Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:46:54
10.02.2021
Eidy
-> MVM: Když budu mít na vstupu cokoliv kromě podtlaku, budu to považovat za úspěch. 4

-> U-Geen: Něco, jako měl Andruchovič na tisícovce? Určite je to funkční, ale to by se mi nelíbilo.
18:58:28
10.02.2021
U-Geen
-> Eidy: a co nějaký pořádný násos na střechu?
18:03:01
10.02.2021
Milan 136
17:40:03
10.02.2021
MVM
-> Eidy: To náporovy sani funguje až opravdu od vyšších rychlostí. Už je potom fakt lepší ten větrák.
17:31:19
10.02.2021
Eidy
Nejúčinnější by bylo prorazit díru v předním čelu a natáhnout odpadní rouru celým autem až do motoru. Ale nějak se mi ten nápad úplně nelíbil.3
17:07:27
10.02.2021
Milan 136
-> Luky 10.02.21 16:43:12: 3 Ten by to vcuclo na volnoběh.
16:43:12
10.02.2021
Luky
Dej tam větráček z PC 1
13:52:46
10.02.2021
Eidy
-> Antony: Napadlo. A strašně se mi do toho nechce. 3

Oddělovač mezní vrtsvy. Hmm.. Bylo by to fajn, ale tak nějak doufám, že tohle bude fungovat dostatečně. Ačkoliv to bude spíš náhoda. Ono za tím vystrčeným B sloupkem je to takový neodhadnutelný.
13:37:13
10.02.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: a nenapadlo tě místo vrapovaný hadice udělat laminátový/uhlíkový vedení? 1

A když už násos, tak s oddělovačem mezní vrstvy? 1

Ale máš to pěkný pane. 4
upraveno 1x, naposled 10.02.2021 13:38:57
10:03:53
07.02.2021
Eidy
-> Fifa: Jj, kameru mám. 1 4
00:02:27
07.02.2021
Fifa
-> Eidy: Asi bych to raději točil kamerou než to sledoval při řízení 40
21:57:32
06.02.2021
Eidy
-> Fifa: Díky. Tak já tam mám nějakých cca 80cm. Samozřejmě bych byl radši, kdyby ta hadice byla hladká a ne vroubkovaná, ale něco pasujícího fakt neseženu. Pokud bude v okně aspoň malinkej nápor, tak to bude fajn. To budu zkoušet až na jaře. Mám v plánu přilepit na okno pár provázků nebo mašlí a sledovat za jízdy.
20:46:47
06.02.2021
Fifa
-> Eidy 30.01.21 19:24:16: pěkná práce pane 6 Havlík to dobře vymyslel3 Trochu jsem se nejdřív lekl délky té hadice. Na jedné nejmenované zkušebně natáhli dlouhou hadici k sani až ven na chladný vzduch a získali tím asi -5kW. Jen byla odhadem 5 až 6 metrů. Tohle je relativně krátký oproti tomu :-)
upraveno 1x, naposled 06.02.2021 20:47:21
08:32:10
01.02.2021
Eidy
-> kpt.Budha: 1
07:28:32
01.02.2021
kpt.Budha
Chtělo to dát na druhou stranu, většina okruhů je na pravou ruku, takže levá strana auta je rychlejší a kapsa bude mít větší nápor 1
12:39:59
31.01.2021
m8rinek
-> MVM: ventiláror jménem Rotrex :)))
09:30:25
31.01.2021
Eidy
-> MVM: Myslíš turboventilátor? 1
20:39:35
30.01.2021
MVM
-> Eidy: Do ty hadice by se hodil vložit ventilátor... 1
20:37:10
30.01.2021
Eidy
-> stepan: A nebo fotopast a ty malý bimbasy postovat na net. 3
20:35:57
30.01.2021
Eidy
-> k.jarek, J.T.: Díky.

-> Shader: Když jí řeknu, že je to dobrý, tak mi věří. 3

-> Milan 136: Ale zase je teď zbytečný dávat si před jízdou fazolový guláš. 3

-> havlik: Ríkat, že jsem o tom už uvažoval, je asi zbytečný. Takže díky za nápad. 1
Extreme Tyres