Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:21:45
30.05.2019
Eidy
-> Luky: Myši ani ne, ale jak to bylo svařený, resp. nesvařený. Děs. A druhá strana bude to samý. To auto by bylo 2x pevnější už jen kdyby tohle bylo udělaný pořádně.
23:58:06
29.05.2019
Luky
-> Eidy: jak to vypadalo uvnitř prahu? Bydlely tam myši? 1
23:15:31
29.05.2019
Eidy
-> ZdrubT: Kulatý neprodám. 2 Můžu ti dát přední lamino, když budeš chtít.

A počkej, co ti ukážu, až přijdeš. Ty prahy byly dost zfušovaný.



-> Deacon: Díky. Jo, stačilo trochu tepla. Tak jsem ho doladil celej, přestože jsem ho chtěl na začátku rozšlapat.
23:05:46
29.05.2019
Deacon
-> Eidy: pěkně jedeš, parádní práce. Na doladění toho předního blatníku stačila jen horkovzduška?
22:35:05
29.05.2019
ZdrubT
Tak já taky hlasuji pro normálni lemy a kulatý mi prodat.3 Pak odřezání trubek je supr, ja to řikal dávno. A předni blatníky, krásná práce.9
22:18:00
29.05.2019
Eidy
No a nakonec mi na to všechno upadla flexa. Ještě to musím doladit, vyřezat trubku a dopasovat. Zítra bude levá strana. A to je pro dnešek konec. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.05.2019 22:18:00
22:14:55
29.05.2019
Eidy
Takhle sedí teď.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.05.2019 22:14:55
22:13:39
29.05.2019
Eidy
Takhle mi “pasoval” spodek PP blatníku k prahu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.05.2019 22:13:39
22:12:13
29.05.2019
Eidy
Jenže ouha. Mezi plechama je koroze. Zespod je to přeplátovaný.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.05.2019 22:12:13
22:10:47
29.05.2019
Eidy
-> Mexican, RON, KIT: Díky. Budu se snažit napasovat tam původní lemy. 4



Do interiéru čuměly trubky pro hever, který jsem nikdy nepoužil. Že je teda odbrousím a nějak zahladím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.05.2019 22:10:47
14:55:35
29.05.2019
Mexican
Jestli se tady rozjelo nějaký hlasování, tak taky dávám hlas původním lemům ;)
08:33:56
29.05.2019
KIT
Já jsem taky pro origo lem. Kulatý se mi sice taky líbí, ale ke Kóče by mi to asi nesedělo. 6 Jinak parádní práce. Mám to tady jak seriál, každej den mrknu, jestli není novej "díl" 1
21:21:36
28.05.2019
RON
Rozhodně bych nechal zadni lemy v origo pojeti,vypadaji skvele! Jinak jako obvykle-krasna prace
22:01:54
26.05.2019
Eidy
Začal jsem pasovat předni blatníky. Původní plechový i laminátový, abych věděl kvůli výměně prahů. LP celkem v pohodě, PP u prahu zkroucenej asi o 40 stupňů. 39 Poladil jsem to horkovzduškou a zbývá ještě vyladit spodek u prahu. Ale je to asi 3x lepší než na začátku. Zkoušel jsem i zadni blatníky s kulatým lemem a nechalo by se to zase o fous rozšířit. Ale mě se ty origo lemy asi líbí víc. Ale říkám si, že to eRko je prostě krásný auto.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.05.2019 22:01:54
08:25:14
26.05.2019
J.T.
-> m8rinek: V patek jsem objednal z wuerthu toto na ten cin. Uvidime jak to pojede. Normalni to moc nedava. eshop.wuerth.cz/Kategorie -produktu/.../CZ
06:23:06
26.05.2019
m8rinek
-> Eidy: na tmeleni bych rozhodne zkusil tohle eshop.wuerth.cz/Nahrada-z a-cinovani-2K-2K-CINOVACI- NAHRADA/.../CZK
19:58:48
25.05.2019
Eidy
-> SO545: Tak ale ty to umíš a máš kde to dělat. Navíc když to bude u lakýry, budu řešit nápravy.
19:55:11
25.05.2019
SO545
-> Eidy 25.05.19 19:48:45: to mas dobre ja som si vsetko musel poriesit sam...ak sa nieco pototo nadavam len zrkadlu...1
19:48:45
25.05.2019
Eidy
-> SO545: Já to tmelit nebudu. To nechám lakýrovi. Viděl bych to buď na vlákno nebo hliník. A pak se jen modlit, aby to neprasklo.
Extreme Tyres