Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:38:40
02.10.2009
gim
-> qaqa: mluvim o beznym jezdeni ne zavodech, a to ze parkrat do roka vyjede na nejakej okruh nebo tak se v nekladech ztrati jak nic
23:32:07
01.10.2009
Eidy
-> T: Tak nějak 4 -> Vitek: Při "rozumný" jízdě to bylo cca 9l/100km, ale včetně honění se po dálnici. Ale to bylo jen občas. Prostě do 9 se vejdu. No a na okruhu? Nevím, 16-20l.

-> radekp: Na okruhu toho ročně zas tak moc nenajedu, ale letos to bude asi většina. Kóču chci vytáhnout až tuhle neděli na sraz Severkár.

-> qaqa: A kdes na tohle přišel? Jsi tu poměrně novej, ty něco jezdíš? Myslím nějaký závody?
23:01:24
01.10.2009
qaqa
-> gim: no k tomu ziveniu, vies ked ti to zozerie 30l na okruhu a 60-70 na kopci a najazdis za sezonu cca 1000km tak si to spocitaj a vijde to nemalo.. presnejsie to vijde ked jazdis na 100oktan len na benzine 700 aur co je cca 28tis co je ked ratam priemernu sezonu 6 mesiacov tak to je mesacne len do zavodaka na trat 4600kc a kde je doprava na zavody, jedlo, nafta do doprovodneho, kde je opotrebenie auta a sliky ;) neni to sranda
upraveno 1x, naposled 01.10.2009 23:02:20
21:48:28
01.10.2009
gim
-> Vitek: uzivit se da leccos. Zalezi jak se budes otacet :-) sam zivim skudku a 2litrovou hondu a da se to taky, sice moc penez nezbyde, ale ze bych stradal se rict taky neda. Studuju a z brigosky je obe zivim. Samo ze to slo lip s jednim autem, ale kdyz se naskytla dobra moznost proc do toho nejit. Neni to nadlouho.

A s erkem asi nenajezdis tolik aby to bylo nejak zvlast znat. A ty rozdily jestli to zere o 2vic nebo min nejsou pri rozumnym najezdu skoro znat. Vim kdyz sem jezdil na scootu ten bral 4.5l a skudka 6,5l, pri cca stejnym najezdu dam mesicne navic 5-7stovek to tak zasadni rozdil neni. Mluvim o cca 1000km mesicne
20:06:25
01.10.2009
Vitek
-> radekp: já vím že to Eidy asi moc neřeší,mně láká si taky udělat nějakej výkonnější motor,ale zase mám strach,abych ho pak uživil
19:45:11
01.10.2009
radekp
-> Vitek: S kilometrama, které Kóča za rok najezdí je úplně jedno, jestli je spotřeba 7 nebo 201 hlavně asi moc nejezdí na spotřebu,ale spíš po okruhu...

upraveno 1x, naposled 01.10.2009 19:47:00
19:13:22
01.10.2009
Vitek
-> Eidy: ahoj kolik si tak ten motor s tim webrem veme?Je to o hodně větší spotřeba než na klasice?
18:00:09
01.10.2009
-> Eidy: : to je mi jasný a když už,tak teď bude stačit na ten 8kanal koupitjen jeden co? 4 40
14:49:21
01.10.2009
Eidy
-> T: Když už jsem to jednou koupil tak se toho nezbavím. 4
13:40:08
01.10.2009
Eidy 30.09.09 16:27:21 napsal:

→ pistaa: Ale tak jako do budoucna je to 50/50. Buď

136 nebo 1,4 Fabia (na šneka) 1
: tak až bude tak dej vědět kdybys nevěděl co s tim karburátorem i se sáním a nebo celý motor 4 5 3
13:01:04
01.10.2009
qaqa
-> Nwkt: dik
00:34:33
01.10.2009
Nwkt
-> qaqa: Turbo
23:58:26
30.09.2009
qaqa
-> Eidy: sneka?? to je co?
16:27:21
30.09.2009
Eidy
-> pistaa: Ale tak jako do budoucna je to 50/50. Buď 136 nebo 1,4 Fabia (na šneka) 1
21:01:38
29.09.2009
pistaa
-> Eidy: este bude len o tom nevies
15:04:10
29.09.2009
Eidy
-> mathew144: Bejvávalo.
20:11:03
27.09.2009
mathew144
16:57:45
23.09.2009
Zazaa
-> DuriQ: P075 je kompletni set tlumicu + pruzin
14:38:35
23.09.2009
DuriQ
Eidy: ok dik
14:35:59
23.09.2009
Eidy
-> DuriQ: Pochybuju, že mám od nich nějaký papír, koupil jsem je 3 roky nazpátek. Normálně jsem zavolal do Rieggera www.riegger.cz/kontakt.ph p , zeptal se jestli mají Spaxy na škodovku a jel si pro ně. Nic víc jsem nezjišťoval.
Extreme Tyres