
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: já asi budu za Havl. Brodem

-> Mantrabeach: Nebuď měkej
-> havlik: Ty taky doraž
-> Max: OK příště

-> havlik: Ty taky doraž

-> Max: OK příště

-> havlik: hmm sakra to je pro mě skoro 200km tak to nic

-> Mantrabeach: panenský týnec
-> Vita ze Sudet: o jakémpak týnci to mluvíte?
Že bych přijel sprintovat taky?


-> Vita ze Sudet: nestavil jsem se pač jsem asi ve dvě valil domu. měl jsem ještě nějaký povinnosti. Příště určitě

-> Vita ze Sudet: No s touhle převodofkou asi těžko.A když se to do Týnce nezlepší,tak ani na sprinty nepůjdu.

-> TUNER: Newim, zkusíme to v týnci. Snad to tam bude trochu rozumné s časomírou.... ale ty mě stejnak pojedeš

-> Vita ze Sudet: Tak čas kterej neni přesnej,bude vždycky hektarovej.....nulovou prodlevu nemá nikdo...

-> Vita ze Sudet: ŠOUMEN

-> MATTESS: No dík no
eště chvilku mě chlácholej a budu se červenat
. Dyt sem to řikal už v Běšinách, že něco málo z toho musí mít i divák



-> Vita ze Sudet: ale ty rozjezdy byly hoooodně dobrý, teda pro diváky. Pro tebe bohužel znamenaly ztrátu. Ale je to brutalitka
-> TUNER: Bejt horší nemůže bejt nikdy dobrý
a navíc ten hektarovej čas.....


-> Vita ze Sudet: Myslim že příště se ti to už povede... A o setinku horší než druhej je dobrý ne?
Ale litra asi jen tak nezdoláš.....ale držim ti palce,ty na to auto máš...já ne..
Ale litra asi jen tak nezdoláš.....ale držim ti palce,ty na to auto máš...já ne..

-> Vita ze Sudet: Dlužíš mi svezení


-> Max: Dík. Že si se nezastavil? Co se týká Auta sem spokojen jak fungovalo. Snažil sem se. Nicméně čas je ostudnej. 15,74s
..... Auto by mělo bejt schopný zajet minimálně o vteřinu níž. Dost sem ztrácel na startu hrabánim a při prvnim sem i zaspal
Budu schánět slicky. Ale alespoň 3.místo (3.nejrychlejší čas tohoto srazu) útěchy



-> Vita ze Sudet: ty tvoje kola jsou naživo ještě hezčí než na fotce :-)
jelo ti to taky hezky
jelo ti to taky hezky

vito napis mi kdyz tak na ICQ mam pro tbee zajimave fotky z vecera a brukeho rana snad se neco bude libit
-> Vita ze Sudet: Já se taky pořádně nesvezl a těšim se na dálnici....
