skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední náprava:
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
ZdenoR / SunShine - komentáře:
21:28:35
25.05.2010
25.05.2010
Pivodak
to éro jsem kdysi vídal ve vítkovicích na ul. výstavní
21:10:18
25.05.2010
25.05.2010
tunerlada
nádherný orko šup do oblíbených
19:41:58
25.05.2010
25.05.2010
Sp4rc0
Krásný ééRo!
19:05:58
25.05.2010
25.05.2010
T
-> ZdenoR: . jojo,zase o kus dál,vypadá parádně
21:02:55
28.01.2010
28.01.2010
David V6
-> ZdenoR: fakt pěkná
14:54:30
28.01.2010
28.01.2010
ZdenoR
17:54:28
17.01.2010
17.01.2010
ZdenoR
-> koko: Hlavne na okruhu nejezdis ty a mam aspon sanci na nejake umisteni
17:50:17
17.01.2010
17.01.2010
koko
-> ZdenoR: správně, kupátko se musí prohánět, je k tomu přece stvořené, navíc na okruhu je menší riziko poškození :)
15:45:22
17.01.2010
17.01.2010
ZdenoR
-> m8rinek: NE protoze to jsou nejhezci skodovacke kola
15:04:29
17.01.2010
17.01.2010
m8rinek
-> ZdenoR: v tom případě jsou dvoudílný rallyoví dělítka nesmysl, jak vyřezaný, tak nevyřezaný ;)
13:02:05
17.01.2010
17.01.2010
ZdenoR
-> m8rinek: Nerikam ze chci vylozene zavodit na to tu jsou jini a lepsi, ale pro zabavu se protahnout po okruhu neni na skodu.Tam to poslu max na travu
12:12:13
17.01.2010
17.01.2010
m8rinek
-> deathcat: si děláš prdel? Nejde o zpracování, ale třeba retuš na perleťi bude jistě jednoduchá záležitost...
10:46:33
17.01.2010
17.01.2010
U-Geen
-> ZdenoR: jiste :) podle me to jsou kola pavucinovity, ale mozna mame kazdej jinou terminologii :)
09:19:47
17.01.2010
17.01.2010
deathcat
-> m8rinek: Však každá závodnička nemusí být peleš s pochybným zpracováním.
19:21:41
16.01.2010
16.01.2010
m8rinek
-> ZdenoR: to chceš jezdit autem s takovouhle vyzáží závody? Není to škoda?
16:24:27
16.01.2010
16.01.2010
ZdenoR
-> kubo980: přidal jsem to do popisu
-> venni: Planuju vozit se jen tak pro radost a nekdy navstivit i okruhy. Ono ubrat nejakych 6kg jenom na zadnim okne neni nikdy na skodu navic byl za dobrou cenu a všechny okna co mam jsou poskrabane
-> venni: Planuju vozit se jen tak pro radost a nekdy navstivit i okruhy. Ono ubrat nejakych 6kg jenom na zadnim okne neni nikdy na skodu navic byl za dobrou cenu a všechny okna co mam jsou poskrabane
14:25:40
16.01.2010
16.01.2010
venni
-> ZdenoR: vypadá to bombově,koukam že loukotě jsou krásný,ale ty problémy s nima má každej druhej :( jestli zainvestuješ do dělítek bude to pecka.A jestli se mužu zeptat co plánuješ do budoucna že máš sem tam makrolon?
12:16:43
16.01.2010
16.01.2010
kubo980
-> ZdenoR: Z čoho je ten zadný stabilizátor?
10:10:17
16.01.2010
16.01.2010
ZdenoR
-> Eidy: Jen tak trosku
-> Rapid05: Zlaty stred je klasika, ale celolestene taky stoji za uvahu.Tak slozite aby to slo nejsou.
-> m8rinek: Me se ten stred proste nelibi a sportovni ambice mam.
-> U-Geen: Bavime se o tech? www.6ercoupe.de/Zubeh/BBS _RS.jpg
-> Rapid05: Zlaty stred je klasika, ale celolestene taky stoji za uvahu.Tak slozite aby to slo nejsou.
-> m8rinek: Me se ten stred proste nelibi a sportovni ambice mam.
-> U-Geen: Bavime se o tech? www.6ercoupe.de/Zubeh/BBS _RS.jpg
19:49:29
15.01.2010
15.01.2010
m8rinek
dělítka bych nevyřezával, šel bych proti proudu a nechal je těžký, pokud nemáš nějaký sportovní ambice je to fuk a nevidí se to na každym rohu