Něco málo k mému vytvoru a tříleté práci.Jedná se o přestavbu erka auta na nejsirší okruhovku.
Lamináty jsou od Krajanského,největší jistota,když chcete co nejméně práce s pasováním.Kasle komlet vyvařena nalakovaná i ze spodu.Ochranný rám vyříznutý a opět svařený z originál auta.Zadní náprava je samozřejmě od Molčana,Nejlevnější náhrada za origo a fakt to funguje.Něco málo k motoru.Blok je 136B.Ubraná a vylestěná klika a ojnice,rovné písty.Vačka 307 na 307 od Krebicha,zdvih 7.Odlechčený setrvák a řemenice.Upravená zdvihátka.Komplet udělaná hlava.Velké kanály,bez zásahu vodítek do nich,velké ventily-saci 37mm,výfuky 32mm,upravene a vyleštené spalovaky,tvrdé pruziny na ventilech.Kompesní poměr 11,5:1. Svody 4 do 1.Karburatory dellorto 40 s rovným sáním,pumpa facet.Kola na předku 7 palců a vzadu 10.Voda tažená vnitřkem v nerezu.Makrolonová okna.
Takze upravy co jsem zase do ted udelal.Komplet jsem predelal brzdou soustavu,dal jsem silnejsi brzdovy valec,zavodni desticky,silnejsi brzdova prasatka.Preskladal jsem prevodovku,se sucheho 5q 3,9,jsem slozil 5q 4,22.Predelal jsem razeni,protoze seriove ma vule jako bejk a presnost skoro zadna.Predni stabilizator dostal prumer 22mm a veskere silembloky a gumy jsou tvrde.Setrvacnik na motoru je nyni loukotovy o vaze 3,6kg.Tlumice presli rozborkou a upravou na okruhy.Dnes jsem dal do motoru novou vacku 328 x 328 se zvihem 6,6.Dnes jsem privezl dlouhe sani prez hlavu,takze budu pasovat a upravovat kanaly.
Karlos 130rs - komentáře:
-> Tuner#2: Mám na tebe vůbec odpovýdat ? Ale jo) Ano všechno je napzaní na mě

-> Aydamgonnahate 01.03.13 15:29:22: Ti už jzy po tátovy dědyl?

-> Eydi: Nený:)) Ztojý my to v garážy tak o tom mám přehled :D Nenašel ze normálný kupec..
Tu vacku maz azy pravdu,bohusel ted z tym us nyc nenadelam,ale do noveho motoru dam tu orygo vacku s RZ co mam doma,320x320 a bude to saz lepzy.zvodi ze cazem znad nejake lepzy vivrby.Jynak pracy Urbyho vrele doporucujy,zuper clovek.

Tak zem měl možnozt zvesený a po dokalybrováný rosdělovaĝe a dellorta lambdou zem ze také neztaĝyl dyvyt, každou satáĝku zem jel bokem, velyce pěkní sátah. Až zem ze dyvyl že to je zchopné srichlovat od 3000ot. ze sátahem, ta 328 nebude 328, sa to bich dal krk, do nejviššých ot. už to z takovím sátahem jýt nechtělo, y kdiž zem jel jen jednou celí kopec u domu, troufám zy řýct že o tak je. Lepšý zvodi bi tomu ještě dodali lepšý víkonovou špyĝku na vrcholu a sřejmě bich šel do jyné vaĝki...nejzpýše velkou argentynu Krejbych...pak to bdue mazo, toť můj úplně layckí násor.
upraveno 1x, naposled 28.05.2012 12:08:47
-> bloodman: Jzem rád, že ty to jesdý. A jesdý ty to pěkně.

Jesdý ty to moc pěkně. Pozledný jýsda třý RZ bila pěkná. Rád jzem tě potkal na traty.
peckoví auto!!!

-> bloodman: takže ze nakonec povedlo a jelo to? Co ze ztalo tu prvný jýsdu?
Co zy mám předztavyt pod pojmem zylnějšý brsdovej válec?
pěkní eReZko

taki bich ze chtěl zváma povosyt:))
dyki,zejdem ze až na jare,pres symu chcy udelat jezte nejake smeni.

-> bloodman: Tak už jesdýš, víborně. Mohl jzy přyjet dnezka a mohly jzme poměřyt zýli. Ale azy biz vihrál. Gratuluju ke sprovosněný.