ZdenoR / SunShine ZdenoR / SunShine

komentáře | popis | fotky | ZdenoR | 25.07.18 21:34 | 142x v oblíbených
Přední náprava:



Široká s hřebenem

Výztuhy podle LA

Upravené odklony a záklon svislého čepu

Pružiny 220mm 70kN

Tlumiče HP sporting

Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit

Odlehčené náboje



Zadní náprava



Široká úhlová.

Výztuhy podle LA

Příčka starší typ ( je hrubší)

Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.

Tlumiče HP sporting

Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.



Kola



MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)

Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium



Motor



Blok 135

Vačka 278/270 by Chovanec

Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.

Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec

Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny

Odlehčený setrvačník

Spojka odpružená SACHS p.190

Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD

Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi

Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110

Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm

Vodní pumpa Felície

Uchycení na tvrdé silentbloky

Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1



Převodovka



Na suché poloosy sp.3,9

Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky



Brzdy



HBV 19mm s posilovačem

Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje

Přední chlazené kotouče by PMautosport

Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)

Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky



Chlazení



Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.

Voda tažená mědí v tunelu

Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená



Karoserie



Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič

Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"

Kulaté zadní lemy z předních blatníků

Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71

Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“



Elektrika



Spínání světel přes relátka

Pojistková skříň na nožové pojistky

Baterka přesunuta do kufru

Startování tlačítkem s imobilizérem



Interiér



Barevně laděn do černé s hliníkem

Budíky leštěný hliník

Kličky dveří hliník ze š1000MB

Volant Kolínská nástrojárna

ZdenoR / SunShine - komentáře:

22:25:34
14.08.2011
Eidy
-> ZdenoR: Jsem pro variantu 4. To znamená vzít z hříbku jen ten vršek a nalepit přes spoje. Aspoň bych si to teda zkusil.
20:27:14
14.08.2011
-> ZdenoR: : já se přikláním k "b" 4
19:38:51
14.08.2011
ZdenoR
Lidi potřebuju od vás radu.

Bohužel po nedávné nehodě budu měnit přední blatník a na 95% se mi nepodaří trefit barevné přechody perleti. Spoje plechu znovu zatmelím, ale stejně to bude poznat. Problém je tedy následující: Musím to nějak zamaskovat a to samé spáchat i na ostatních spojích. Mám několik variant.

1. Vybrousit do všech přechodů drážku a nalepit do ní seříznutý origo "hříbek". Dost pracné, a když to ujede bude to v...

2. Udělat falešný "hříbek" z černého silikonu nebo bitumenu. Asi nejefektivnější řešení, i když výsledek může dopadnout dost sporně.

3. Přelepit přechod "tuzing chrom proužkem" Jednoduché ale...
19:12:59
14.08.2011
ZdenoR
-> petr460: Díky i když vím o pár dalších pěkných eRkách 4
16:38:49
12.08.2011
petr460
NEJ eRko! :)
19:51:48
05.08.2011
afro100
-> Eidy: plechovy dekel co je nad prevodovkou a starterom ... ty to mas tusim z karbonu uz ... Zdeno ho v nedelu na HG na sprintoch stratil ...
19:46:09
05.08.2011
Eidy
O jakým plechu je tu řeč?
18:38:13
05.08.2011
-> ZdenoR: : to se mi stalo taky a to jsem ho zkoušel před nandáním, tak jsem se na něj vyprdnul a koupil mototachometr 4 40
18:24:25
05.08.2011
afro100
-> ZdenoR: ja som si to myslel :D:D Momentálne mam v aute tiez ten kratsi, ale mam na nom baterku a je chyteny srobami ...
15:25:52
05.08.2011
ZdenoR
Včera jsem se vrátil z HG a okružní jízdy po republice cca 1500km.

Objevil jsem zase pár věci které můžu upravit. Například přední makrolon trojúhelníčky vyměním zpět za sklo. Od 130kmh se prohýbají ven.

Jediný závažní problém je že mi zase vypovědělo službu počítadlo kilometrů, tak zase nevím kolik mi to přesně žere 1

-> afro100: Už chápu proč ten plech vypad. Byl tam ze 120ky a je o něco kratší.
upraveno 1x, naposled 05.08.2011 15:26:56
10:59:23
03.08.2011
ZdenoR
-> afro100: JJ vzal ho Caiman 6 ale hlava mi nebere jak jsem ho mohl vyklepat 1
20:50:24
02.08.2011
afro100
-> ZdenoR: Tak ako to dopadlo s krytom v nedelu ... nasiel si ? 1
18:57:14
02.08.2011
ZdenoR
-> ZdrubT:

Dif. 24/26

Hlavní tryska 150/150

Volnoběžné tr. 45/100

Vzdušník 210/220 (tady si přesně jistý nejsem)

120 na první stupeň dávám v případě dlouhé jízdy na spotřebu.

Chce to kompromis kolem 130-135 zbytek se chová celkem slušně
11:16:05
02.08.2011
ZdrubT
-> ZdenoR: Ahoj. Jaký že máš ty rtisky v tom karbecu? Ja mám obě 50 a netáhne to, jako by to mělo takovou díru.
21:43:01
25.07.2011
ZdenoR
-> Tuner#2: Nejde o to že to nezatáčí, ale ta pravá zadní guma je kompletně zlomená pod auto.



Když jsi to nakousl. Problém se zatáčením tady nastal, když jsme vyházeli všechno z kufru. Pokud tam zůstala rezerva, hever a cca 10l v nádrži chovalo se to mnohem lépe, ale i tak z toho bylo tehdy první místo.
21:23:59
25.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdenoR 25.07.11 21:20:42: Já bych ale chybu v tom že to nezatáčí nehledal v gumách, ale v tom zadním stabíku a geometrii v předu 4 Měl jsem starý Pirellky a taky mě to nechtělo zatáčet.
21:20:42
25.07.2011
ZdenoR
-> Eidy: Barumky jsem nazul loni protože byly po ruce a tlačil mně čas.

Myslím že tahle fotka je dost výstižná, proč je nepoužít.6

O Yokohamach A539 uvažuju už dlouho, asi u nich skončim.
zvětšit ZdenoR / SunShine - obrázek od ZdenoR vložen 25.07.2011 21:20:42
21:01:46
25.07.2011
Eidy
-> ZdenoR: Jedině Yokohama A539 a nebo možná Dunlop SP 9000. Jinak jak říká T2, za rozumný peníz kvalitní guma není. A Barum je to poslední, co bych tam nazul. Ono dneska je to vůbec s těma sériovejma pneu divný. Všechny mají kulatý ramena skoro jak na motorku a boky jak z molitanu. Jedině našetřit a koupit A048 jako mám já, nebo R888 jako T2.
20:11:40
25.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdenoR 25.07.11 19:58:28: Za rozumný peníz sportovní guma není... Na ty Regaly tady nadává jak Vrba tak už i Čokin že sice drží, ale mají měkké boky a auto se vlní.
upraveno 1x, naposled 25.07.2011 20:12:01
19:58:28
25.07.2011
ZdenoR
Tak auto je zase doma a po vlastních4

Řeším teď co obout ty Byrumky jsou katastrofa. Líbí se mi třeba Regal Racer, ale nejsou v rozměru 175,60,13 nebo podobném. Máte někdo návrhy za rozumný peníz ?
Extreme Tyres