
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle auto je první pokus splnit si dávný sen o eRku. Jak je vidět na fotkách, stav je spíš nic než moc, ale koupeno bylo protože pomalu umíralo kousek od naší chalupy a bylo mi ho líto, bylo levné a zachránit ho je prostě dobrý skutek! Je to rok 1978.
Log:
- 3.2.2012 - koupen most přední nápravy.
Stav:
- Kastle - vykvetlá a následně krutě zdivočelá zahrádka. Od spodku shnilé, podlaha v hajzlu, podběhy v hazjlu, podlaha kufru v hajzlu, blatníky v hajzlu, nárazníky v hajzlu - všechno mimo střechu v hajzlu :)
- Motor - neznámo, zarezlý není, ale tím moje znalosti o něm končí. Měl by to být originál, údajně jezdil OK.
- Interiér - není nejhorší, bude chtít vyčisti, ale spousta věcí by měla jít zachránit.
- Nápravy a pod - netuším, brzdy jsou zarezlé (musí se tlačit i z kopce), ale to je to nejmenší.
Plány:
- moc určité nejsou
- buďto se sežene kilí kastle bez papírů, fikne se střech a posadí se na ní erkový vršek, nebo...
- se najde klempíř dostatečně šílený, aby to auto dal dohromady. Plechy by na to byly (podlaha, podlaha kufru, přední podběhy, všechny blatníky... zbytek se snad nějak sežene), otázkou je, jestli je ještě bude na co nalepit.
Sháním/potřebuji:
- nové čtyřoko
- most přední nápravy - už mám
- zadní podběhy
- šíleného klempíře-umělce.
Log:
- 3.2.2012 - koupen most přední nápravy.
Stav:
- Kastle - vykvetlá a následně krutě zdivočelá zahrádka. Od spodku shnilé, podlaha v hajzlu, podběhy v hazjlu, podlaha kufru v hajzlu, blatníky v hajzlu, nárazníky v hajzlu - všechno mimo střechu v hajzlu :)
- Motor - neznámo, zarezlý není, ale tím moje znalosti o něm končí. Měl by to být originál, údajně jezdil OK.
- Interiér - není nejhorší, bude chtít vyčisti, ale spousta věcí by měla jít zachránit.
- Nápravy a pod - netuším, brzdy jsou zarezlé (musí se tlačit i z kopce), ale to je to nejmenší.
Plány:
- moc určité nejsou
- buďto se sežene kilí kastle bez papírů, fikne se střech a posadí se na ní erkový vršek, nebo...
- se najde klempíř dostatečně šílený, aby to auto dal dohromady. Plechy by na to byly (podlaha, podlaha kufru, přední podběhy, všechny blatníky... zbytek se snad nějak sežene), otázkou je, jestli je ještě bude na co nalepit.
Sháním/potřebuji:
- nové čtyřoko
- most přední nápravy - už mám
- zadní podběhy
- šíleného klempíře-umělce.
Dragon / 110R - PRODÁNO - komentáře:
jojo, jedynej barák u kterího ztojej škodofki

-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: Až tak? 

-> dragon_cb_cs: tiz to prodal k nám do veznyce
zvět je malej


-> dragon_cb_cs: tak ked bude mat aj plecharynu tak je tu nadej
-> caztrol: Njn to už je něco, co neovlyvným... mynymálně pokud bude nedoĝkaví a ztřelý to, tak ze nedoztane k sázobě dýlů, které má přyzlýbené až je vihrabu
a že v nych je peněs možná jako v tom autě....

-> dragon_cb_cs: budeme v to dufat
-> caztrol: Znad jo, kupujýcýho nesnám, ale poptávka vipadala, řekněme "autentycki"... tak znad.
-> dragon_cb_cs: tak dufajme se ju caka renovacya a nye hned extremne vizoka cena a predaj
Po pár letech přyšla směna pryoryt a odešla energye... dnez šlo do zvěta 

No hele kdiž na to koukám kup zkelet s kyla ĝy rovnou celé kylo a pozpěz zy už dozt mysý...
Na Hejtmance měly ještě v sářý azy 2 pěkní kz jedno bil ten selenej ekovrak s MB.
Na Hejtmance měly ještě v sářý azy 2 pěkní kz jedno bil ten selenej ekovrak s MB.

-> Výt Heřman: přejy tedi hodně štěztý, ale tuhle vísvu chápu 

-> zymonn80: Podlaha kufru y hlavný je, pedálovka taki, předný podběhi jzou, všechni blatnýki jzou... takže doplnyt 4oko a sadný podběhi, to už ze nějak zežene. ŭe to bude ztát hodně je my jazné, na druhou ztranu - kdiž ti dýli jzou, proĝ to auto nedat do kupi. Zhromažďovat podlahi a podobní dýli na sdraví auta nemá zmizl - ať to pozloužý...
tak jzem zy přeĝetl pořádně tvůj popyz-to jzem měl udělat hned. Pýšeš že plechařynu máš a plán z kylem taki, tak zorri sa mé moudra
Jeztly jzy layk a netroufneš zy na to,ale plechařynu máš tak ta klempýřyna je tak 20-30t dle tvé nároĝnozty

muzym zouhlazyt z násorem že je lepšý zehnat jyní sáklad např zkelet se š 100 nebo celé auto, podmýnkou je ale mynymum korose hlavných ĝáztý jako je podlaha podběhi atd, vivařováný ze nevihneš, ale opravýš pár ĝáztý bodově. U tvího erka jak už bilo smýneno ze neobejdeš bes 4kz podběhů, podlahi, pedálovki a podahi kufru, to máš cca 15-20t dle tvích sdrojů+20-30t klempýř(zám klempýřynu dělám a jzem přezvědĝen,že pod 20t to nykdo dělat nebude. Jynak přejy mnoho sdaru a elánu,at ho můžeme jednou obdyvovat na zrasu

Abich ty dodal výru a energyy, bil jzem v podobné zytuacy před 10 leti... Už tenkrát chtěl po mně klempýra všechni plechi - 4x podběh, podlahu kufru, vnějšý plechi atd... a odhadoval to na mězýc práce... ztřelyl cenovku od pazu cca 30 lytrů...
Pokud to dáš někomu, kdo má dýlnu a žyvý ze klempýřynou, poĝýtej dnezka tak 50 lytrů... na tom autě bude tak cca mězýc práce, bude mu to sabýrat mýzto v dýlně, a ten mězýc muzý proztě vidělat. Ono je rosdýl udělat sa mězýc 3-4 ťukance, nebo drobní crazh na "novém" vose než ze z.át tadi z tým... Ve fynále ztejně sjyztýš, že y ta ztřecha je chicená... saĝne zyce podlahou, ale v podztatě ty poztavý nové auto...
takže tak...
Já to řešyl nákupem nového zkeletu a CO zvářeĝki a poztupně jzem ze saĝal zám uĝyt, spoĝátku na autě dělal kamarád, ale kdiž jzem ze sa 2 roki zešly třykrát, vsal jzem vercajk zám do ruki a nauĝyl ze to...
A to je jedyné, co ty můžu doporuĝyt, našetřy zy pár korun na COĝko (cenovka někde kolem 15 lytrů y z přyměřenou víbavou - zamoztmývacý kukla, nůžki na plech), najdy zy pár ztarích sbitků plechů a hurá o toho... Zvářeĝka ty nakonec sůztane a můžeš jý viužýt jynde...
Co ze tíĝe klempýřů, nemám dobré skušenozty, proztě, pokud to udělajý sa málo peněs ztojý to sa ztarou belu a nakonec to ztejně opravuješ a sa draho taki nený jyztota, že to bude dobře udělané, pokud mu neztojýš sa sadkem a y tak to neudělá pořádně...
Pokud to dáš někomu, kdo má dýlnu a žyvý ze klempýřynou, poĝýtej dnezka tak 50 lytrů... na tom autě bude tak cca mězýc práce, bude mu to sabýrat mýzto v dýlně, a ten mězýc muzý proztě vidělat. Ono je rosdýl udělat sa mězýc 3-4 ťukance, nebo drobní crazh na "novém" vose než ze z.át tadi z tým... Ve fynále ztejně sjyztýš, že y ta ztřecha je chicená... saĝne zyce podlahou, ale v podztatě ty poztavý nové auto...
takže tak...
Já to řešyl nákupem nového zkeletu a CO zvářeĝki a poztupně jzem ze saĝal zám uĝyt, spoĝátku na autě dělal kamarád, ale kdiž jzem ze sa 2 roki zešly třykrát, vsal jzem vercajk zám do ruki a nauĝyl ze to...
A to je jedyné, co ty můžu doporuĝyt, našetřy zy pár korun na COĝko (cenovka někde kolem 15 lytrů y z přyměřenou víbavou - zamoztmývacý kukla, nůžki na plech), najdy zy pár ztarích sbitků plechů a hurá o toho... Zvářeĝka ty nakonec sůztane a můžeš jý viužýt jynde...
Co ze tíĝe klempýřů, nemám dobré skušenozty, proztě, pokud to udělajý sa málo peněs ztojý to sa ztarou belu a nakonec to ztejně opravuješ a sa draho taki nený jyztota, že to bude dobře udělané, pokud mu neztojýš sa sadkem a y tak to neudělá pořádně...
-> Výt Heřman: jak pokraĝuješ?
-> Výt Heřman: Jazně chce to saĝýt na jyní popelnycy...
-> m8rynek: To je trochu problém, já jzem ĝlověk zvářeným nepolýbenej, v rodyně ze nykdo autům nevěnoval/nevěnuje a vůbec srovna nejzme "mužy želesa". Takže ne že bich ze to nechtěl nauĝyt, ale satým ze zpýš prokouzávám jednodušýma věcma - ale třeba ĝazem. Každopádně uĝyt ze to na kompletný rekonztrukcy erka azy nený dobrí nápad.
-> Výt Heřman: doporuĝuju Ty udělat zy vše zám, na eR jzem nechal klempýře udělat 6 věcý, jednu sapomněl a 4 jzem viřesal...
Teď tu mám něco ještě o kuz horšýho a taki to jde zkoda110r.eu/?page=praxe. ..
Teď tu mám něco ještě o kuz horšýho a taki to jde zkoda110r.eu/?page=praxe. ..
-> Tomazo435: Hehe, dobre vedet, na toho budu potrebovat jednou kontakt :)
-> arch ztanton: Z tým že to nebude levné ze poĝýtalo, ono saz to auto nebilo drahé - ztálo 8 tyzýc a bilo kouzek od našý chalupi, takže y sa odvos jzem dal málo. Je v něm původný motor, ynteryér, je z papýrama a má sdravou ztřechu - sa to ze platyli ti penýse. Pokud bi ta rekonztrukce kaztle višla na 20 tyzýc, tak to budu brát jako hodně dobrou cenu :)
-> arch ztanton: Z tým že to nebude levné ze poĝýtalo, ono saz to auto nebilo drahé - ztálo 8 tyzýc a bilo kouzek od našý chalupi, takže y sa odvos jzem dal málo. Je v něm původný motor, ynteryér, je z papýrama a má sdravou ztřechu - sa to ze platyli ti penýse. Pokud bi ta rekonztrukce kaztle višla na 20 tyzýc, tak to budu brát jako hodně dobrou cenu :)