
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> TUNER: Pokud ty kola ještě někdy uvidím tak jo

-> RomanT: Už jsem to psal tady Baghirovi - leštěný límec mám stejně po 200km na sraz zapřášený od brzdového prachu a tak stejně to příjde na srazu umýt a přelíznout pastou. Na autu na ježdění bych to nikdy nedělal - tam je jasně lepší to mít přelakovaný, ale tím to ztratí na atraktivitě.
Koukni sem: www.lestenikol.cz/

Koukni sem: www.lestenikol.cz/
Ale jinak to mas vazne moc pekny

-> Tuner#2: pokud je to hlinik nebo dural (nebo jakakoli slitina s Al) tak to oxidovat bude, at je to lesteny nebo ne - pokud se to ale casto necim osetruje, pak clovek nad oxidaci zvitezi:-)
(i kdyz asi mas pravdu protoze pokud se to lesti nejakou pastou, tak ta se asi dostava do poru kovu a oxidaci zabranuje)
(i kdyz asi mas pravdu protoze pokud se to lesti nejakou pastou, tak ta se asi dostava do poru kovu a oxidaci zabranuje)
-> Tuner#2: Jj,příští rok můžeš referovat...

-> RomanT: Pokud je to takhle rozleštěný, tak to nezoxiduje - koukni na auta co jezdí po srazech a mají leštěný kola. Stačí to jednou za měsíc přelíznout a je to pořád stejný.
Tak nedavat na to nic je blbost, pac to zvoxiduje, bezbarvej lak by na lesku urcite neubral, jen by to proste vypadalo jinak (ne tak pekne jako ted(asi)) a ten pruhlednej komaxit - to mel bejt jako vtip nebo to vazne existuje?
Jinak bych to pretah nejakou joo kvalitni lestenkou aby tam zustala naka vrstva polymeru a neoxidovalo to a pak znovu a znovu...

Mooooc pěkný

-> Vita ze Sudet: Hezká práce...

-> Tuner#2: No s tím jednou za rok to byla nadsázka, ale viděl jsem do hladka vyleštěný a v komaxitu a bylo to super. To co mají v krámě, je většinou taky pod bezbarvym lakem, ale jen na hrubo vyleštěný.
Moje rada - nechat surové - lak to zkazí na úroveň toho co koupíš v krámu...
-> Baghira: Pokud máš límcový kola, tak je musíš stejně po přijetí na sraz umýt, protože jsou hlavně předky pěkně černé od brzdového prachu, takže mytí jednou za rok nehrozí. A pokud chceš kola mýt jednou za rok jako já na spotřebáku, tak nemá cenu leštit límce :o))
-> Tuner#2: No právě...já spíš myslel něco, co přelízneš, tak jednou ročně :-).
-> Baghira: Když to každých 14d ní na srazu umyješ a přelízneš pastou, tak to nezajde. Jedno BMW jezdilo po Tuning cupu celý rok a měl to i na finále pořád nádherný...
-> Vita ze Sudet: Parádní práce.
-> Vita ze Sudet: Parádní práce.
-> Vita ze Sudet: mozna to strati trochu lesku ale zas to potom vydrzi
-> Baghira: Ha bezbarvej komac to je napad:-))
-> Baghira: Ha bezbarvej komac to je napad:-))
-> Vita ze Sudet: Já bych to láknul, ono to pad dýl jak měsíc lesklý nevydrží. Prej je nejlepší bezbarvej komaxit?
-> Pavel Korbelář: Leštěný věci když přelakujes ztráci udajne lesk! Jinak cca 8h na kolo?! Těžko říct. Dělám to po etapách

-> strucy: nie

-> Vita ze Sudet: nemáš tam teraz na límcoch také malé flaky tmavšie?
-> Vita ze Sudet: Jo a budes to lakovat bezbarvim lakem??