skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
19:10:50
14.11.2008
14.11.2008
U-Geen
-> Eidy: tak bacha na koureni pri laminovani :-)
17:32:45
14.11.2008
14.11.2008
Vitek
-> Eidy: moc diky
15:55:27
14.11.2008
14.11.2008
Eidy
-> Vitek: tlumič je z www.demon-kolin.cz/ a svody od www.hr-svody.eu/
15:29:36
14.11.2008
14.11.2008
Vitek
ahoj už jsi mi to jednou psal a já vul si to smazal,nemohl by jsi mi ještě jednou napsat ty odkazy na ty vyfukový svody a příčnák
10:00:31
14.11.2008
14.11.2008
gim
-> Eidy: urcite neco vymyslis ;-)
07:32:47
14.11.2008
14.11.2008
Eidy
-> gim: No jo, jenže origo lízátko je tak do půlky chladiče a to nechci, to vypadá blbě. Přes zimu se zavřu do garáže, zapálím si a třeba něco vymyslím.
23:52:37
13.11.2008
13.11.2008
gim
-> Eidy: je to pekny takovy cisty. Na ty verzi s apolama se mi moc nezda predni spoiler kterej ma moc moderni tvary a todle soucasny mi prijde moc lopatoidni, ze je dost masivni. Osobne by se mi tam libilo obyc nizky lizatko k chladici a max nejakej otvor k brzdam jako ma stepan.
18:13:38
13.11.2008
13.11.2008
Eidy
-> suri: Neboj, jednou na HBV barva bude
-> gim: když myslíš Dík
-> Tuner#2: Jojo, galerka. Když mě k tomu nic extra netlačí. Mě se vždycky nejvíc líbí poslední evoluce, takže nemám pocit, že bych měl někde zveřejňovat staré foto. Každopádně se to aspoň pokusím. Co bych pro své fanoušky neudělal.
-> gim: když myslíš Dík
-> Tuner#2: Jojo, galerka. Když mě k tomu nic extra netlačí. Mě se vždycky nejvíc líbí poslední evoluce, takže nemám pocit, že bych měl někde zveřejňovat staré foto. Každopádně se to aspoň pokusím. Co bych pro své fanoušky neudělal.
15:53:22
13.11.2008
13.11.2008
gim
-> Tuner#2: i na tech plechacich vypada super
15:25:48
13.11.2008
13.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak jsem si včera třídil v PC fotky, přidával jsem z flash co jsem tady nastahoval nového a náramně jsem se pobavil u Kóčy na plecháčí, na gumách vybarvičkován výrobce, pak na Apollech a nakonec na těhdle krásných kolech. Je zajímavé pozorovat, že jsme začínali úplně stejně barvením gum apod. a třeba i takové detaily, jako šrouby a matice na náboji červený tuzing a teď to máš krásně sjednocené stříbrné... No prostě je v tom vidět mraky drobné práce. Měl by jsi už udělat tu galerku třeba na rajce, aby se mohli ostatní pokochat a i zasmát jako včera já.
19:57:34
05.11.2008
05.11.2008
suri
-> Eidy: díky moc posilovač neplánuješ? alebo aspoň nalakuj HBV :)
19:36:07
05.11.2008
05.11.2008
suri
-> suri: no čo?
21:50:23
30.10.2008
30.10.2008
suri
-> Eidy: oki díky
21:12:21
30.10.2008
30.10.2008
Eidy
-> m8rinek: bingo!
-> suri: Je to pozinkovaná plechová nádobka vyrobená ze staré plechovky na brzdovku.
Teď jsem v Německu a v noťasu nemám tu fotku. Kdyžtak se mi připomeň.
-> Vitek: Dík. Tvoje eRko je taky hezký. SKoro by byla škoda, dělat z něj něco jako mám já. Ale všechno samozřejmě záleží na tobě.
-> suri: Je to pozinkovaná plechová nádobka vyrobená ze staré plechovky na brzdovku.
Teď jsem v Německu a v noťasu nemám tu fotku. Kdyžtak se mi připomeň.
-> Vitek: Dík. Tvoje eRko je taky hezký. SKoro by byla škoda, dělat z něj něco jako mám já. Ale všechno samozřejmě záleží na tobě.
20:46:00
30.10.2008
30.10.2008
m8rinek
-> suri: řekl bych, že to byla nádobka po ředidle nebo tak něco...
19:11:57
30.10.2008
30.10.2008
suri
-> Eidy: prosim ta bol si to ty teda dufam co mal v kufry chrom- nadobku na brzd. kapalinu? bola tu kedysi fotka nemohol by si ju sem dať díky
18:44:45
30.10.2008
30.10.2008
Vitek
to je prostě paráda to tvoje erko,doufá že tzo moje časem bude něco podobné
22:33:51
26.10.2008
26.10.2008
Eidy
-> TUNER: Dyž mě to rovně děsně nebaví Ale jo, užil jsem si to dost. Koukal jsem na záběry a stojí to za starou bačkoru. Asi udělám jen nějaký sestřih toho co je koukatelný. S mým výkonem jsou ty rovinky stejně dost nudný.
19:09:27
26.10.2008
26.10.2008
TUNER
Ale jo celkem to šlo )))) Bůčky klasika,to by jsi nebyl ty kdyby jsi jezdil zatáčky normálně )))