skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
14:36:29
06.10.2009
06.10.2009
qaqa
-> Eidy: a mozem sa povozit na tvojom aute? ja by som velmi chcel, prosiim
14:35:24
06.10.2009
06.10.2009
qaqa
-> petr s: dakujem tak ja to teda skusim a to mi tam na tom okruhu daju papier ze nemusim ist do skoly? to tam mozem potom chodit aj castejsie? to by bolo super..
14:31:24
06.10.2009
06.10.2009
petr s
-> qaqa: Na BMX múžeš ale pomalu a ve škole dostaneš omluvenku
14:28:45
06.10.2009
06.10.2009
qaqa
-> Eidy: mam bicykel, mozno to poznate BMX 20ku.. ale na tom tam asi jazdit nebudem moc vsak? no auto? hm.. auto nemam a mama mi asi neda kluce lebo som ho minule zobral ked nebola doma a nabural som ho, teraz ho musis tato a brat opravit .
14:27:54
06.10.2009
06.10.2009
deathcat
-> Eidy: Asi už nemá , teď má "Ferary"! Viděl bych to na supersport z Číny
14:09:14
06.10.2009
06.10.2009
Eidy
-> qaqa: No jasne, přijdeš na bicykli lebo ako? Jaká máš auto? Říkal jsi něco o závodní stovce. Máš ji ještě?
14:04:35
06.10.2009
06.10.2009
MATTESS
-> qaqa: samozřejmě
13:57:55
06.10.2009
06.10.2009
qaqa
-> Eidy: to tam chces ist jazdit? a to mozem aj ja?
10:42:11
06.10.2009
06.10.2009
Eidy
Video berte jako pozvánku, právě mi přišel email. Juchů.
Dobrý den,
tisková zpráva bude na našich stránkách co nejdříve. Koná se 28.října 2009.
S pozdravem
Truda Pochmanová
sport manager
Dobrý den,
tisková zpráva bude na našich stránkách co nejdříve. Koná se 28.října 2009.
S pozdravem
Truda Pochmanová
sport manager
10:24:45
06.10.2009
06.10.2009
Eidy
23:54:30
04.10.2009
04.10.2009
Eidy
-> qaqa: Aha, ok.
-> Vitek: Myslíš jako maximálku? Teď zatím cca 160, možná 170. Ale musím zvětšit trysky, pak se uvidí. A z nuly na sto? Už si nepamatuju. Jako pistova 100ka to nejede.
Nevím jestli to má Tuner#2 změřený, ale jsem o chloupek rychlejší než on.
-> Vitek: Myslíš jako maximálku? Teď zatím cca 160, možná 170. Ale musím zvětšit trysky, pak se uvidí. A z nuly na sto? Už si nepamatuju. Jako pistova 100ka to nejede.
Nevím jestli to má Tuner#2 změřený, ale jsem o chloupek rychlejší než on.
23:10:15
04.10.2009
04.10.2009
qaqa
-> Eidy: som tu sice novy ale viem kolko to zerie, mal som raz 100ku tak viem ako sa dalo jazdit v zavodnych podmienkach a aj kolko to financne vyslo .. pre predstavu
00:40:29
04.10.2009
04.10.2009
Vitek
-> Eidy: ok,tak nakonec zjištuji,že se nadměrné spotřeby bát nemusim,to je supr. Mohl bych se ještě zeptat+- kolik ten motor max dá a za kolik to dá 100
23:53:48
03.10.2009
03.10.2009
m8rinek
-> Eidy: tak přesně to mam ;)
23:30:22
03.10.2009
03.10.2009
Eidy
-> Vitek: Při 100km/h mi to točí nějakejch 3800, možná 3900 takže řekněme do těch 4000.
-> m8rinek: Nevím jakou máš ty, taky 280° od Schwejka? Jinak souhlas. Ve 3500 se to teprv tak nějak sbírá.
-> m8rinek: Nevím jakou máš ty, taky 280° od Schwejka? Jinak souhlas. Ve 3500 se to teprv tak nějak sbírá.
10:05:35
03.10.2009
03.10.2009
gim
-> Zazaa: vid proc se tim stresovat :-) me spotrebak po meste taky jede skoro za 12litru
09:51:32
03.10.2009
03.10.2009
Zazaa
-> gim: no vidis ja jezdim od 13 vejs a taky ziju :))) aspon nemam deprese ze zaplatim vic na pojisteni nez za benzin jako se me to stavalo u Gardesa :)
23:18:25
02.10.2009
02.10.2009
gim
-> Vitek: rozumna jizda je podle me prizpusobit se provozu. Nebejt brzda ale ani zbytecne neblbnout. Jezdim v ramci predpisu, ale nebojim se to na semaforech vic prislapnout abych nebrzdil ostatni, mimo mesto na tacho 100. Po meste se vejdu do 7,5litru a mimo 6,5. Je to jen seriova 105. Ale tech tvejch 9 se serii mi prijde dost, asi dost udela ta kratsi prevodovka co je v eru.
17:29:11
02.10.2009
02.10.2009
m8rinek
-> Vitek: jestli má Eidy vačku co mam já, tak to v 3500ot/m začíná teprva jet...
13:52:35
02.10.2009
02.10.2009
Vitek
-> gim: já vím jde všechno,ale zase narvat všechno do benzínu,přece jen jsou i jiný věci kam je potřeba investovat
-> Eidy: tak to je dobrý,když si vemu,že za 9 jezdím s origo motorem. Co je podle tebe slušná jízda, točky tak to 3500ot/min?
-> Eidy: tak to je dobrý,když si vemu,že za 9 jezdím s origo motorem. Co je podle tebe slušná jízda, točky tak to 3500ot/min?