skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední náprava:
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
ZdenoR / SunShine - komentáře:
18:44:06
29.04.2011
29.04.2011
Robert 106
na tom detailu moc pěkná barva
21:11:01
27.01.2011
27.01.2011
Eidy
-> ZdenoR: slint
21:05:48
27.01.2011
27.01.2011
darabos
-> ZdenoR: nájs! :)
18:26:35
27.01.2011
27.01.2011
Eidy
-> ZdenoR: Jasný, klasika
16:20:16
27.01.2011
27.01.2011
ZdenoR
-> Eidy: Natočením celé nápravy o nějaké 3mm
13:48:33
27.01.2011
27.01.2011
Eidy
-> ZdenoR: Jakým způsobem máš zvětšený záklon svisláku?
09:12:43
27.01.2011
27.01.2011
jarda.u1
-> ZdenoR: moc pekny eRo,chvalim.
23:15:00
26.01.2011
26.01.2011
ZdenoR
-> su.tech: Jo už tuším to mi nějak zlobil karbec tak jsem zkoušel
23:12:45
26.01.2011
26.01.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ZdenoR: Jsem jel nahoru do Záblatí a tys s tím valil dolů do města... a vůbec jsi se s tím nemazal...
23:12:06
26.01.2011
26.01.2011
ZdenoR
-> su.tech: To nějak nechápu
23:10:47
26.01.2011
26.01.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ZdenoR: Ale dával jsi mu na podzim na prdel... z kopce dolů
23:09:04
26.01.2011
26.01.2011
ZdenoR
V rámci odpočinku po zkouškách jsem vytáhl nápravu a hlavně nádrž ve které jsem jaksi zapomněl hadr Na nápravě jsem ještě "malinko" podložil horní ramena, přibrousil nápravnici a vyztužil plech pod nátrž.
08:36:00
25.08.2010
25.08.2010
havlik
-> ZdenoR: Jede to podle videa pěkne jen ty pneu to trošku kazí
11:51:01
05.08.2010
05.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdenoR: Už jsem to tu psal asi 100x, zadek si vůbec nesedá, tak jak ho uřízneš, schodíš auto na kola a popojedeš pár metrů aby si to sedlo, tak už zůstane, ale předek si o 1 - 2cm sedne vždycky takže tam zkracovat obezřetně.
18:50:07
04.08.2010
04.08.2010
T
-> ZdenoR: : to mi povídej...můj podvozek má asi už miliontý číslo v pořadí a to mam najeto jen asi cca 600km ale jak píšeš...zadek se nehnul a předek mi sednul za 2km na testování na odtahovku OK a z testování,už jsem nemohl najet na odtahovku
07:59:55
04.08.2010
04.08.2010
ZdenoR
-> T: Počítal jsem že si trochu sednou, ale nestalo se. Zato přední si sedly až moc a zdaji se mi měké. Holt další věc k doladění.
-> Tommyk: JJ "običejná" vlečka se stabikem a kotoučema.
-> Tommyk: JJ "običejná" vlečka se stabikem a kotoučema.