www.aliexpress.com/item/.
../1052089977.html
to by šlo - alespoň orientačně ne? kdyby někdo chtěl, vzal bych víc kusů - cena je více méně luxusní a stejně je to všechno produkce z číny ktorou nás tady krmí
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto = 110R
110R 1974 - komentáře:
předním jsem měl origo ze 135tky favo., teď jsem dal na urbim rozdělovači 10°, motor je živější od spodu, klidnější, ale nahoře jde míň vytáčet a z výfuku se začalo dost hustě černě dýmit?
-> pecen 07.11.13 17:34:37: nj, ale všechno to stojí a padá na odstředivý regulaci, která je od Urbiho menší než třeba u rozdělovače 120 ( jakej jsi měl předtím? ) Ale u mě bylo taky 13 moc. Skončil jsem někde na 10-11.
Pokud jsi bez zásahu do hlavy vyměnil 135 vačku za 280 tak máš menší kompresní tlaky.
Pokud jsi bez zásahu do hlavy vyměnil 135 vačku za 280 tak máš menší kompresní tlaky.
-> pecen: : existuje, napiš MATESovi 

dnes mi přišel rozdělovač od URBIHO. Píše mi základní předstih 13° při 1000 /min.....
Já dal minule 10° při 1000/min a prdly mi tři písty, odpojená podtlakový regulace...Pravda je, že teď tam mám jinou vačku 280, minule byla origo 135tková
Teď mám 4° při 1000/min (písty drží a jede to jako čert). . .. no a mám strach, že to zase popraská - - - - co?
Možná ta vačka, nebo spíš určitě má větší překrytí ventylů a tím pádem jakoby zmenšuje KP - jak mám zjistit detonace? V autě je takovej randál, že skoro není slyšet vlastního slova - celej agregát s převodovkou a i nápravy jsou bez silentbloků - čidlo na palubku = aha teď je tam malá detonace = neexistuje co?
Já dal minule 10° při 1000/min a prdly mi tři písty, odpojená podtlakový regulace...Pravda je, že teď tam mám jinou vačku 280, minule byla origo 135tková
Teď mám 4° při 1000/min (písty drží a jede to jako čert). . .. no a mám strach, že to zase popraská - - - - co?
Možná ta vačka, nebo spíš určitě má větší překrytí ventylů a tím pádem jakoby zmenšuje KP - jak mám zjistit detonace? V autě je takovej randál, že skoro není slyšet vlastního slova - celej agregát s převodovkou a i nápravy jsou bez silentbloků - čidlo na palubku = aha teď je tam malá detonace = neexistuje co?
NEMÁTE NĚJAKEJ TIP NA PŘEDNÍ KOŽENÝ SEDAČKY? ALE NECHCI Z ERKA, TEĎ TAM MÁM Z NĚJAKÝHO OPELU
dneska jsem tvořil nové těsnění, najděte jeden rozdíl u těch dvou spodních, má to tam být, nebo ne? Jeden je asi originál, ten druhej má asi třikrát menší tloušťku (a u toho těsnění to chcalo ven)
-> ZdenoR: fakt? Já teda víko sundávám s nasazenejma karbcema...
-> pecen: Pokud chceš sundat ventildekl a zkontrolovat vůle musí sání dolu vždy a olej se nechá nalít i hadicí na odvzdušnění 

-> pecen: na hlínovou hlavu dělá jen DUMA, nebo vlastní iniciativa...
jooo, pěknýýýý, tak nějak noooo....
-> pecen: : koukni k m8rinkovi na stránky, dělal si sám....nebo koupit...Duma myslím dělá....
-> pecen: Chápu. Pak tedy buď číhat v inzerci nebo www.duma-autosport.cz/mot
or1
-> Eidy:
Jo jo , ale nějaký odlitky se přeci dělaly, tak se mi prostě líbí - pokud neseženu, tak budu muset upravovat a bůhví s jakým estetickým výsledkem
Jo jo , ale nějaký odlitky se přeci dělaly, tak se mi prostě líbí - pokud neseženu, tak budu muset upravovat a bůhví s jakým estetickým výsledkem
-> pecen: A co to uříznout a navařit přes kus trubky někam mimo? Nebo prostě navařit prodloužení s vlastním uzávěrem?
SHÁNÍM VENTILOVÉ VÍKO, NĚJAKÉ S NALÉVACÍM OTVOREM OLEJE MIMO OSU - PROSÍM DEJTE VĚDĚT JESTLI MÁTE A NEPOTŘEBUJETE HO
MUSÍM VŽDYCKY SUNDAT SÁNÍ, ABYCH DOLIL OLEJ, NEBO ZKONTROLOVAL VŮLE NA VENTILECH
MUSÍM VŽDYCKY SUNDAT SÁNÍ, ABYCH DOLIL OLEJ, NEBO ZKONTROLOVAL VŮLE NA VENTILECH

-> MajoLR:
noo, jo. Ale zase o zkušenost navíc a to se stalo po 20 Km, 1000Kč/km
noo, jo. Ale zase o zkušenost navíc a to se stalo po 20 Km, 1000Kč/km

Foto č.121 nepoteší určite...

-> pecen: Ach to je skoda ze si to predal,ak by si ho mal bol si urcite prekvapeny...ohladom kladivka je jasny,ale zase v mojom pripade co na zrazy to staci
