Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:29:59
10.07.2020
MVM
-> Eidy: Obvykle říkám že Italové by měli dneska uz dělat jen pizzu,špagety a hudebni nástroje. ALE ve Tvým případě udělám výjimku a nastartovanou Alfu chválím 3 5
22:28:58
10.07.2020
k.jarek
-> Eidy: Gratulace pane158 Nebudeš mět video ze startu? Jinak, tipl bych si, že je problém mezi čínskýma jednotkama a tim, co lze skutečně naměřit...
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 22:30:12
22:21:18
10.07.2020
Eidy
Nalil jsem olej a startérem natlačím 5 barů s 10W-40. Od vypnutí startéru do rozsvícení kontrolky mazání to trvá 2 minuty a 38 vteřin. To by šlo. Tak že to navrčím. Naleju benzín a točím jako blázen. Nic. Jiskru to dává. Z výfuku není cítit benzín, takže asi vstřiky. Začnu kontrolovat svazek a všechno ok. Nechápu. Při startování kontrolka palivového čerpadla poblikává. Silnější pojistka na relé nic neřeší. Nakonec dávám místo čínského relé český Magneton a motor naskočí okamžitě. Po téměř dvou letech slyším ten krásný chrchlák itala. Juchů. 25
A teď mi někdo vysvětlete, proč to čínský relé s pojistkou nefunguje. Vepředu na světlech, klaksonu i palivovém čerpadle frčí. Ale vzadu na ECU nic. Ani další kusy.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.07.2020 22:21:18
22:12:28
10.07.2020
Eidy
Odpoledne proběhl kroužek leštění. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.07.2020 22:12:28
13:48:35
09.07.2020
Jindas
-> Eidy 07.07.20 23:04:47: Tak já jinak nevím, třeba technologie postoupila a udělal si to na hrnčířském kruhu 3 3
13:34:56
09.07.2020
Eidy
-> Čokin: Soba mám jenom v kombíku. Ale home office a období dovolených dělá kouzla. 1
09:23:09
09.07.2020
Čokin
-> Eidy: Občas přemýšlím jestli i chodíš do práce nebo jsi vyhrál soba rentiera3 Ja když chystal auto na Pohofest, tak jsem musel vzít týden volna1
23:04:47
07.07.2020
Eidy
-> Jindas: Samozřejmě. Jak jinak bych to dělal? 4
23:01:54
07.07.2020
Jindas
-> Eidy 07.07.20 21:45:25: neke, ty ještě máš ten bymbas ze silonu na nátrubky, co jsem ti tenkrát točil?
22:55:08
07.07.2020
Eidy
-> Tuner#2: Já si udělám každopádně svoje, ale lepší než ty ze speedpro to asi nebude.
22:53:20
07.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.07.20 22:46:04: To věřím, proto jsem spokojen s tím co mám. 4
22:46:04
07.07.2020
Eidy
-> Dušan: Musím makat, abych mohl taky na sraz. 4
-> Tuner#2: Udělal jsem první pokus s ochranou trubek rámu a moc dobře to nedopadlo. Není to prdel bez správné technologie. 8
22:24:38
07.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 07.07.20 22:21:02: má a jinak tvarovaný. To bylo jen tak řečnicky jak je to nádherný. Já to bohužel nedokážu.
22:21:02
07.07.2020
Milan 136
22:12:07
07.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.07.20 21:46:56: dělal jsi rovnou dvě že? 25
21:54:01
07.07.2020
Dušan
-> Eidy: my se mordujeme na sraze a ty si tady odpočíváš u auta 3 .
21:49:40
07.07.2020
Eidy
Zatmelil jsem zespodu přední blatníky a předělal a nalakoval zadní trubky chlazení. Takže asi tak.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:49:40
21:48:03
07.07.2020
Eidy
Přední trubky chlazení maličko upravené a dnes na svém místě stejně jako stabík.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:48:03
21:46:56
07.07.2020
Eidy
Nový dekl nad převodovku. Starý taky zažloutnul, ale tentokrát už mám UV stabilní pryskyřici.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:46:56
21:45:25
07.07.2020
Eidy
Potáhnout, vybrousit, zatřít, vybrousit, zatřít a naprd výsledek. Takže vybrousit, nalakovat, vybrousit a nalakovat. Není to 100%, ale dokážu s tím žít.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:45:25
Extreme Tyres