skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:09:56
09.12.2009
09.12.2009
Péďa17
-> Eidy: Tím si mě navnadil na muj dávný sen
22:00:00
08.12.2009
08.12.2009
Eidy
-> Sp4rc0: Jak myslíš. Každopádně díky.
-> Péďa17: Jojo, takový malý manifest
-> Péďa17: Jojo, takový malý manifest
19:04:33
08.12.2009
08.12.2009
Péďa17
-> Eidy: pěkně si napsal odůvodnění proč vlastníš 110R
22:14:34
07.12.2009
07.12.2009
Sp4rc0
Eidy 02.12.09 17:04:43 napsal:
→ RON: dikes. Nemyslím si, ze je to nejhezci auto na virtu,
ale diky za pochvalu.Možná ne auto ale eRko určitě
→ RON: dikes. Nemyslím si, ze je to nejhezci auto na virtu,
ale diky za pochvalu.Možná ne auto ale eRko určitě
17:04:43
02.12.2009
02.12.2009
Eidy
-> RON: dikes. Nemyslím si, ze je to nejhezci auto na virtu, ale diky za pochvalu.
22:08:36
26.11.2009
26.11.2009
RON
Po dlouhém očumování tady přispěju - podle mě je tohle nejhezčí auto na virtu (podle fotek se řadí k top i ve zpracování a doladění detailů), článek také super
18:08:14
25.11.2009
25.11.2009
Jindas
Cetl jsem ten clanek a davam poklonu...k autu citis moc.... asi se budu radit k te mensine ....ale kdybych se nedej boze vyboural tak bych se prvni koukal po aute a pak az po sobe! skodovky mame v rodine a tak uz to zustane....jak bylo v jednom nejmenovanem filmu Misto mozku nadrz, a v zilach mu koluje benzin:)
10:39:53
25.11.2009
25.11.2009
Eidy
-> jarda.u1: JJ
10:18:33
25.11.2009
25.11.2009
jarda.u1
-> Eidy: To je predelana fotka z Mostu?Myslim foto c.63
09:02:21
25.11.2009
25.11.2009
Eidy
Koukám, že LEGO je oblíbené úplně všude. I u Airbusu, když navrhují výrobní linky
videos.tf1.fr/jt-we/des-l ego-pour-abriter-l-a350-55 52600.html
videos.tf1.fr/jt-we/des-l ego-pour-abriter-l-a350-55 52600.html
08:47:29
25.11.2009
25.11.2009
Eidy
-> radekp: Dík za odkaz. Zajímavý počtení. Měl jsem cukání vyrazit tam hned. Jen si říkám, že s tímhle motorem bych tam byl za vokurku. Nurburgring je přeci jen hodně o rychlosti a tudíž o výkonu.
15:14:11
24.11.2009
24.11.2009
radekp
když jsem četl tohle:
www.autofun.cz/reportaz-n ordschleife-vitejte-v-pekl e-3616
hned jsem si vzpoměl na Tebe...docela ranec, ale určitě to stojí za to! v závěru autor srovnává Nordschleife s Mostem
www.autofun.cz/reportaz-n ordschleife-vitejte-v-pekl e-3616
hned jsem si vzpoměl na Tebe...docela ranec, ale určitě to stojí za to! v závěru autor srovnává Nordschleife s Mostem
20:49:17
19.11.2009
19.11.2009
PetrDNX
-> Eidy: Krásně si to popsal,absolutně se s tím ztotožňuji a musím uznat,že takhle bych to nedokázal formulovat i přesto,že to mám taky tak
09:43:40
19.11.2009
19.11.2009
Eidy
-> radekp: Hezký, hlavně jak to prohnal filtrama a vypadá to trochu jako nakreslený.
19:37:44
18.11.2009
18.11.2009
radekp
14:14:15
17.11.2009
17.11.2009
Eidy
Kdyby chtěl někdo hezký eRkový kalendář na 2010, tak může objednat zde 11-55.nolimit.cz/kalendar
e/2010-2010r-berounsky-cet
tl.html . Původcem je můj kamarád Láďa Ladič.
Kdo má rád vraky, přijde si taky na své. 11-55.nolimit.cz/kalendar e/2010-vraci-koprivaci.htm l
To jsou taky moc hezký obrázky.
Kdo má rád vraky, přijde si taky na své. 11-55.nolimit.cz/kalendar e/2010-vraci-koprivaci.htm l
To jsou taky moc hezký obrázky.
10:57:48
17.11.2009
17.11.2009
radekp
-> Eidy: Moc pěkné řádky. myslím že z 98% jsme na tom stejně. Ono člověk nemusí toho svojeho mazla ani řídit, stačí si zajít do garáže a pohladit ho...momentálně žiju cca 200km od domu, tzn. když jednou za čas přijedu, shodím bundu a nejdřív se jdu pokochat do garáže. Mám fakt štěstí, že teplota v garáži neklesne pod 10stupňů, není v ní vlhko, auto mi může stát na špalkách klidně rok, nájem neplatím takže peníze kromě pojistky nepolyká, přílelkynin vztah se změnil z tolerance na zájem! Takže co víc si přát...
08:42:05
17.11.2009
17.11.2009
jarda.u1
-> Eidy: Moc hezky napsane,mohl by ses zivit jako spisovatel ci basnik.Dokaze to cloveka chytnout za srdce.
01:10:45
17.11.2009
17.11.2009
Vitek
-> Eidy: tak jsem si ted přečetl tvůj článek a musím ti dát za pravdu. Nejvíc se mi líbí ta poslední čast ve které popisuješ co pro tebe Kóča znamená. Jsem na tom podobně,pokaždé když mě něco trápí,nebo sere tak mi nejvíc pomůže když se projedu v erku,někdy se nemusím ani projíždět,stačí když si sednu,položím ruce na volant a přemýšlím. Pak už je pro mě jediný problém vylést a zamknout,protože většina problémů s kterýmy jsem šel k autu je pryč
15:42:59
16.11.2009
16.11.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: Tak njedřív Quality engineer, pak Industrial leader a teď čerstvě Quality supply engineer. A to teprve začne cestování . Německo, Maďarsko, Slovensko, Dánsko, prostě celá Evropa. Pak Mexiko, určitě Čína a já nevím co všechno. Příští rok prej budu letadla nenávidět.