skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:54:15
22.10.2020
22.10.2020
Eidy
Abych se nenudil, rozhodil jsem dneska jednu špajzku. Přijde to všechno umýt, očistit a během zimních večerů si v teplé garáži složím záložní převodovku.
12:23:00
19.10.2020
19.10.2020
Eidy
-> Bery: Kdybych závodil, tak by tam toho Hewlanda chtěl taky. Ale na to moje svezení je mi milejší normální převodovka. Aspoň se k tomu chovám uctivěji a ono to zase dýl vydrží.
-> ZdrubT: Naštěstí to už mám hotový.
-> ZdrubT: Naštěstí to už mám hotový.
11:22:55
19.10.2020
19.10.2020
Bery
-> Eidy: Musim říct, že se s tím taky teď trochu vnitřně peru - ten hewland je boží a už jsem se s tim trochu naučil, sekvence asi pomůže k lepším časům na RZ, ale ten požitek, dobovost...a hlavně kilo navíc za 6°...(víme že to není jen o 6ce, ale musím si to nějak zhnusit:-)
01:38:59
19.10.2020
19.10.2020
ZdrubT
-> Eidy: Noo poslední dobou ti do stavby dost kecám a něco se i ujalo.
23:47:43
18.10.2020
18.10.2020
Eidy
-> pavucina: Přesně, stačí mít tak dobrou převodovku a příslušenství, který to to zvládnou. Bohužel to se u transaxelu nenachachází, takže musíš pracovat s tím, co máš.
-> MVM: Neboj se. Jedinej , koho trochu poslouchám, je můj šéf, protože chci pravidelnou výplatu. Jinak všichni ví, že si jdu vlastní cestou.
-> KIT: Díky. O sekvenci jsem popravdě nějakou dobu uvažoval. Nicméně jsem seznal, že kvůli požitku zůstanu u háčka. Mě ta manuální převodovka prostě baví. I u nového daily jsem vzal manuál, protože mě to prostě baví.
-> MVM: Neboj se. Jedinej , koho trochu poslouchám, je můj šéf, protože chci pravidelnou výplatu. Jinak všichni ví, že si jdu vlastní cestou.
-> KIT: Díky. O sekvenci jsem popravdě nějakou dobu uvažoval. Nicméně jsem seznal, že kvůli požitku zůstanu u háčka. Mě ta manuální převodovka prostě baví. I u nového daily jsem vzal manuál, protože mě to prostě baví.
22:16:30
18.10.2020
18.10.2020
pavucina
Jako odbornik na rychlorazeni, staci mit prevodovku a táhla co to snesnou a bezsychron umi i seriova prevodovka
13:59:35
16.10.2020
16.10.2020
MVM
-> vhml: 9 Tak je to správně
12:59:17
16.10.2020
16.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 16.10.20 12:58:18: a to zase jo, Hewland a kvalty víc k sobě by to sneslo
12:58:18
16.10.2020
16.10.2020
vhml
-> MVM 16.10.20 12:57:33: tak aspoň bezsynchron
12:57:33
16.10.2020
16.10.2020
MVM
-> Eidy: Neposluchej je Sekvenčka je pro blbečky. Ke stary klasice manual patri. Moderni technický ulehčovatka sice umozni lepší casy, ale ničí jezdecky umeni. Dneska muze jezdit zavodnim autem cvicema opicka. Bohata opicka..
12:50:43
16.10.2020
16.10.2020
Luky
-> KIT 16.10.20 12:30:32: To mně taky. Už jsem to Eidymu naznačoval ale vypadá že neslyší
12:30:32
16.10.2020
16.10.2020
KIT
Video parádní skoro 700k zhlédnutí a nedivím se, to auto je boží. Mě v tom autě chybí už jenom 6° sekvence od Kalmara. Asi semnou nebude moc lidí souhlasit, i takhle je to auto skvělé, ale mě by se to k tomu motoru, rámu a celkovýmu provedení hrozně líbilo.
22:18:16
14.10.2020
14.10.2020
Eidy
-> jate-line: Ale víš jak, všeho moc škodí.
21:06:35
14.10.2020
14.10.2020
jate-line
Člověk tady chvilku nechodí a tu se dějí věci Z Tebe je uplná medíální hvězda! Perfektní video a pěkná jízda!! Ty hodiny v dílně a ta precizní práce nese své ovoce, video bude legendární Snad auto někdy uvidím ve skutečnosti.
14:43:01
14.10.2020
14.10.2020
Qwak
-> Eidy: všechny jsou skvělý ale ty poslední za jízdy jsou uplne trošku mi tam do kontrastu chybí černá užovka ale jinak super
12:43:11
14.10.2020
14.10.2020
Eidy
-> Qwak: Který? Letos jsou všechny krásný.
12:24:56
14.10.2020
14.10.2020
Qwak
Ty fotky jsou boží
06:40:26
07.10.2020
07.10.2020
Vojťas
-> Tomaso435: Lámu si hlavu jestli bych takovou pozornost ( tn.cz) vubec kdy chtěl bejt Eidym. Ještě s odkazem sem... Raději to tedy necháme nezodpovězené.
Apropo jak se vyjádří názor "bez komentáře" aniž bych se o něj podělil v komentáři
Btw mel bys kontaktovat U-Geena kvůli podílu z reklam
Apropo jak se vyjádří názor "bez komentáře" aniž bych se o něj podělil v komentáři
Btw mel bys kontaktovat U-Geena kvůli podílu z reklam
06:28:23
07.10.2020
07.10.2020
Tomaso435