skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:12:13
29.05.2019
29.05.2019
Eidy
Jenže ouha. Mezi plechama je koroze. Zespod je to přeplátovaný.
22:10:47
29.05.2019
29.05.2019
Eidy
-> Mexican, RON, KIT: Díky. Budu se snažit napasovat tam původní lemy.
Do interiéru čuměly trubky pro hever, který jsem nikdy nepoužil. Že je teda odbrousím a nějak zahladím.
Do interiéru čuměly trubky pro hever, který jsem nikdy nepoužil. Že je teda odbrousím a nějak zahladím.
14:55:35
29.05.2019
29.05.2019
Mexican
Jestli se tady rozjelo nějaký hlasování, tak taky dávám hlas původním lemům ;)
08:33:56
29.05.2019
29.05.2019
KIT
Já jsem taky pro origo lem. Kulatý se mi sice taky líbí, ale ke Kóče by mi to asi nesedělo. Jinak parádní práce. Mám to tady jak seriál, každej den mrknu, jestli není novej "díl"
21:21:36
28.05.2019
28.05.2019
RON
Rozhodně bych nechal zadni lemy v origo pojeti,vypadaji skvele! Jinak jako obvykle-krasna prace
22:01:54
26.05.2019
26.05.2019
Eidy
Začal jsem pasovat předni blatníky. Původní plechový i laminátový, abych věděl kvůli výměně prahů. LP celkem v pohodě, PP u prahu zkroucenej asi o 40 stupňů. Poladil jsem to horkovzduškou a zbývá ještě vyladit spodek u prahu. Ale je to asi 3x lepší než na začátku. Zkoušel jsem i zadni blatníky s kulatým lemem a nechalo by se to zase o fous rozšířit. Ale mě se ty origo lemy asi líbí víc. Ale říkám si, že to eRko je prostě krásný auto.
08:25:14
26.05.2019
26.05.2019
J.T.
-> m8rinek: V patek jsem objednal z wuerthu toto na ten cin. Uvidime jak to pojede. Normalni to moc nedava. eshop.wuerth.cz/Kategorie
-produktu/.../CZ
06:23:06
26.05.2019
26.05.2019
m8rinek
-> Eidy: na tmeleni bych rozhodne zkusil tohle eshop.wuerth.cz/Nahrada-z
a-cinovani-2K-2K-CINOVACI-
NAHRADA/.../CZK
19:58:48
25.05.2019
25.05.2019
Eidy
-> SO545: Tak ale ty to umíš a máš kde to dělat. Navíc když to bude u lakýry, budu řešit nápravy.
19:55:11
25.05.2019
25.05.2019
SO545
-> Eidy 25.05.19 19:48:45: to mas dobre ja som si vsetko musel poriesit sam...ak sa nieco pototo nadavam len zrkadlu...
19:48:45
25.05.2019
25.05.2019
Eidy
-> SO545: Já to tmelit nebudu. To nechám lakýrovi. Viděl bych to buď na vlákno nebo hliník. A pak se jen modlit, aby to neprasklo.
19:33:28
25.05.2019
25.05.2019
SO545
-> Eidy 25.05.19 19:09:52: predne rohy su des aj s fabriky...dost som to doklepaval a optimalizoval.
Cim budes tmelit ? V praci mam cinovy tmel na ocelove karoserie a nieco podobne je aj na hlinik ale toto je hybrid... asi klasika hlinikac... ?
Cim budes tmelit ? V praci mam cinovy tmel na ocelove karoserie a nieco podobne je aj na hlinik ale toto je hybrid... asi klasika hlinikac... ?
19:12:01
25.05.2019
25.05.2019
Eidy
Moc kitu potřeba nebude a líp to neumím. Vzadu ten potah padá rychleji.
19:09:52
25.05.2019
25.05.2019
Eidy
Potah střechy považuji za připravený. Výztuhu nad zadním oknem jsem potáhnul skoro o 2mm dopředu a pomohlo to. Přední rohy vypadají na pohled všelijak, ale pasuje to.
22:48:17
22.05.2019
22.05.2019
Eidy
No a zase trochu poladil potah. Ideálně by potřeboval být o fous delší, ale to se poddá. Nad zadnímy bočímy okny to má jiný radius než bych potřeboval, ale dá se to přitáhnout a lepidlo to podrží.
22:45:53
22.05.2019
22.05.2019
Eidy
Vyvařil PP roh střechy. Takhle křivý to je správně.
Edit: to ošklivý je z fabriky :)
Edit: to ošklivý je z fabriky :)
22:44:34
22.05.2019
22.05.2019
Eidy
-> J.T.: Takže i zadarmo drahý.
Zavařil a zabrousil jsem díry v okapničkách po odvrtávání. Hrozná práce.
Zavařil a zabrousil jsem díry v okapničkách po odvrtávání. Hrozná práce.
18:54:26
22.05.2019
22.05.2019
J.T.
-> Qwak: ja od nich koupil www.skodaveteran.com/cs/.
../i22 a na hovno. Nemelo to ani 1metr a rovne. Zadny ohyb. Tak se delal pripravek a muzeme je delat taky vc ohybu. img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_108_8877__2018
-11-24_19-27-18_73.jpg