Tak tohle auto je první pokus splnit si dávný sen o eRku. Jak je vidět na fotkách, stav je spíš nic než moc, ale koupeno bylo protože pomalu umíralo kousek od naší chalupy a bylo mi ho líto, bylo levné a zachránit ho je prostě dobrý skutek! Je to rok 1978.
Log:
- 3.2.2012 - koupen most přední nápravy.
Stav:
- Kastle - vykvetlá a následně krutě zdivočelá zahrádka. Od spodku shnilé, podlaha v hajzlu, podběhy v hazjlu, podlaha kufru v hajzlu, blatníky v hajzlu, nárazníky v hajzlu - všechno mimo střechu v hajzlu :)
- Motor - neznámo, zarezlý není, ale tím moje znalosti o něm končí. Měl by to být originál, údajně jezdil OK.
- Interiér - není nejhorší, bude chtít vyčisti, ale spousta věcí by měla jít zachránit.
- Nápravy a pod - netuším, brzdy jsou zarezlé (musí se tlačit i z kopce), ale to je to nejmenší.
Plány:
- moc určité nejsou
- buďto se sežene kilí kastle bez papírů, fikne se střech a posadí se na ní erkový vršek, nebo...
- se najde klempíř dostatečně šílený, aby to auto dal dohromady. Plechy by na to byly (podlaha, podlaha kufru, přední podběhy, všechny blatníky... zbytek se snad nějak sežene), otázkou je, jestli je ještě bude na co nalepit.
Sháním/potřebuji:
- nové čtyřoko
- most přední nápravy - už mám
- zadní podběhy
- šíleného klempíře-umělce.
Dragon / 110R - PRODÁNO - komentáře:
Sháním/potřebuji:
šíleného klempíře-umělce.
... to přesně sedí na jednoho psychopata co tu má klempírnu. Všichni mu říkají umělecký klempíř, protože ti udělá z kombíka sedana. a za 4 bouraček na jinou stranu jedno na oko kloudný :-D
jestli máš plechy, tak by ti to měl šikovnej klempíř udělat. mě po odstrojení zbyla taky prakticky jen střecha. akorát celá ta sranda vyšla na cca 20tis

Ten predný blatník je brutal... no jediná cesta je ho komplet rozobrať, opiieskovať a potom uvidíš ako veľmi je to zlé. Ale auto vyzerá byť komplet a pôvodné a je v peknej žltej

No chlape... přeju hodně štěstí a pevný nervy...

Good luck teda. Jako zachránit se to určitě dá. Bude to stát spoustu úsilí,shánění,času a peněz. Pokud to chceš udělat fakt pořádně aby to mělo smysl tak to vyjde na tolik že by sis koupil novou Octávku.
Karosář a lakýrník to je základ a taky se musí dobře vybrat a zaplatit aby to mělo ten efekt.
Motor vypadá že bude fakt originál a to je o starost míň. Jestli se točí tak je vyhráno.
Já měl 100ku a druhý eRko. Obě stály 14 let na zahradě a oba motory se podařilo nastartovat. Takže neztrácej naději i když aby to bylo 100pro tak tě čeká GO.
ALE. eRko je eRko,vím co to obnáší a ani já toho nelituju.
Just do it.

upraveno 2x, naposled 30.09.2011 23:36:21
-> skodovak: No magnát - většina plechů už je pořízená (třeba podlahu jsem sehnal za 1500 funglovku), je to spíš o tom, kolik si řekne ten šílenec

ten klempíř bude muset bejt vážně šílenej,a ty nějakej magnát

držím palce..
Chlape tohle je hodně velká výzva, ale ten kousek za to stojí, vypadá, že je kompletní, takže dobrý základ pro renovaci nebo stavbu krásného eRka. Řeknu k tomu jen jedno, ten sen si nejvíce užiješ při renovaci, takže do všeho jdi s maximálním úsilím, jedině tak z toho budeš mít na konci radost.
Projíždka už je třešnička na dortě

upraveno 1x, naposled 30.09.2011 23:07:20