skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
-> REMIX: jo jo, jen se na pr let uklidi a az dodelam skolu tka dodelam i ji.. mozn atreb ao prazdnincah kdyz budou prachy..
-> Pepino RS: No a jak to s tebou vypada, takze si RSku nechavas??
-> K.D.B.: dej tip jak to poznat .. ten borec co jsem ho od nej bral to tvrdil, rikla ze tam mnel 120 motor a bylo to liny jako svina...

Kdyby to byl LE, tak bych měl zájem
-> K.D.B.: jo ale nejdsem si jystej zda to opravdu je 3,9 !! jinak stav krom toho ze n ani je tuna smiru o ni nic nevim !!

Ahoj Pepino...prý máš navíc 4q LE, zajímal by mne stav a cena..Díky
-> Bedřich: diky za info, to sem ani nevedel...
No tak moravany mají platnou homologaci asi protože je stále můžeš koupit nové.Jak tříbodové tak čtyřbodové.
-> Pepino RS: jj, stale má :-)) stejne tak 4-bodovy moravany
-> Majkl: a myslis ze MTX ma jeste platnou homologaci ?

-> Pepino RS: dobry ja se jen ptal... taky sem ji prave chtel, nez sem sehnal metalexku...
-> Majkl: asi ne ja jsem to nerisil..
-> Pepino RS: ta sedacka asi nema zavodni homologaci vid??
-> Pepino RS: jestli scháníš ještě tu převodovku 4,44 tak mám! vyčištěná, dobrý stav, za 400Kč ti ji nechám!
-> Pepino RS: mels tam nechat dat ten med misto zinku... ;-) Barevnou kombinaci bych pak volil spis cerno-zlutou :-)
-> Pepino RS: hmm kurna tak to by se vyplatilo nez je laminovat doma.. kdyz by byli za nejakou rozumnouý cenu a tech 2,5 k +- by bylo super
-> Wrcteam: nejsem si jist ale neco kolem 2500 jew to ples minus ale byly levnejsi nez od dusika a to o hodne !!

-> Pepino RS: nahodou newis na kolik vyjdou blatniky zadni?
-> Pepino RS: tak tojo, sem nevedel ze tam toho ma vic

-> Wrcteam: co vim j aaatak je nejlevnejsi !!
