Tak to mne těší, že se Vám fotky líbí ;o)
Ovšem taky na rovinu říkám, že bych se věru neradoval, kdybych je měl někde vidět kolovat v původním rozlišení.
Přidám pád odkazů:
Jedna galerie fotek z foto-srazu SevERKA 2009 (dá se tam přes termíny proklikat do mnoha dalších směrů) >>> 11-55.nolimit.cz/youngtim
ery-skoda/severka-2009.htm
l
Finální kalendář 2010R (už není v prodeji, stál šest kil + pošta) >>> 11-55.nolimit.cz/kalendar
e/2010-2010r-berounsky-cet
tl.html
Spot ze srazu, aj trocha tej Kóči se tam míhá, vlastně hned první záběr :o) >>>
A trochu té prdelky návdavkem u příležitosti předvánočního mejdanu >>>
X-tunere bohužel akce tohoto druhu se snažím dopředu spíš tajit, než propagovat, jednoduše proto, že publikum nekasírujem a při práci nám může přinést nemalé nesnáze. A jestli jsem se něčeho opravdu bál, tak toho, že přijedou lidi, budou odstavovat auta někde podél naší tříkilometrové těžko uhlídatelné trati atd. Nicméně i tak se to kvůli dopravním omezením profláklo a od pátku to směle hlásili do éteru všechna zdejší rádia.
Příštího ročníku se mohou účastnit majitelé s dobově se tvářícími replikami Škoda 130RS. Tedy je-li zde někdo takový, klidně se ozvěte a třeba to klapne.
S pozdravem z Ústí nad Labem Láďa Cettl
vladimir.cettl.cz/
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
14:37:32
20.12.2009
20.12.2009
L.L.
06:13:39
16.12.2009
16.12.2009
Ultim
-> Eidy: Tvoje auto ma proste dusi a to prave proto ze jsi do nej kousek sve vlastni vlozil. Ono je z fotek pekne poznat,ze jsi to ho/ji udelal presne podle sebe a pro sebe. Zadny tuning pro okoli...
23:08:50
15.12.2009
15.12.2009
Eidy
-> Ultim: Jojo, to jsem takhle jednou seděl po dlouhém pracovním dni s cigárem u kafe a přemýšlel. Vytáhl jsem noťase a začal psát.
No, na virtu je hodně bordelu, jsou tu lidi, který nemusím, ale na druhou stranu je tu spousta aut a lidí co za to stojí. Je to web, kde lze najít relativně dost lidí, kteří chtějí jít dál, mají vědomosti a snahu a jsou ochotni rozumně diskutovat. Není to eRkařský web, ale z mého pohledu asi nejlepší.
No, na virtu je hodně bordelu, jsou tu lidi, který nemusím, ale na druhou stranu je tu spousta aut a lidí co za to stojí. Je to web, kde lze najít relativně dost lidí, kteří chtějí jít dál, mají vědomosti a snahu a jsou ochotni rozumně diskutovat. Není to eRkařský web, ale z mého pohledu asi nejlepší.
17:25:01
15.12.2009
15.12.2009
Ultim
-> Eidy: Tyjo,ten tvuj clanek,nebo jak to nazvat... to je neco,to muselo jit pekne z hloubky duse. Ale mas pravdu,jen je skoda,ze Virt jakozto posledni hranice chranici nase milacky uz neni tim cim by mela byt. Takze namisto porozumeni je zde jen vice hadek a odpadu...
00:59:16
14.12.2009
14.12.2009
Eidy
-> RON: Tak bohužel. Tohle největší co mám.
-> goofy1983: Díky, díky.
-> xtuner: Ani mě nepřekvapuje, žes o ničem nevěděl. Byla to taková malá akcička, kterou Láďa úmyslně nikde neinzeroval. Bylo to především na focení kalendáře a spanilka byla jen jako bonbének. A na Krupce bylo jen vyhlášení, rychlá večeře a domů. A popravdě ani já jsem nevěděl kudy pojedeme.
-> goofy1983: Díky, díky.
-> xtuner: Ani mě nepřekvapuje, žes o ničem nevěděl. Byla to taková malá akcička, kterou Láďa úmyslně nikde neinzeroval. Bylo to především na focení kalendáře a spanilka byla jen jako bonbének. A na Krupce bylo jen vyhlášení, rychlá večeře a domů. A popravdě ani já jsem nevěděl kudy pojedeme.
19:40:02
13.12.2009
13.12.2009
RON
-> Eidy: bylo by možné poslat foto 57 (tu na tom hradu) a 56 (dvě éRa) na mail v plném rozlišení? díky rkrcmar@centrum.cz
19:34:50
13.12.2009
13.12.2009
goofy1983
teda klobouk dolu..nádherné Erko a fotečky tak též
19:06:30
13.12.2009
13.12.2009
xtuner
-> Eidy: Moc pěkné nové fotky. Teď koukám, nejsou ty dvě fotky focený v Krupce na hrádku? To mě mrzí, že mi ta akce unikla. Bydlím tu a o ničem jsem nevěděl. Ani nikdo neříkal, že by vás viděl .Přišel bych se aspoň podívat na hezká auta .
11:59:39
13.12.2009
13.12.2009
Eidy
-> radekp: Odhalil jsi mě.
Tohle pro mě byla tak trochu insprace a i proto jsem uvažoval o spodní části spoileru v černé barvě. Nakonec však zvítězila červená.
-> jarda.u1: Jo, bylo to fajn pokecat takhle na konci sezóny.
Tohle pro mě byla tak trochu insprace a i proto jsem uvažoval o spodní části spoileru v černé barvě. Nakonec však zvítězila červená.
-> jarda.u1: Jo, bylo to fajn pokecat takhle na konci sezóny.
11:40:29
13.12.2009
13.12.2009
jarda.u1
-> Eidy: tak to jsou moc hezky fotky,tolik eRek pohromade,to jsi musel byt ve svem zivlu
10:44:45
13.12.2009
13.12.2009
radekp
Koukám takhle po Porsche a najednou si říkám, Kóča! Přední spoiler víc než podobný (hned první fotka)
forums.pelicanparts.com/p orsche-911-technical-forum /447693-japanese-tune-styl ing-911s-high-picture-band width.html
forums.pelicanparts.com/p orsche-911-technical-forum /447693-japanese-tune-styl ing-911s-high-picture-band width.html
16:13:48
12.12.2009
12.12.2009
Tommyk
-> Eidy: hmmmm tak ty nový fotky jsou řekl bych poněkud luxusnějšího řádu :)
pěkný
EDIT:
-> Eidy: ahoj, prosím Tě, bylo by možný poslat fotky č. 54, 55, 58, 59, 60, 61, 62, 64 až 72 ve větším rozlišení na mail? :)
nebo nějakej odkaz..?, díky
pěkný
EDIT:
-> Eidy: ahoj, prosím Tě, bylo by možný poslat fotky č. 54, 55, 58, 59, 60, 61, 62, 64 až 72 ve větším rozlišení na mail? :)
nebo nějakej odkaz..?, díky
15:42:18
12.12.2009
12.12.2009
radekp
-> Eidy: Pěkný, to je minimálně na samostatnou galerii
15:23:26
12.12.2009
12.12.2009
Eidy
-> MATTESS:
-> Vitek: Petr ležel ve škarpě. Supr fotečka.
Zapomněl jsem dodat, že žluté eRko, se kterým si navzájem sekundujeme, je Petra Houšky.
-> Vitek: Petr ležel ve škarpě. Supr fotečka.
Zapomněl jsem dodat, že žluté eRko, se kterým si navzájem sekundujeme, je Petra Houšky.
15:17:16
12.12.2009
12.12.2009
Vitek
15:16:49
12.12.2009
12.12.2009
MATTESS
Pěkný fotky, Kóča je kočka
15:11:19
12.12.2009
12.12.2009
Eidy
Tak jsem si zahrál na pana Karfíka a trochu jsem svojí kartu dozásobil novýma fotkama z akce Severka 2009. Fotky pochází od kamaráda Ládi Ladiče (občanské jméno Vladimír Cettl) a Petra Berounského.
Fotkama jsem nadšen. Díky chlapi za hezký obrázky.
Fotkama jsem nadšen. Díky chlapi za hezký obrázky.
15:08:58
12.12.2009
12.12.2009
škodec
kraasnee fotky
14:34:35
12.12.2009
12.12.2009
hundrtkarjiri
Dost dobře napsaný odůvodnění a z cela a plně s tebou souhlasím.Něco v tom bude?!Jiří