-> pistaa: ty bláho. No tak velká gratulace na Slovensko. Řekl bych, žes byl pro ně těžká konkurence. Kdy hodíš foto ťukance?...
Most je až v zítra, v neděli. Takže večer podám hlášení. Kamera už je v autě, snad přes noc nevymrzne baterie Koupil jsem si časopis TopGear a píšou tam o zážitcích z Nürburgringu. Okamžitě mi vyskočil tep a adrenalin v krvi. Už jsem se viděl na okruhu. Vrrrrrnnnnn heeeeennnnnn Boží. Jsem zvědavej jak mi to půjde.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:36:48
25.10.2008
25.10.2008
Eidy
20:05:09
25.10.2008
25.10.2008
pistaa
-> Eidy: Ahoj Kolego. ako sa jazdilo?? mne super.. motor super slape.. a tlacim an neho dost.. a nepoddal.. rozhodime asi a uvidime.. bude i video akurat malo som to tukol ked som mal chladne pneu som to prehnal ale to nic sa vymeni blatnik a kapotka.. inak super den tak pevne verim zesi an tom i ty super.. ja sa pochvalim 3 miestom celkovo.. co sa poobedia tyka.. s rannymi som nejadil kedze som tam nebol.. super konkurenciu som mal.. ziadne avto pod rok vyroby 2000 tak si to vies predstavit, Evo, Impreza, M3, M5, a tak som si jazdil.. tak sa drz chlape .. ahoj pekny vecer a i zostatok veekendu
00:43:54
25.10.2008
25.10.2008
Eidy
-> Zdeněk.: nesmíš bejt taková citlivka
-> Tuner#2: ok, kdyžtak ti v sobotu večer brnknu a domluvíme další detaily... Trochu jsi mi připomněl politický bilboard: "Myslíme to upřímně" Každopádně díky, třeba vymyslím něco... něco... no uvidíme... Dneska jsem se byl mrknout na jeden barák. Moc se mi líbí. Je teda bez garáže, ale dala by se tam jedna obrovská snadno vyšvihnout. Ještě uvidím co mi v neděli řekne tesař na trámy. Jsou dost chycený červíkama
-> suri: Jsem rád, že se líbí. Mám taky rád "jakoorigoklasiku&qu ot;. Sice už je snadno poznat, že Kóča nemá roucho beránčí, ale pořád v mnoha věcech tváří dost fabricky. Prvořadá je vždy technika vespod.
-> Tuner#2: ok, kdyžtak ti v sobotu večer brnknu a domluvíme další detaily... Trochu jsi mi připomněl politický bilboard: "Myslíme to upřímně" Každopádně díky, třeba vymyslím něco... něco... no uvidíme... Dneska jsem se byl mrknout na jeden barák. Moc se mi líbí. Je teda bez garáže, ale dala by se tam jedna obrovská snadno vyšvihnout. Ještě uvidím co mi v neděli řekne tesař na trámy. Jsou dost chycený červíkama
-> suri: Jsem rád, že se líbí. Mám taky rád "jakoorigoklasiku&qu ot;. Sice už je snadno poznat, že Kóča nemá roucho beránčí, ale pořád v mnoha věcech tváří dost fabricky. Prvořadá je vždy technika vespod.
17:03:37
24.10.2008
24.10.2008
suri
-> Tuner#2: a hlavne je to omnoho krajšie ako všetky repliky rs s laminátmi toto sa mi vždy páčilo škoda 110R štýl 1150
16:59:09
24.10.2008
24.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Zatím jsem tak že na 90% jedu, uvidím dle sobotní předpovědi a pošlu sms. Jinak mě se Tvůj předek na eRku moc líbí a to myslím upřímě, je to něco co nikdo nemá a líbí se mě to víc než origo kvasiny, to je moc nízký
01:04:30
24.10.2008
24.10.2008
Zdeněk.
-> Eidy: ptáčci nemají rádi 160km/h :o)
(uploadováno 30.09.2008 11:46:47) kde je ten ptáček to je hnus
(uploadováno 30.09.2008 11:46:47) kde je ten ptáček to je hnus
22:38:33
23.10.2008
23.10.2008
Pavel P@nkáč
je to proste klasny
21:21:13
23.10.2008
23.10.2008
gim
-> Eidy: todle by melo byt na klasicky blatniky, melo by to bejt na 1150...
16:58:10
23.10.2008
23.10.2008
Eidy
-> havlik: hmm, tak to jsme na tom stejně
-> Vencars: děkuji pane.
-> gim: to je v podstatě to co mám teď. Upravený z okruhový 130RS. K širokým blatníkům je to bomba, ale k origo je to divný. hlavně jak to nenavazuje na lem blatníku. To kvasiňácký krásně přechází z lemu blatníku do hrany spoileru. Je to prostě fabrický design a ten je často nejlepší. Tohle má hranatý uskočení ven do strany a ta spodní plocha co jsem přidal je taková slabá, tenká, prostě to nejni ono. Přes zimu bude snad dost času na vymýšlení.
-> Vencars: děkuji pane.
-> gim: to je v podstatě to co mám teď. Upravený z okruhový 130RS. K širokým blatníkům je to bomba, ale k origo je to divný. hlavně jak to nenavazuje na lem blatníku. To kvasiňácký krásně přechází z lemu blatníku do hrany spoileru. Je to prostě fabrický design a ten je často nejlepší. Tohle má hranatý uskočení ven do strany a ta spodní plocha co jsem přidal je taková slabá, tenká, prostě to nejni ono. Přes zimu bude snad dost času na vymýšlení.
15:19:47
23.10.2008
23.10.2008
gim
-> Eidy: co neco takovyho? www.krajansky.wz.cz/?p=2&
amp;sp...
19:41:54
22.10.2008
22.10.2008
Vencars
-> Eidy: teda to tvoje erko pozoruju už fakt dlouho a mam tě v oblíbených a prostě nemam co dodat prostě bomba fakt nádherná práce
19:22:32
22.10.2008
22.10.2008
havlik
-> Eidy: objevili ale nemám nápad jak to zpracovat:(
19:21:08
22.10.2008
22.10.2008
Eidy
Pokud jste neobjevili co je zde nového, tak vězte, že jsem přidal na konec textu žádost o pomoc s designem předního spoileru.
10:22:34
17.10.2008
17.10.2008
MATTESS
-> Eidy: jo, taky by ušel
10:21:19
17.10.2008
17.10.2008
Eidy
-> MATTESS: tak třeba za 30 let
10:20:28
17.10.2008
17.10.2008
Eidy
-> mb136gl: díky pane
Pokud bych měl svěřit Kóču do novinářského časopisu, pak jedině tomuto: www.auto-motor-a-sport.cz /index.asp?KatId=220
Mají krásné fotky a z článku je cítit klid a láska k automobilům.
Pokud bych měl svěřit Kóču do novinářského časopisu, pak jedině tomuto: www.auto-motor-a-sport.cz /index.asp?KatId=220
Mají krásné fotky a z článku je cítit klid a láska k automobilům.
08:59:45
17.10.2008
17.10.2008
MATTESS
možná by mě ukecali do Motor journalu
11:12:51
16.10.2008
16.10.2008
mb136gl
-> Eidy: už dlhšie to tu sledujem, milujem kupečka a tvoja erka by mohla kľudne byť ich bohyňou, keby som ju mohol vidieť naživo, nech sa ti darí
09:43:17
16.10.2008
16.10.2008
MATTESS
-> Péďa17: s časopisem pochybuju. Taky bych do toho nešel
09:40:36
16.10.2008
16.10.2008
Péďa17
Eidy 15.10.08 02:32:09 napsal: -> Péďa17: díky pane, ale nechtěl. Při focení do časopisu by vylezly některé detaily, které kazí celkový dojem. Ještě to není dokonalé. A i kdyby bylo, nevím jestli bych do toho šel. Svůj okruh zájemců si to auto našlo a to mi stačí. Vím, jak potom vypadají případné komentáře nebo diskuze ohledně škodovek, viz. Majkl. Je to můj koníček, vám se líbí, máte ho tu, tak proč ho cpát někam do novin?
Nebyl bych sám kdo by jí rád uvital na plagátu.Ale jinak tvoje auto pro mě je jedno nejhezčích aut na virtu.Doufám že pojedeš do Běšin na Jaře,chtěl by jsem jsi jí pořádně prohlídnout.Necháme se překvapit,snad někdy v budoucnu se v některém časopise se ukáže.
Nebyl bych sám kdo by jí rád uvital na plagátu.Ale jinak tvoje auto pro mě je jedno nejhezčích aut na virtu.Doufám že pojedeš do Běšin na Jaře,chtěl by jsem jsi jí pořádně prohlídnout.Necháme se překvapit,snad někdy v budoucnu se v některém časopise se ukáže.