Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:43:17
07.07.2020
Eidy
V mezičase jsem se 2 týdny věnoval sání. Pryskyřice zažloutla, takže obrousit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:43:17
21:42:00
07.07.2020
Eidy
Má trochu agresivnější linii, tak snad to v barvě bude taky dobrý.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:42:00
21:41:01
07.07.2020
Eidy
A finální tvar.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:41:01
21:40:28
07.07.2020
Eidy
Od posledka se to zase posunulo. Spoiler dostal sklolaminátový obal.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:40:28
11:32:14
01.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 01.07.20 11:30:27: a přitom zrovna na Ringu to s nápisem bylo: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3576_2016-07 -01_09-05-51_79.jpg

Bez něj je ten předek chudej.
11:30:27
01.07.2020
T
-> Eidy: bez nápisu....jak bylo krásný na Ringu, když se lidi ptají co je to za auto 40
11:15:26
01.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 01.07.20 11:03:37: přesně tak jsem to myslel. 4
11:03:37
01.07.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.06.20 23:23:32: To jo. Ten nápis vypadá dobře na málokterém autě. Spíš mi to vadí.
23:23:32
30.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 30.06.20 23:09:24: "čínsky" to vypadá a nejde tady vůbec o tvar písmen. Za mě je to hodně velký krok stranou a rozhodně bych byl pro návrat znaku místo toho hrozného nápisu.
upraveno 1x, naposled 30.06.2020 23:24:15
23:09:24
30.06.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.06.20 19:57:24: Proč čínskou? Vždyť to jsou stejná písmena, co používají myslím od 20131
21:54:02
30.06.2020
k.jarek
-> Eidy: Skutečný překlad těch nečitelných klikyháků stejně nebude „Škoda“, ale něco ve smyslu „bambusové výhonky“1
21:28:28
30.06.2020
Eidy
19:36:09
30.06.2020
Jozka
Bych tam viděl štítek Romeo v původní Škoda formě - jako test pozornosti pro diváky..3 3
14:10:24
30.06.2020
U-Geen
-> Eidy: idealne cinskejma... hele za me bez pismen lepsi, uz takle je toho tam hodne. imgur.com/sGTqWSb.png
upraveno 1x, naposled 30.06.2020 14:11:43
22:22:54
29.06.2020
majop3k
-> MVM: To je pravda ale mne sa moc 4 oko nepaci ale tu mi vobec neprekaza a ten spojler je tu vacsi a ako hovoris cele auto odraza cit pre detail majitela a je to na nom vidiet a to sa mi paci4
21:07:53
29.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
21:06:35
29.06.2020
Eidy
-> Milan 136: Neeee, to musej bejt echt písmenka z benzinky. 3
20:12:14
29.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdrubT 29.06.20 20:04:21: Já už tu vidím teď, že to tam chybí. 5
20:04:21
29.06.2020
ZdrubT
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.20 22:19:34: Nic bych tam nedával. Počkejte na nastrojenej čumák.
20:01:22
29.06.2020
MVM
-> majop3k 28.06.20 23:05:07: Kóču robi hlavně generátor z Alfy a pan majitel konstruktér.4 Pěkných 1150 s takovym typickym chladičem je vic přece .
Extreme Tyres