
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední náprava:
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
ZdenoR / SunShine - komentáře:
OK. Jestli mají 5-5,5 je vlastně dobře. Vic to odpovídá TP
Jen proto abych to změřil je zouvat nebudu.
a 185ky gumy tam sedí pěkně
-> Pavel P..: Jak byly původně matky těžko říct. Někdo je vyhlodal skoro skrz a nechával jsem do kol dělat sedla.


-> Pavel P..: Jak byly původně matky těžko říct. Někdo je vyhlodal skoro skrz a nechával jsem do kol dělat sedla.
-> ZdenoR: Jak píše Eidy, změř to mezi patkama... navíc tenhle typ s víc utopenou dírou na matku je dokonce 5"... pak byli s napůl otevřenou dírou a ty jsou 5,5"

-> ZdenoR: Ta šířka je zvenku? Jenže šířka kol se měří zevnitř límců.

-> Pavel P..: Napsané to na nich není, ale mají na šířku 16cm (6,3 palce)
-> Pegy: Díky za chválu, ale má své mouchy. Něco už zažilo...
-> Pegy: Díky za chválu, ale má své mouchy. Něco už zažilo...
Hezký kola... akorát tyhle nejsou 6"

Nemám slov, tohle je moooc pěkná práce, povedená a decentní !!! Doufám že potkám na silnici.
Moc pěkný kola 

-> Eidy: Blatníku? Barvu neřeš celý předek je narychlo politý syntetikou bez velkého tmelení.
Kola... R15 je moc i když se na ně líp vybírají gumy.
Kola... R15 je moc i když se na ně líp vybírají gumy.
-> koko: Škoda toho blatníku resp. barvy. Ale sláva, že auto pokračuje. A co ta kola? Návrat ke klasice?
-> koko: Tak se přihlašte tady skoda-virt.cz/cz/.../1416
68-nordschleife 

-> ZdenoR: To se halt stává. Zase se to opraví. :-)
-> koko: Tak to je jasný. Musí vyrazit do Mostu a trénovat na široké trati. 
