-> wlad 01.02.17 13:17:54: a převařovals teda i spodní, protože byl moc blízko výfuku že?
Já mám svařeče na hliník na to předjednanýho, ale jestli říkáš, že to jde nějak nahovno. Aby to pak těsnilo...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tuto mojí kartu vozu berte jako inspiraci toho jak se za 3 a půl měsíce času a za kolik peněz se dá takovéhle erko zrenovovat .
NÁKLADY
10000kč pořízení auta
500kč dovoz auta od původního majitele
600kč zadní světla
880kč znak na zadní kapotu
400kč znak na přední čelo
500kč nové brzdové trubky
400kč nejaká starší plechařina - uvidím co z toho použiju
1000kč nové všechny čtyři tlumiče (původní PAL)
1600kč oprava zadních blatníků
250kč nová spojka
200kč nová hadice k nádrži
250kč nové hadice k brzdám
500kč brusné kotouče + OPP
600kč nové zadní světlo
1500kč pískování části karoserie
1550kč bodyčko, základovka, ředidlo
500kč barvy
1950kč nové přední blatníky
1000kč pískování plechařina
1050kč beskydky, obroučky dálkových světel, průchodka hadice nádrž
72kč víčko nádrže
830kč přední spojler
1880kč barva vnitřek
180kč zinkování
5500kč kompletni sada tešnění (p.Svoboda)
2850kč báze 5020 želeň jarní
500kč oprava zadní kapoty
600kč fungl nová přední kapota
375kč hadice k nádrži
900kč pár drobností na burze
1200kč díly na motor - rozvody, těsnění, gufera atd.
350kč díly motor, brzdy, náprava
10000kč záloha na lak
330kč drobnosti komax
250kč drobnosti zinek
300kč barvy
280kč spojovák
300kč pedály
1200kč čalounění stropu + předních podběhů
1300kč hlavní válec
320kč barva na svody + pár drobností
380kč hlavní spojkový válec
500kč benzinová pumpa
500kč drobné nákupy
5400kč doplatek za lak
350kč koberec do kufru
300kč klika
900kč technická
600kč depozit
2000kč chromování sloupek dveří + kliky
4900kč EMPI 8spoke - nákup a doprava z UK
500kč pískování EMPÍků
1500kč lakování EMPÍků
3000kč leštění límců
2175Kč 4ks pneu Bridgestone B250
620Kč obutí EMPÍků
1200Kč boční kryty mechanismu sklápění sedaček, koncovky dveřních lišt
1600Kč nové rádio TESLA 2114 :)
1000Kč nový přední nárazník
950Kč nové přední kotouče a desky
380Kč středové krytky kol Škoda Rapid 2012
93Kč lak na stredove krytky
TOTAL 83599Kč
Přestal jsem počítat...... teď už jsem úplně někde jinde...
Antipuristické úpravy
- 5Q a 5Q kulisa
- startér felicia
- tlumiče a pružiny HP
- hřeben, volantová tyč přidělána do původních držáků
- přední spodní ramena M zkrácená o 10mm, vyztužená
- přední horní ramena trubková se stavitelným odklonem
- posilovač felicia 1.6 ABS
- EMPI 15" / ATS 14" Falken,185/55R14 - zapsány v TP
- domorobo Volant
- motor 1.3, Ignitech, motokarburátory + custom sání, hlava, vačka 278, IGNITECH
- zadní náboje s kuželem a 3 x roztečí dle vlastního návrhu, bubny vlečka
- sedačka MTX ala Recaro
- chladič pod nárazník ala 1150
Moje další auta najdete na:
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-200vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
DENÍK
8.9.2009
Auto už je skoro odstrojeno.
Odpracováno 26 h.
29.9.2009
Auto kompletně odstrojeno. Připraveno k převozu na odlakování do MB.
Procházím díly karoserie a zjišťuju co se dá použít a co je na vyhození.
12.4.2010
Mám chvilku času protože RS není doma tak brousím skelet.
Čím dál se při broušení dostávám tím spokojenější jsem se stavem kastle. Oproti tomu jaké schniláky člověk občas vidí je to naprostá fantazie. Měmit se nebude nic. Vařit budu cca na třech místech. :)
Odpracováno 15h.
26.4.2010
-RS je stále v Boleslavi tak jsem intenzivně pracoval na ER. Do konce týdne pokud se zadaří budu mít
auto připraveno do lakovny. Barva je aktuální téma a tak dumám, přemýšlím a diskutuji. Aktuálně to vypadá na zeleň lipovou 5016.
Odpracováno 30h.
28.4.2010
Už mě nebavilo broušení tak jsem část plechařiny odvezl na pískování. A jak jsem se nudil tak jsem si poskládal přední nápravu. Mám ďábelskou myšlenku dokončit celou renovaci včetně technické do letošního Hundertgangu.
1.5.2010
Vše jsem rozjel tak, aby..i když se to zdá nemožné bylo vše na letošní HG hotové. :) Pokud by někdo chtěl přijet na brigádu tak klidně může. Barvu jsem nakonec zvolil Škoda 5020 zeleň jarní. Nechal jsem si namíchat půldecku, láknul blatník a na první pohled se do ní zamiloval. :)
2.5.2010
Tenhle tejden asi nepůjdu spát....přístí víkend jsem objednanej na odvoz do lakovny. :) Barva "báze" odstín škoda 5020 a čirý lak.
10.5.2010
Tka jsem toho minulý týden opravdu moc nenaspal, ale vše jsem stihl a auto včeta odvezl do lakovny. Během 14ti dnů by auto mělo být v laku. a pak už to jen poskládám. :)
Odpracováno..přestal jsem to počítat. :)
22.5.2010
Auto stále v lakovně.
7.6.2010
Auto stále v lakovně a už mě to trochu přestává bavit... :(
Motor vyčistěn a připraven ke složení.
9.6.2010
Dnes jedu pro auto do lakovny. :)
9.6.2010
Auto je z lakovny doma. Výsledek se povedl velmi pěkně. škoda, že na fotkách není tak pěkně vidět odstín.
14.6.2010
Na autě:
- spodek komplet nastříkáno body
- všechna téčková těsnění
- nádrž + krycí plech
- přední náprava
- přední světla
- mechanika + motorek stěračů
- brzdové trubky
- vodní + olejový chladič
15.6.2010
Na autě:
- volantová tyč
- hadice k nádrži
- hadice k topení
- lanovody ruční brzdy
- lanko otvírání krytu motoru
- trubka vedeni vzduchu od ventilátoru
- bovden lanka plynu
21.6.2010
Na autě:
- strop
- čalounění pod palubkou, podběhy, A sloupek, zadní bočnice
21.7.2010
Zbývá dodělat:
- dveře
- odvzdušnění spojky
- přední sedačky
- štítky na přední čelo a zadní kapotu
Každopádně na hundertgang se jede!!!! :)
23.-25.7.2010
1. testovací jízda ..HG2010. :) Byla to celkem odvaha vyjet hned na sraz bez předchozího testování ale vše dopadlo dobře. Až na cestě zpátky nám cca 3km od baráku vypadl šroub z táhla řazení. :)
Ještě je hodně co dolaďovať, ale vcelku byla 1. testovací jízda úspěch.
23.8.2010
Tak a máme po technické! Jediná lehká závada je netěsnost převodovky, kterou jsem pouze očistil, protože ji budu měnit za jinou. Ve středu jdu vyzvednout papíry z depozitu, abych mohl v pátek jet na sraz do Náchoda...a konečně legálně! :)
Včera proběhlo focení aut mých a kamarádů. Docela se nám to povedlo. Jsme to taková rozmanitá parta milovníků vozidel. :)
1.11.2010Tak auto spí v garáži. Dostalo fridex a zimní vzduch do pneumatik. :) Po dlouhých bezesných nocích probdělích nad Hamletovskou otázkou: Jaká kola dát na auto?...jsem to rozsekl. Z anglie jsem vyšmelil EMPI 8 spoke 5,5x15. I s dopravou stáli krásných 4900kč. No nekupte to! FOto dodám.
23.11.2010
Rozhodl jsem se, že EMPÍky kopmletně zrenovuju. Dnes jsem je dovezl z pískování. O víkendu vyleštím límce a po neděli půjdou na lak. :)
19.02.2011
Renovace EMPIků hotová. Lestění límců jsem po zralé úvaze svěřil profesionálovi a vyplatilo se. Michal Mareš (www.lestenikol.cz) odvedl dokonalou práci a to na nalakovaném kole! Ještě musím koupit gumy a kola jdou na auto.
13.03.2011
Objednané nové gumy Barum 165/65 R15 před víkendem nedorazily a tak jsem si na auto narafičil aspoň jedno kolo, abych si spravil chuť. Je to porno! Kdyby o kola měl někdo zájem tak je klidně prodám...za milion. :-D
09.04.2011
Kola konečně na autě.
30.-31.07.2011
Letos jsem již po osmé navštívil Hundertgang. Celý víkend lilo jak z konce a po rychlostkách jsem měl bahno až na střeše, trávu snad i ve výfuku a vody plné auto. Nicméně tato akce je pro mne srdeční záležitostí a i kdyby trakaře padaly tak tento sraz si ujít nenechám.
14.02.2012
Auto je už od listopadu v garáži na zimním spánku. Na jaro 2012 mám připravený zbrusu nový přední nárazník, staré..ale nové autorádio TESLA :), nový startér a baterii.
24.03.2012
Proběhla instalace fungl nového předního narazníků, nových předních kotoučů a desek. Dále jsem se pokoušel zastavět MP3 autorádio TESLA. První testování na ponku bylo úspěšné, ale při následném zapojení do auta se mi povedlo nemožné...rádio jsem vyzkratoval. :) Dám ho v práci elektrikářům...snad to dají dohromady.
13.08.2012
O víkendu proběhl jubilejní desátý obnovený Hundertgang. Moje maličkost se toto SUPERvíkendu podílela již podeváté takže kolatiny budu slavit příští rok. :)
I přes obrovskou konkurenci ve spanilé kategorii 110R (Michal Konečný, Michal Bouda, Marinek.....) se éro umístilo na druhém místě.
V orienťáku jsme byli na 7. pozici ze 71 startujících posádek. Taky dobře!
Letos mě čeká ještě Škoda110R.com sraz.
21.08.2012
Absolvoval jsem úspěšně technickou. V zápise jsou pouze dva body viz. foto. Ten o povrchové korozi je tam jen proto, že u tak starého auta přeci něco musí být.....jinak si technik po kontrole podvozku moc pochvaloval, že "to je zespod snad všechno nový ne?"
12.11.2012
Sem tam mě někdo pokáral, že na kolech chybějí středové pokličky. Tak jsem se jak pokličky vysoustružit z hliníku a doplnit novými znaky Škoda 2012.
31.07.2013
Tak pokličly jsem sumdal protože se mi to bez nich prostě líbí lepší. :-)
Nechal jsem nově počalounit sedačky.
Dal jsem nové obroučky na přední hlavní světla a lištu předního čela.
Chystám celonerezového abarta.
Erko odjelo jednu svatbu na další dvě se chystá.
Vybavil jsem se novým denním přibližovadlem Octavia RS 2.0TFSI.
14.08.2013
Tak máme pro mě osobně po výročním 10. Hundertgangu. Přivezl jsem 3. místo v eleganci a 2. ve sprintech. Obé v kategorii 110R. :-)
28.08.2014
Letos proběhla technická - bez ztráty bodu. :-) Již tradičně HGčko a sraz 110R.
25.08.2015
Letos navštíveny tradičně akce:
HGčko - byl jsem už po dvanácté. Super připravenej sraz. Doporučuju.
110r.com - 5. sraz. 166erek na jednom místě. Co dodat?
16.11.2016
Letošní srazy:
Jarní slet - Hustopeče
HGčko - Orlické hory
110R.com - Vodňany
Jičínské eRekce 2016 - Nová Paka
Plány pro 2017
Nový motor
Repas převodovky
úprava kol
17.10.2017
Letošní srazy:
HGčko - Jičín
110r.com - Bruntál
Jičínské eRekce 2017 - Nová Paka
22.5.2018
Chlazení kombinované zadní AL chladič a přední ala 1150. Najeto 500km a chladí neskutečně.
28.5.2018
Auto v provozu 8 let! V TP čerstvě zapsána kola ATS 6x14 s pneu 185/55R14.
leden 2020
Původní záměr, když jsem tohle auto dělal byl mít auto bez úprav. Postupně to sklouzávalo a teď jsem tomu nasadil korunu.
Zadek aktuálně vykuchán - velmi.
V plánu je:
- zadní náprava ala 130RS
- osazení KALMAR
- převodovka repas 4.22 s dlouhou jedničkou
- zrušen chladič vzadu, přední chladič nové uchycení + 2 x SPAL
- Lambda sonda 4.9 a AEM AFR
- Mám koupeno 4 klapka GSXR750 + ECU master black, ale to asi nechám až na příští zimu
NÁKLADY
10000kč pořízení auta
500kč dovoz auta od původního majitele
600kč zadní světla
880kč znak na zadní kapotu
400kč znak na přední čelo
500kč nové brzdové trubky
400kč nejaká starší plechařina - uvidím co z toho použiju
1000kč nové všechny čtyři tlumiče (původní PAL)
1600kč oprava zadních blatníků
250kč nová spojka
200kč nová hadice k nádrži
250kč nové hadice k brzdám
500kč brusné kotouče + OPP
600kč nové zadní světlo
1500kč pískování části karoserie
1550kč bodyčko, základovka, ředidlo
500kč barvy
1950kč nové přední blatníky
1000kč pískování plechařina
1050kč beskydky, obroučky dálkových světel, průchodka hadice nádrž
72kč víčko nádrže
830kč přední spojler
1880kč barva vnitřek
180kč zinkování
5500kč kompletni sada tešnění (p.Svoboda)
2850kč báze 5020 želeň jarní
500kč oprava zadní kapoty
600kč fungl nová přední kapota
375kč hadice k nádrži
900kč pár drobností na burze
1200kč díly na motor - rozvody, těsnění, gufera atd.
350kč díly motor, brzdy, náprava
10000kč záloha na lak
330kč drobnosti komax
250kč drobnosti zinek
300kč barvy
280kč spojovák
300kč pedály
1200kč čalounění stropu + předních podběhů
1300kč hlavní válec
320kč barva na svody + pár drobností
380kč hlavní spojkový válec
500kč benzinová pumpa
500kč drobné nákupy
5400kč doplatek za lak
350kč koberec do kufru
300kč klika
900kč technická
600kč depozit
2000kč chromování sloupek dveří + kliky
4900kč EMPI 8spoke - nákup a doprava z UK
500kč pískování EMPÍků
1500kč lakování EMPÍků
3000kč leštění límců
2175Kč 4ks pneu Bridgestone B250
620Kč obutí EMPÍků
1200Kč boční kryty mechanismu sklápění sedaček, koncovky dveřních lišt
1600Kč nové rádio TESLA 2114 :)
1000Kč nový přední nárazník
950Kč nové přední kotouče a desky
380Kč středové krytky kol Škoda Rapid 2012
93Kč lak na stredove krytky
TOTAL 83599Kč
Přestal jsem počítat...... teď už jsem úplně někde jinde...
Antipuristické úpravy
- 5Q a 5Q kulisa
- startér felicia
- tlumiče a pružiny HP
- hřeben, volantová tyč přidělána do původních držáků
- přední spodní ramena M zkrácená o 10mm, vyztužená
- přední horní ramena trubková se stavitelným odklonem
- posilovač felicia 1.6 ABS
- EMPI 15" / ATS 14" Falken,185/55R14 - zapsány v TP
- domorobo Volant
- motor 1.3, Ignitech, motokarburátory + custom sání, hlava, vačka 278, IGNITECH
- zadní náboje s kuželem a 3 x roztečí dle vlastního návrhu, bubny vlečka
- sedačka MTX ala Recaro
- chladič pod nárazník ala 1150
Moje další auta najdete na:
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-200vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
DENÍK
8.9.2009
Auto už je skoro odstrojeno.
Odpracováno 26 h.
29.9.2009
Auto kompletně odstrojeno. Připraveno k převozu na odlakování do MB.
Procházím díly karoserie a zjišťuju co se dá použít a co je na vyhození.
12.4.2010
Mám chvilku času protože RS není doma tak brousím skelet.
Čím dál se při broušení dostávám tím spokojenější jsem se stavem kastle. Oproti tomu jaké schniláky člověk občas vidí je to naprostá fantazie. Měmit se nebude nic. Vařit budu cca na třech místech. :)
Odpracováno 15h.
26.4.2010
-RS je stále v Boleslavi tak jsem intenzivně pracoval na ER. Do konce týdne pokud se zadaří budu mít
auto připraveno do lakovny. Barva je aktuální téma a tak dumám, přemýšlím a diskutuji. Aktuálně to vypadá na zeleň lipovou 5016.
Odpracováno 30h.
28.4.2010
Už mě nebavilo broušení tak jsem část plechařiny odvezl na pískování. A jak jsem se nudil tak jsem si poskládal přední nápravu. Mám ďábelskou myšlenku dokončit celou renovaci včetně technické do letošního Hundertgangu.
1.5.2010
Vše jsem rozjel tak, aby..i když se to zdá nemožné bylo vše na letošní HG hotové. :) Pokud by někdo chtěl přijet na brigádu tak klidně může. Barvu jsem nakonec zvolil Škoda 5020 zeleň jarní. Nechal jsem si namíchat půldecku, láknul blatník a na první pohled se do ní zamiloval. :)
2.5.2010
Tenhle tejden asi nepůjdu spát....přístí víkend jsem objednanej na odvoz do lakovny. :) Barva "báze" odstín škoda 5020 a čirý lak.
10.5.2010
Tka jsem toho minulý týden opravdu moc nenaspal, ale vše jsem stihl a auto včeta odvezl do lakovny. Během 14ti dnů by auto mělo být v laku. a pak už to jen poskládám. :)
Odpracováno..přestal jsem to počítat. :)
22.5.2010
Auto stále v lakovně.
7.6.2010
Auto stále v lakovně a už mě to trochu přestává bavit... :(
Motor vyčistěn a připraven ke složení.
9.6.2010
Dnes jedu pro auto do lakovny. :)
9.6.2010
Auto je z lakovny doma. Výsledek se povedl velmi pěkně. škoda, že na fotkách není tak pěkně vidět odstín.
14.6.2010
Na autě:
- spodek komplet nastříkáno body
- všechna téčková těsnění
- nádrž + krycí plech
- přední náprava
- přední světla
- mechanika + motorek stěračů
- brzdové trubky
- vodní + olejový chladič
15.6.2010
Na autě:
- volantová tyč
- hadice k nádrži
- hadice k topení
- lanovody ruční brzdy
- lanko otvírání krytu motoru
- trubka vedeni vzduchu od ventilátoru
- bovden lanka plynu
21.6.2010
Na autě:
- strop
- čalounění pod palubkou, podběhy, A sloupek, zadní bočnice
21.7.2010
Zbývá dodělat:
- dveře
- odvzdušnění spojky
- přední sedačky
- štítky na přední čelo a zadní kapotu
Každopádně na hundertgang se jede!!!! :)
23.-25.7.2010
1. testovací jízda ..HG2010. :) Byla to celkem odvaha vyjet hned na sraz bez předchozího testování ale vše dopadlo dobře. Až na cestě zpátky nám cca 3km od baráku vypadl šroub z táhla řazení. :)
Ještě je hodně co dolaďovať, ale vcelku byla 1. testovací jízda úspěch.
23.8.2010
Tak a máme po technické! Jediná lehká závada je netěsnost převodovky, kterou jsem pouze očistil, protože ji budu měnit za jinou. Ve středu jdu vyzvednout papíry z depozitu, abych mohl v pátek jet na sraz do Náchoda...a konečně legálně! :)
Včera proběhlo focení aut mých a kamarádů. Docela se nám to povedlo. Jsme to taková rozmanitá parta milovníků vozidel. :)
1.11.2010Tak auto spí v garáži. Dostalo fridex a zimní vzduch do pneumatik. :) Po dlouhých bezesných nocích probdělích nad Hamletovskou otázkou: Jaká kola dát na auto?...jsem to rozsekl. Z anglie jsem vyšmelil EMPI 8 spoke 5,5x15. I s dopravou stáli krásných 4900kč. No nekupte to! FOto dodám.
23.11.2010
Rozhodl jsem se, že EMPÍky kopmletně zrenovuju. Dnes jsem je dovezl z pískování. O víkendu vyleštím límce a po neděli půjdou na lak. :)
19.02.2011
Renovace EMPIků hotová. Lestění límců jsem po zralé úvaze svěřil profesionálovi a vyplatilo se. Michal Mareš (www.lestenikol.cz) odvedl dokonalou práci a to na nalakovaném kole! Ještě musím koupit gumy a kola jdou na auto.
13.03.2011
Objednané nové gumy Barum 165/65 R15 před víkendem nedorazily a tak jsem si na auto narafičil aspoň jedno kolo, abych si spravil chuť. Je to porno! Kdyby o kola měl někdo zájem tak je klidně prodám...za milion. :-D
09.04.2011
Kola konečně na autě.
30.-31.07.2011
Letos jsem již po osmé navštívil Hundertgang. Celý víkend lilo jak z konce a po rychlostkách jsem měl bahno až na střeše, trávu snad i ve výfuku a vody plné auto. Nicméně tato akce je pro mne srdeční záležitostí a i kdyby trakaře padaly tak tento sraz si ujít nenechám.
14.02.2012
Auto je už od listopadu v garáži na zimním spánku. Na jaro 2012 mám připravený zbrusu nový přední nárazník, staré..ale nové autorádio TESLA :), nový startér a baterii.
24.03.2012
Proběhla instalace fungl nového předního narazníků, nových předních kotoučů a desek. Dále jsem se pokoušel zastavět MP3 autorádio TESLA. První testování na ponku bylo úspěšné, ale při následném zapojení do auta se mi povedlo nemožné...rádio jsem vyzkratoval. :) Dám ho v práci elektrikářům...snad to dají dohromady.
13.08.2012
O víkendu proběhl jubilejní desátý obnovený Hundertgang. Moje maličkost se toto SUPERvíkendu podílela již podeváté takže kolatiny budu slavit příští rok. :)
I přes obrovskou konkurenci ve spanilé kategorii 110R (Michal Konečný, Michal Bouda, Marinek.....) se éro umístilo na druhém místě.
V orienťáku jsme byli na 7. pozici ze 71 startujících posádek. Taky dobře!
Letos mě čeká ještě Škoda110R.com sraz.
21.08.2012
Absolvoval jsem úspěšně technickou. V zápise jsou pouze dva body viz. foto. Ten o povrchové korozi je tam jen proto, že u tak starého auta přeci něco musí být.....jinak si technik po kontrole podvozku moc pochvaloval, že "to je zespod snad všechno nový ne?"
12.11.2012
Sem tam mě někdo pokáral, že na kolech chybějí středové pokličky. Tak jsem se jak pokličky vysoustružit z hliníku a doplnit novými znaky Škoda 2012.
31.07.2013
Tak pokličly jsem sumdal protože se mi to bez nich prostě líbí lepší. :-)
Nechal jsem nově počalounit sedačky.
Dal jsem nové obroučky na přední hlavní světla a lištu předního čela.
Chystám celonerezového abarta.
Erko odjelo jednu svatbu na další dvě se chystá.
Vybavil jsem se novým denním přibližovadlem Octavia RS 2.0TFSI.
14.08.2013
Tak máme pro mě osobně po výročním 10. Hundertgangu. Přivezl jsem 3. místo v eleganci a 2. ve sprintech. Obé v kategorii 110R. :-)
28.08.2014
Letos proběhla technická - bez ztráty bodu. :-) Již tradičně HGčko a sraz 110R.
25.08.2015
Letos navštíveny tradičně akce:
HGčko - byl jsem už po dvanácté. Super připravenej sraz. Doporučuju.
110r.com - 5. sraz. 166erek na jednom místě. Co dodat?
16.11.2016
Letošní srazy:
Jarní slet - Hustopeče
HGčko - Orlické hory
110R.com - Vodňany
Jičínské eRekce 2016 - Nová Paka
Plány pro 2017
Nový motor
Repas převodovky
úprava kol
17.10.2017
Letošní srazy:
HGčko - Jičín
110r.com - Bruntál
Jičínské eRekce 2017 - Nová Paka
22.5.2018
Chlazení kombinované zadní AL chladič a přední ala 1150. Najeto 500km a chladí neskutečně.
28.5.2018
Auto v provozu 8 let! V TP čerstvě zapsána kola ATS 6x14 s pneu 185/55R14.
leden 2020
Původní záměr, když jsem tohle auto dělal byl mít auto bez úprav. Postupně to sklouzávalo a teď jsem tomu nasadil korunu.
Zadek aktuálně vykuchán - velmi.
V plánu je:
- zadní náprava ala 130RS
- osazení KALMAR
- převodovka repas 4.22 s dlouhou jedničkou
- zrušen chladič vzadu, přední chladič nové uchycení + 2 x SPAL
- Lambda sonda 4.9 a AEM AFR
- Mám koupeno 4 klapka GSXR750 + ECU master black, ale to asi nechám až na příští zimu
Wlad 110R - komentáře:
13:22:11
01.02.2017
01.02.2017
vhml
13:17:54
01.02.2017
01.02.2017
wlad
-> vhml 31.01.17 19:50:39: Zpracovaný je to pěkně akorát potřebuju převařit výstupy na vodu což se úkázalo jako problém. Celej chladič je eloxovanej a ani po očištění vrchní vrstvy k sobě nechce další material moc pouštět. Čili moje svary na chladiči nebudou ani zdaleka tak pěkné jak se mi povedly na airboxu. :-(
19:50:39
31.01.2017
31.01.2017
vhml
Jak to máš zamyšlený s tím chladičem, že ho tam máš danej obráceně? Budeš převařovat výstupy?
G-Plus je zpracovanej hezky? Mám od nich 2 olejáky a dobrý, tak přemejšlím ho kaufnout i na vodu.
G-Plus je zpracovanej hezky? Mám od nich 2 olejáky a dobrý, tak přemejšlím ho kaufnout i na vodu.
17:35:26
29.01.2017
29.01.2017
mirecek.666
-> wlad: ta stříbřenka tomu chladiči docela prospěla:-)
21:01:35
07.01.2017
07.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> wlad: díky
20:47:26
07.01.2017
07.01.2017
wlad
-> Antony - zrušená registrace 07.01.17 20:23:49: Alpinky 14 s ET13. Až z toho dám zout ty zimáky tak to zvážím. Ta kola jsou až překvapivě lehká.
20:23:49
07.01.2017
07.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> wlad: prosím tě, ty zlatý kola, to jsou 13tky alpiny, 4x100, ET18?
13:22:50
07.01.2017
07.01.2017
Milan 136
-> Tuner#2: tak tak. Některý auta, třeba jedničkovej superb ty šroubky ani nemá
12:10:30
07.01.2017
07.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vojťas 07.01.17 12:06:49: Pri brzdeni nedrzi buben srouby, ale treci sila mezi nabojem/bubnem a kolem. Buben je k naboji pritazen malymi sroubky jen pro fixaci polohy kdyz sundavas kolo.
12:06:49
07.01.2017
07.01.2017
Vojťas
-> Tuner#2: myslel jsem spis pri brzdeni, ale kdyz vidim tohle tak uz mlcim
10:52:59
07.01.2017
07.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vojťas 07.01.17 10:41:35: Buben je stazeny kolem, takze bez problemu. Konec koncu nic noveho, tohle jezdil kamarad pred 10ti roky s nabojem od Sakyho: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../832_2005-02-
08_10-30-19_93.jpg
10:41:35
07.01.2017
07.01.2017
Vojťas
-> wlad: a v bubnu budou taky tri roztece? Tam je myslis dost matetialu na takovy rozvrtani?
00:15:21
07.01.2017
07.01.2017
Pavel P@nkáč
-> wlad: jaj nebylo by možne ještě 2ks přidělat? nebo klidně za uplatu vykres pro pavlika hodně hodně prosim klidně sz.
23:21:07
06.01.2017
06.01.2017
wlad
-> Pavel P@nkáč 06.01.17 22:40:00: To je na vlečkové bubny na kyvku. :-)
22:40:00
06.01.2017
06.01.2017
Pavel P@nkáč
-> wlad: jak už kluci psali tak fakt pěkne naboje to je předpokladam na kotouče na kyvku? ja bych potřeboval něco takoveho na bubny jestli by nešlo udělat, dat tam třeba vlečkove bubny a nazdar:)
22:07:04
06.01.2017
06.01.2017
mirecek.666
-> wlad: ale to je zase hezké:-)to se za ty svoje utočený bubny stydim...
21:06:31
06.01.2017
06.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> wlad: Já ti rozumím, v porovnáním s bubnem. Ptám se, že u vlečky a nových nábojů se to vyžaduje. Ty rozestupy snad vadit nebudou, maso tam je, jen bych je dal dál od sebe, ale já všechno dělám předimenzovaný.
20:53:14
06.01.2017
06.01.2017
wlad
-> Antony - zrušená registrace 06.01.17 20:13:49: Je to 11500 a zušlechťovat asi nebudu páč v porovnaní s tou litinovou šlupkou standartního bubnu to bude takhle stačit. Čemu myslíš, že budou vadit tyto úhlové rozestupy?
20:13:49
06.01.2017
06.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> wlad: naboje vypadají pěkně Jen bych možná volil větší úhlovej rozestup mezi jednotlivýma roztečema. Nějak jsi je tepelně zušlechťoval?