Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:00:10
11.10.2009
m8rinek
-> Bedřich: povolis, podlozis, utahnes, ve spodnich je mista habakuk
21:35:49
11.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
hmm..toto ma zacina zaujmat...lebo toto by mohlo pomôct celkom dost nedotacavej skodovke..vsak ekd vidite nove auta..bavoraky...vytoci volant a vnutorne koleso ide takmer po disku
21:33:04
11.10.2009
U-Geen
-> Bedřich: se natahne :-)
21:13:41
11.10.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> m8rinek: A spodní držáky se poddají??
20:32:03
11.10.2009
m8rinek
-> gabo000000: dával bych podložku mezi vrchní zadní držák a most
20:04:50
11.10.2009
U-Geen
-> gabo000000: no vidis, a staci ji trochu jinak prichytit
18:35:32
11.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli





môzes mi to prosimta vysvetlit? akosi tomu nechapem..viem co je zaklon ale to sa da zvecsit len ked cely zvyslak das sikmejsie co je asi zatko realizovatelne s origo komponentami...dakujem
upraveno 1x, naposled 11.10.2009 18:37:20
13:40:19
11.10.2009
jarda.u1
→ Trax: Na tu lepsi dostanes licenci,pokud zajedes na te obycejne kolo pod 1.25



→ Eidy: To je krasnej cas4
11:37:32
11.10.2009
Eidy
-> Trax: Obyčejnejma.
01:05:00
11.10.2009
Trax
-> Eidy: A jezdili jsme těma lepšíma motokárama, nebo obyčejnejma?
18:34:57
10.10.2009
Eidy
Jo a rekord trati je 1:21 a nějaký drobný.
18:33:51
10.10.2009
Eidy
-> qaqa: Jasně, v garáží ubejvaj nejvíc.

-> MATTESS: Ráno jsem měl pocit, že je mi asi tak 80 let.

-> jarda.u1: 1:28:208
08:35:40
10.10.2009
jarda.u1
-> Eidy: V Radotine jsem se byl odreagovat minuly vikend.Muzu vedet tvuj zajety cas?Driv me po tom taky strasne bolely ruce druhej den,ale casem se na to da zvyknout a neni to tak hrozny.4
07:01:31
10.10.2009
MATTESS
-> Eidy: to znám. Loni jsme měli akci od dodavatele a ráno jsem necítil ruce, bolelo mi celý tělo a taky jsem vyhrál1
05:05:17
10.10.2009
qaqa
-> Eidy: kotuce? to si kde zodral? v garazi???:D
22:57:57
09.10.2009
Eidy
Dneska jsme měli v teambuilding v Radotíně na motokárách. Byl jsem tam poprvý a musím říct, že je to pecka. Suprová trať i celkem slušný motokáry. Jezdili jsme 2 hodiny na 2 skupiny. Přetahoval jsem se se šéfem, ale nakonec jsem ho porazil asi o 0,4s (šéf skončil na 2. místě 1) Docela mě bolí záda a ruce. Uvidíme jak mi zítra půjdou vyměnit kotouče na spotřebáku.40
20:08:26
07.10.2009
jarda.u1
-> Luky.: Tak to video je fakt dobry,doufam ze letosni Most dopadne lepe 3
Extreme Tyres