skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední náprava:
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
ZdenoR / SunShine - komentáře:
22:25:34
14.08.2011
14.08.2011
Eidy
-> ZdenoR: Jsem pro variantu 4. To znamená vzít z hříbku jen ten vršek a nalepit přes spoje. Aspoň bych si to teda zkusil.
20:27:14
14.08.2011
14.08.2011
T
-> ZdenoR: : já se přikláním k "b"
19:38:51
14.08.2011
14.08.2011
ZdenoR
Lidi potřebuju od vás radu.
Bohužel po nedávné nehodě budu měnit přední blatník a na 95% se mi nepodaří trefit barevné přechody perleti. Spoje plechu znovu zatmelím, ale stejně to bude poznat. Problém je tedy následující: Musím to nějak zamaskovat a to samé spáchat i na ostatních spojích. Mám několik variant.
1. Vybrousit do všech přechodů drážku a nalepit do ní seříznutý origo "hříbek". Dost pracné, a když to ujede bude to v...
2. Udělat falešný "hříbek" z černého silikonu nebo bitumenu. Asi nejefektivnější řešení, i když výsledek může dopadnout dost sporně.
3. Přelepit přechod "tuzing chrom proužkem" Jednoduché ale...
Bohužel po nedávné nehodě budu měnit přední blatník a na 95% se mi nepodaří trefit barevné přechody perleti. Spoje plechu znovu zatmelím, ale stejně to bude poznat. Problém je tedy následující: Musím to nějak zamaskovat a to samé spáchat i na ostatních spojích. Mám několik variant.
1. Vybrousit do všech přechodů drážku a nalepit do ní seříznutý origo "hříbek". Dost pracné, a když to ujede bude to v...
2. Udělat falešný "hříbek" z černého silikonu nebo bitumenu. Asi nejefektivnější řešení, i když výsledek může dopadnout dost sporně.
3. Přelepit přechod "tuzing chrom proužkem" Jednoduché ale...
19:12:59
14.08.2011
14.08.2011
ZdenoR
-> petr460: Díky i když vím o pár dalších pěkných eRkách
16:38:49
12.08.2011
12.08.2011
petr460
NEJ eRko! :)
19:51:48
05.08.2011
05.08.2011
afro100
-> Eidy: plechovy dekel co je nad prevodovkou a starterom ... ty to mas tusim z karbonu uz ... Zdeno ho v nedelu na HG na sprintoch stratil ...
19:46:09
05.08.2011
05.08.2011
Eidy
O jakým plechu je tu řeč?
18:38:13
05.08.2011
05.08.2011
T
-> ZdenoR: : to se mi stalo taky a to jsem ho zkoušel před nandáním, tak jsem se na něj vyprdnul a koupil mototachometr
18:24:25
05.08.2011
05.08.2011
afro100
-> ZdenoR: ja som si to myslel :D:D Momentálne mam v aute tiez ten kratsi, ale mam na nom baterku a je chyteny srobami ...
15:25:52
05.08.2011
05.08.2011
ZdenoR
Včera jsem se vrátil z HG a okružní jízdy po republice cca 1500km.
Objevil jsem zase pár věci které můžu upravit. Například přední makrolon trojúhelníčky vyměním zpět za sklo. Od 130kmh se prohýbají ven.
Jediný závažní problém je že mi zase vypovědělo službu počítadlo kilometrů, tak zase nevím kolik mi to přesně žere
-> afro100: Už chápu proč ten plech vypad. Byl tam ze 120ky a je o něco kratší.
Objevil jsem zase pár věci které můžu upravit. Například přední makrolon trojúhelníčky vyměním zpět za sklo. Od 130kmh se prohýbají ven.
Jediný závažní problém je že mi zase vypovědělo službu počítadlo kilometrů, tak zase nevím kolik mi to přesně žere
-> afro100: Už chápu proč ten plech vypad. Byl tam ze 120ky a je o něco kratší.
10:59:23
03.08.2011
03.08.2011
ZdenoR
-> afro100: JJ vzal ho Caiman ale hlava mi nebere jak jsem ho mohl vyklepat
20:50:24
02.08.2011
02.08.2011
afro100
-> ZdenoR: Tak ako to dopadlo s krytom v nedelu ... nasiel si ?
18:57:14
02.08.2011
02.08.2011
ZdenoR
-> ZdrubT:
Dif. 24/26
Hlavní tryska 150/150
Volnoběžné tr. 45/100
Vzdušník 210/220 (tady si přesně jistý nejsem)
120 na první stupeň dávám v případě dlouhé jízdy na spotřebu.
Chce to kompromis kolem 130-135 zbytek se chová celkem slušně
Dif. 24/26
Hlavní tryska 150/150
Volnoběžné tr. 45/100
Vzdušník 210/220 (tady si přesně jistý nejsem)
120 na první stupeň dávám v případě dlouhé jízdy na spotřebu.
Chce to kompromis kolem 130-135 zbytek se chová celkem slušně
11:16:05
02.08.2011
02.08.2011
ZdrubT
-> ZdenoR: Ahoj. Jaký že máš ty rtisky v tom karbecu? Ja mám obě 50 a netáhne to, jako by to mělo takovou díru.
21:43:01
25.07.2011
25.07.2011
ZdenoR
-> Tuner#2: Nejde o to že to nezatáčí, ale ta pravá zadní guma je kompletně zlomená pod auto.
Když jsi to nakousl. Problém se zatáčením tady nastal, když jsme vyházeli všechno z kufru. Pokud tam zůstala rezerva, hever a cca 10l v nádrži chovalo se to mnohem lépe, ale i tak z toho bylo tehdy první místo.
Když jsi to nakousl. Problém se zatáčením tady nastal, když jsme vyházeli všechno z kufru. Pokud tam zůstala rezerva, hever a cca 10l v nádrži chovalo se to mnohem lépe, ale i tak z toho bylo tehdy první místo.
21:23:59
25.07.2011
25.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdenoR 25.07.11 21:20:42: Já bych ale chybu v tom že to nezatáčí nehledal v gumách, ale v tom zadním stabíku a geometrii v předu Měl jsem starý Pirellky a taky mě to nechtělo zatáčet.
21:20:42
25.07.2011
25.07.2011
ZdenoR
-> Eidy: Barumky jsem nazul loni protože byly po ruce a tlačil mně čas.
Myslím že tahle fotka je dost výstižná, proč je nepoužít.
O Yokohamach A539 uvažuju už dlouho, asi u nich skončim.
Myslím že tahle fotka je dost výstižná, proč je nepoužít.
O Yokohamach A539 uvažuju už dlouho, asi u nich skončim.
21:01:46
25.07.2011
25.07.2011
Eidy
-> ZdenoR: Jedině Yokohama A539 a nebo možná Dunlop SP 9000. Jinak jak říká T2, za rozumný peníz kvalitní guma není. A Barum je to poslední, co bych tam nazul. Ono dneska je to vůbec s těma sériovejma pneu divný. Všechny mají kulatý ramena skoro jak na motorku a boky jak z molitanu. Jedině našetřit a koupit A048 jako mám já, nebo R888 jako T2.
20:11:40
25.07.2011
25.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdenoR 25.07.11 19:58:28: Za rozumný peníz sportovní guma není... Na ty Regaly tady nadává jak Vrba tak už i Čokin že sice drží, ale mají měkké boky a auto se vlní.
19:58:28
25.07.2011
25.07.2011
ZdenoR
Tak auto je zase doma a po vlastních
Řeším teď co obout ty Byrumky jsou katastrofa. Líbí se mi třeba Regal Racer, ale nejsou v rozměru 175,60,13 nebo podobném. Máte někdo návrhy za rozumný peníz ?
Řeším teď co obout ty Byrumky jsou katastrofa. Líbí se mi třeba Regal Racer, ale nejsou v rozměru 175,60,13 nebo podobném. Máte někdo návrhy za rozumný peníz ?