkej a 5 bude točit tak 2 tisíce při 90 km/h.....

Asi by to chtělo o malilinko delší 3,aby těch 400 metrů dala a nebo posunout omezovač tak o 500-1000 otáček vejš...

-> Vita ze Sudet: Tak dva dny před odjezdem je nálada na bodu mrazu
Zítra je poslední den nato vymyslet nějaké provizorium s brzdama


-> Vita ze Sudet: ja uz na ty stranky, kde se tyhle exemplare vyskytujou, koukam delsi dobu

-> RomanT: Kdybys to myslel vážně. Tak bys do toho mohl jít se mnou a byla by u prodejce sleva na dva kusy

-> Vita ze Sudet:
OK 200E/kus, at nezerem



