Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:51:06
29.01.2022
David R
-> Eidy: Co je špatného na uchycení baterky z vodivého materiálu?
upraveno 1x, naposled 29.01.2022 20:19:01
10:02:50
29.01.2022
Bery
mam dobrých 7-8 let kontakty přes šroubek na přímo na malý gelovce a no problem..

baterka drží, kontakty taky.
22:01:15
28.01.2022
Eidy
-> SO545: Známe. A naproti tomu třeba v T50 od Gordona Murray je hlavice řadící páky zrovna schválně "težká", aby to mělo ten správný pocit, při řazení. Ale jinak souhlas. Tohle prkýnko má tak 20g.4
21:56:11
28.01.2022
SO545
21:51:17
28.01.2022
Eidy
-> vhml: 70 1

-> SO545: Díky.
21:34:44
28.01.2022
SO545
21:29:34
28.01.2022
vhml
-> Eidy 28.01.22 21:21:11: když vidím ten úchyt a prkýnko, nebylo by na čase pořídit 3D tiskárnu? 3
21:21:11
28.01.2022
Eidy
Tak jsem to psychicky nevydržel. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.01.2022 21:21:11
13:04:55
28.01.2022
-> Eidy: chystám se na carbonové prkýnko, takže to je špatné přirovnání 3

S tou vodivostí je to asi fakt no...nějak jsem zapomněl, tak jsem se asi moc nepoučil 3



-> Milan 136: ani tak neplašilo, jako prostě to nechtělo chytit 3



-> vhml: baterku mám dobrou, ale nemůžu si na to zvyknout...ty první dvě otočení vždycky čekám, jestli to chytne nebo ne a ono to tak má být 3
12:06:57
28.01.2022
MVM
-> Eidy: Ty kuželový terminály tam klidně nechej. Nam se nespočet baterek zničilo jen tim, že se ta M6 prostě ukroutila, protože třeba na + jde x oček a ma se to tendenci uklepat. Na baterkach bývá jak dirka,tak i štefty M6. Kolikrát jsem ulomený zavit odvtával a na minus potom byla matička, na plus šroubek. Byť dočasný řešení tzv. na furt.
11:00:52
28.01.2022
Eidy
-> Milan 136: Jojo, obal zapalovacího modulu. 1

-> vhml: Určitě, ale tam jinej typ baterky ani nedáš. Já ji tam dát pořád můžu. Ale asi mám jen strach ze změny. Jsem zarytej originalista. 47
10:42:02
28.01.2022
Milan 136
-> Eidy 28.01.22 10:05:28: O tom se přesvědčil na vlastní kůži T ne?

Nějak mu to plašilo elektriku.
10:25:35
28.01.2022
vhml
-> Eidy 28.01.22 10:05:28: na motorkách to v originále mám rovnou šroubkem na baterku.



-> T 28.01.22 05:10:10: jo je to vlastnost. Ale případná slabá baterka to taky úplně nevylepší 3
10:05:28
28.01.2022
Eidy
-> T: Někdy to bez prkýnka nejde. Na záchodě si taky vybereš prkýnko radši než studenou mísu. 3

A carbon je právě vodivej. Zrovna včera jsem to říkal Zdrubákovi, měl stejný nápad.

-> MVM: O těch terminálech vím a radši jsem je objednal kvůli univerzálnosti. Ale pořád se to ve mě pere. Jestli takhle nebo rovnou oka na šroub. Ještě popřemýšlím.
08:08:10
28.01.2022
MVM
-> Eidy 27.01.22 21:57:47: Tam ani nemusels davat ty adaptéry kuželek. /ale tak je to univerzální/

Dvoulitrovy zavodni auto jsem viděl i s motorkovou YTX9BS. Formule na takovouto aku co vidim jela bez altiku 25minut zavod 4 . Ale startovalo se pomocnym aku. Pokud máš altik ok,tak ani tak nejde o Ah,ale prvotně o startovací proud. Horší je, pokud ten motor potřebuje před startem protočit kvůli tlaku oleje, tam tociš starterem i třeba 30sekund. Tam taková aku dostává čouda,lepší to primovaní delat se zdrojem. My tomu z letectví řikame APU 3 Pokud nebudeš startovat co 10minut a budeš to udržovat nabitý funguje to.

Já mam ve škodovce podobný upgrade,ale větší Ah.

Dřevo je vynikající izolant. Třeba měnit baterii na Carerra GT / ano to asi ne každej měl tu možnost/ ale i jiny auta plný karbonu.. vše karbonový je vodivý,malo mista a možnost zkratů ,brnknuti klíčem...
upraveno 1x, naposled 28.01.2022 08:44:01
06:51:44
28.01.2022
Vojťas
-> T: mmm carbonoveho....32 1
06:10:56
28.01.2022
-> Vojťas: přesně tak 40 nebo něco carbonového a ještě děrovaného 5
05:46:34
28.01.2022
Vojťas
-> T 28.01.22 05:10:10: zejo? prkno patri do kamen, tady by mel bejt preci nejakej deravej jekl 3
05:10:10
28.01.2022
-> vhml: takže to je vlastnost a ne chyba 3

Startuje mi to úplně stejně...



-> Eidy: parádní 5 jek to prkénko mi tam pořád nesedí 40
22:45:46
27.01.2022
vhml
-> Eidy 27.01.22 22:34:08: tam je to celý vymyšlený nahovno. Baterka vzadu, kabel slaboučkej, starter neredekturovej a 24 let starej a k tomu ŘJ, která čeká 2 otáčky aby si srovnala polohy.
Extreme Tyres