-> Radek Retro eLeSo: To ti přeju... Tak příště jo? Slibuju
-> jarda.u1: Dík. Doufám, že je zasloužený. Faktem je, že některý ty auta tam byly fakt pěkně zpracovaný. Proti nim mám starou hujdu. Ale zase se uklidňuju tím, že jim to na okruhu nejezdí tak jako mně
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:24:15
01.06.2010
01.06.2010
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: co se toho kříže týče tak to byla neskutečná pakárna ale výsledek je suprovej ,mě to takhle prostě baví no ,snad mi ten ksicht,kecy,postava a hlas dlouho vydrží ,ses měl připomenout a dali by sme řeč
21:15:00
01.06.2010
01.06.2010
jarda.u1
-> Eidy: taky se pripojuji s gratulaci,pohar je jiste zaslouzeny
20:54:29
01.06.2010
01.06.2010
Eidy
-> pulin: čus. Ramena ještě neslouží. Leží v garáži a čekají ještě na nějaké úpravy, opískování, nalakování atd. Na autě budou nějak během léta nebo až na podzim. To se uvidí.
20:46:40
01.06.2010
01.06.2010
pulin
čaues šefe tak co ramena slouží dobře? jinak nádhera už se těším až se potkáme někde :-) a budu to moc okouknout z blízka
20:46:02
01.06.2010
01.06.2010
Eidy
-> Tuner#2: -> David V6: Díky
19:20:06
01.06.2010
01.06.2010
David V6
-> Eidy: gratulace
14:37:07
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
14:25:57
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Určitě ano, mám teď v plánu Blatnou (bude tam Bohouš s RHčkem), pak 3 dny v Mělníku na FCC a pak asi až na podzim Běšiny/Doksy?/Most
14:20:28
31.05.2010
31.05.2010
Eidy
-> Tuner#2: Jo tááák. Ale tak letos se určo potkáme. Jsem si říkal, že letos dám Hrocháč a ono nic.
12:06:55
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak já lituju spíš kvůli našemu NEsetkání, sraz jako takový byl prvotřídní.
11:35:03
31.05.2010
31.05.2010
Eidy
-> Tuner#2: Vím, že akce jsou tu uvedený, ale sleduju to jen tak okrajově. Vzhledem k mému programu se často rozhoduju na poslední chvíli. Podle fotek byla Želiv mnohem lepší, tak nemusíš litovat .
10:45:30
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.05.10 21:55:14: Aha tak to chápu, kdybych to věděl dřív, tak bych se hodně rozmejšlel. Hodnocení a názory poroty jsou občas na srazech hodně zajímavé, ale pokud je to ještě v mezích logockého myšlení, tak to chápu, ale to co bylo v Doksech a nebo teď na slovensku mě hlava nebere...
P.S. Tady pod přihlášením jsou vypsaný akce co se budou konat, tak si to lze ohlídat dopředu + ve fóru je o akci vždy jedno téma.
P.S. Tady pod přihlášením jsou vypsaný akce co se budou konat, tak si to lze ohlídat dopředu + ve fóru je o akci vždy jedno téma.
07:06:05
31.05.2010
31.05.2010
MATTESS
-> Eidy: u mě byl loni porodce tak půl minuty. Po zjištění, že to je seriový auto, šel dál. Už ho nezajímalo, co vše jsem na autě udělal... A třeba spodek jsem měl krásně čistý, že se o tom většině aut mohlo jen zdát
00:16:06
31.05.2010
31.05.2010
m8rinek
-> Eidy: jo jo, ten je, od něj slovo chlapa platí! Už kvuli tomu kanal deklu na krku :D.
00:02:15
31.05.2010
31.05.2010
Eidy
-> Mr_Kubas: Tak Karel. Jako ten byl v pohodě, připadal mi normálně. A ten druhý vím kdo je, jen jsem nechtěl...
23:54:29
30.05.2010
30.05.2010
Mr_Kubas
-> Eidy 30.05.10 23:29:01: Majitel redcaru je Karel Buzický, který si tam prý premiérově zkusil roli porotce. Třeba časem zkusí i porotcovat TC A ten v tom modrým triku byl Štěpán s Ice Kiss
skoda-virt.cz/cz/.../5847 -ice-kiss-2010-felicia
skoda-virt.cz/cz/.../5847 -ice-kiss-2010-felicia
23:31:23
30.05.2010
30.05.2010
Tommyk
Eidy 30.05.10 23:29:01 napsal: Taky bejval
takhle veselej a srandista dokud se neoženil.
takhle veselej a srandista dokud se neoženil.
23:29:01
30.05.2010
30.05.2010
Eidy
-> maca: Tak to nevím. Byl to majitel toho mocně upravenýho červenýho favorita (ten se mi sice designově vůbec nelíbí, ale zpracování má famózní, to by mohly některý automobilky závidět) a to o těch úpravách pronesl jeho kolega v modrým tričku, kšiltovkou s kšiltem nakřivo a takovým děsně velikánským přívěskem na krku.
-> Radek Retro eLeSo: Děkuji. Ta tvoje sbírka serepetiček kolem auta mě nestále udivuje. Jsem myslel, že ten kříž na kapotě máš jen tak, a ono je to zalakovaný. A jinak mi děsně připomínáš jednoho kamaráda. Postavou, ksichtem, hlasem, kecama Celej von. Taky bejval takhle veselej a srandista dokud se neoženil.
-> Radek Retro eLeSo: Děkuji. Ta tvoje sbírka serepetiček kolem auta mě nestále udivuje. Jsem myslel, že ten kříž na kapotě máš jen tak, a ono je to zalakovaný. A jinak mi děsně připomínáš jednoho kamaráda. Postavou, ksichtem, hlasem, kecama Celej von. Taky bejval takhle veselej a srandista dokud se neoženil.
22:37:14
30.05.2010
30.05.2010
Radek Retro eLeSo
moc pěkný po dlouhý době zase vidět na živo,zrovna dneska sem měl v ruce foto z tábora rok 2002