-> pavucina: Takováhle chvále je přehnaná, ale děkuji. Především však za odladění a spoustu věnovaného času.
Co se kraválu týče, tak Kóča je v tomhle opravdu "dobrá".
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
13:16:27
29.04.2024
29.04.2024
Eidy
12:37:30
29.04.2024
29.04.2024
pavucina
-> T: Dokud nezačne ridic řvát, že je po nás, tak sedím čumím do monitoru a je mi to jedno Už mám na spolujezdci něco najezdeno s ruznýma věcma. Eidy jezdí jak bůh, tak čeh ose bát. Auto jede moc hezky., zatáčí, brzdí, jen ten rachot v tom mě sere, asi jako v každým podobným aute.
12:19:00
29.04.2024
29.04.2024
T
-> Eidy 28.04.24 22:27:48: paráda a jak se tvářil pavouk na místě spolujezdce ?
07:48:09
29.04.2024
29.04.2024
minno
-> Eidy:
22:27:48
28.04.2024
28.04.2024
Eidy
Dnes na okreskách proběhlo poslední ladění s pavučinou. Vylepšil odezvu na prohrábnutí plynu a nějaké drobnosti. Jinak všechno v pořádku. Vypustil jsem druhou náplň oleje (byl tam už od válcové brzdy) a je krásně čistý, na výpušťáku jen trochu prachu z nových dílů. Tlak oleje je o něco vyšší než u předchozích motorů. Musím říct, že pavučina ladění fakt rozumí. Jízda v nízkých otáčkách a malé zátěži je 100x lepší než dřív. A když sešlápnu plyn, tak to slušně letí.
15:42:18
29.03.2024
29.03.2024
Václav Vašák
-> pavucina 20.03.24 00:22:44: díky za nic
21:52:03
25.03.2024
25.03.2024
P@WL
-> Eidy 24.03.24 17:59:06: To teda moc nepoteší, obzvlášť keď už to počasie začína priať k vozeniu sa....teda počítam že aj u vás
Mňa väčšinou úrazy sprevádzajú počas prípravy na sezónu, málokedy spôsobené pri robote
Mňa väčšinou úrazy sprevádzajú počas prípravy na sezónu, málokedy spôsobené pri robote
21:38:04
25.03.2024
25.03.2024
Milan 136
-> Eidy 24.03.24 17:59:06: No pěkný
21:22:47
25.03.2024
25.03.2024
minno
-> Eidy 24.03.24 17:59:06: No kua Skoré uzdravenie prajem.
18:12:08
25.03.2024
25.03.2024
SO545
-> Eidy 24.03.24 17:59:06: tiez som si presiel takou lahodkou.... Zasande spat na strane kde to luplo a vyhnut sa kaslaniu a smiechu aspon na mesiac. Vela zdravia prajeme.
18:06:41
24.03.2024
24.03.2024
Syny
-> Eidy: No pěkný
17:59:06
24.03.2024
24.03.2024
Eidy
-> Milan 136: Prošel jsem si černým kašlem, takže celej hrudník dostal zabrat. A někdy v lednu jsem nešikovně spadnul na levou stranu. Nic mě nebolelo, ale možná to přispělo. No a ve středu jsem si trochu zakašlal a jen jsem cítil lupnutí a vzápětí prudkou bolest. Odvezl jsem se na pohotovost a po RTG bylo jasno.
16:31:36
24.03.2024
24.03.2024
Milan 136
-> Eidy 24.03.24 11:08:08: Cos vytvářel?
12:08:01
24.03.2024
24.03.2024
MVM
-> Eidy 18.03.24 19:46:17: Žiju.Ale jezdim po závodech. Takže máš pravdu že jsem mimo dění ale tady to online sleduju.
Nikde neni psaný že s motorem "bez průběhu" nemůžeš jet v částečným zatížení. Abys to viděl v reálu,musel bys nabrzdit průběhy s malým otevřením klapek a viděl bys třeba po 5° jak se ten průběh mění.
Starý ostrý motor umí jet taky teba 80Km/h na čtvrt plynu a stačí dva kvalty podřadit a potom dát plný plyn.
(Nebo viz motorky, umí jet na částečný 60km/h na pětku.) Na ustálenou rychlost a přesun potřebuješ jen zlomek výkonu a hnací silu na kolech(viz Nm) jen tolik kolik je potřeba k překonání jízdních odporů.
Nikde neni psaný že s motorem "bez průběhu" nemůžeš jet v částečným zatížení. Abys to viděl v reálu,musel bys nabrzdit průběhy s malým otevřením klapek a viděl bys třeba po 5° jak se ten průběh mění.
Starý ostrý motor umí jet taky teba 80Km/h na čtvrt plynu a stačí dva kvalty podřadit a potom dát plný plyn.
(Nebo viz motorky, umí jet na částečný 60km/h na pětku.) Na ustálenou rychlost a přesun potřebuješ jen zlomek výkonu a hnací silu na kolech(viz Nm) jen tolik kolik je potřeba k překonání jízdních odporů.
11:08:08
24.03.2024
24.03.2024
Eidy
Kóča na dnešek spala ve velký garáži, aby skoro vymrzla. Pavouk chtěl doladit studený starty a jinak to nešlo. Takže i tohle je spravený a zbývá se povozit. Ale musím chvíli počkat. Se zlomeným žebrem tohle není zrovna vhodná disciplína.
22:01:56
20.03.2024
20.03.2024
Václav Vašák
-> pavucina 20.03.24 00:22:44: můžeš mě jako stříkačkovému neumětelovi vysvětlit,proč vadí tyhle dvě věci?....docela mě to zajímá,protože já v tom nevidím problém :-) Ale třeba mě přesvědčíš taky na elektrickou klapku se servo motůrkem místo "doraz šroubkem a tahání lana" :-)
17:50:52
20.03.2024
20.03.2024
Milan 136
-> Petrson 20.03.24 15:34:49: Nebo jezdí tihle kkti po náměstí. Jen tak. Vjede tam, dvakrát objede, zatúruje, zastřílí a jede pryč. Zbyteční pozéři.
15:34:49
20.03.2024
20.03.2024
Petrson
-> Milan 136 19.03.24 19:15:06: Jo taky tady máme bohužel takovýhle divnolidi. A to jeden tímto stylem projíždí třeba ve 2 ráno v obcích a ulicích.
10:03:47
20.03.2024
20.03.2024
Eidy
-> pavucina: Jo tydle věci. To se doladí. A že to bude trochu houpat, to dělalo vždycky.
00:22:44
20.03.2024
20.03.2024
pavucina
-> Eidy:
Chlazeni bude cajk si myslim.
1) nerizeny volnobeh
2) velka klapka
Chlazeni bude cajk si myslim.
1) nerizeny volnobeh
2) velka klapka