Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:41:24
21.12.2023
Eidy
-> m8rinek: Black je bezpochyby super a umí nějaký kouzla navíc, ale pro moje potřeby zbytečný. A o změně SW/HW jsem neměl tušení.
00:26:50
21.12.2023
m8rinek
-> Eidy: o to nejde. Hw je u obou jednotek podobny. Blacka jen mene obsadis. Ale to co se pro blacka chysta je gamechanger a za minimalni penize dostanes opravdu profi jednotku.



Mam classic rad, sam ho doporucuji, protoze je prostě dostatecny, ale ted mi zacina davat black vyrazne vetsi smysl i kdyz pulku i/o neobsadim...
upraveno 1x, naposled 21.12.2023 00:27:33
00:19:35
21.12.2023
Eidy
-> m8rinek: Black je na tenhle motor zbytečný. Už takhle umí výrazně víc, než potřebuju. Takže Classic. 4
00:14:28
21.12.2023
m8rinek
-> Eidy: emu? Doufam, ze jsi poridil Blacka, na pristi sezonu chystaji novy sw se strategiemi z PROčka..



Kabelaz udela Karel nejakou twistnutou paradu?
upraveno 1x, naposled 21.12.2023 00:17:38
23:48:27
20.12.2023
Eidy
Spousta škrcení je odstraněna a vyplachování bude výrazně lepší. Úpravou prošly i ventily, které mají lepší tvarování. Zvetšení kanálů je očividné, ale kanály jsou i krásně napojené na sedla. Radost pohledět i pohladit. S tím vším se dostávám mimo schopnosti řízení motoru sériovou jednotkou a musí nastoupit moderní technika. To obnáší nová čidla/snímače, nová EMU a kabelový svazek. Už se těším, až to všechno složím a nechám si na "cinknuté" brzdě odměřit stráááášně moc koní. 3
23:38:36
20.12.2023
Eidy
23:37:50
20.12.2023
Eidy
Výfuk před (fujtajbl).
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2023 23:37:50
23:37:30
20.12.2023
Eidy
Slícovaná příruba.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2023 23:37:30
23:37:13
20.12.2023
Eidy
23:37:02
20.12.2023
Eidy
23:36:32
20.12.2023
Eidy
Sací před.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2023 23:36:32
23:35:47
20.12.2023
Eidy
23:35:20
20.12.2023
Eidy
Říká se, že srdcem motoru je vačka. A já k tomu říkám, že plícemi je hlava. Takže jsem poslal hlavu do lázní. Výborné lázně jsou na Moravě a provozovatelem je Petr Urban. Takže nebylo co řešit a dnes se hlava vrátila ve výborné kondici.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2023 23:35:20
20:57:33
28.09.2023
Eidy
Tenhle týden jsem si udělal radost. Podařilo se najít v Lotyšsku úplně nové vstřiky na starou vránu. 1

Jinak mám doma všechno a čekám na upravenou hlavu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.09.2023 20:57:33
16:23:05
02.08.2023
radekp
-> Eidy: komponenty moc hezké! Držím palce při stavbě
10:24:26
02.08.2023
minno
-> Eidy: 3 3 To je super. Ja sa na týchto veciach vždy rád pobavím1



Inak veľa šťastia pri stavbe nového motoru, komponentny paráda.
08:55:04
02.08.2023
k.jarek
-> minno: 47 3



Hezká skládačka Eidy. Alespoň máš o zábavu postaráno6
08:54:37
02.08.2023
Eidy
-> minno 02.08.23 08:41:08: Kdepak, moje žena přesně ví, kolik to stálo. Všechny věci. Takže jí opakuju, že kdyby se něco stalo, ať si řekne o pořádnej balík. Bude bohatá vdova. 1
08:41:08
02.08.2023
minno
-> Eidy 01.08.23 21:06:21: A teraz sa budeš najviac obávať toho, že až raz zomrieš, manželka predá klikovku za cenu, ktorú si jej povedal, že stála3
21:50:31
01.08.2023
ZdrubT
Paráda, dej prosím starou klikovku vedle té upravené pro porovnání.
Extreme Tyres