Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

07:15:55
03.04.2019
Eidy
-> radekp: Ahoj Radku, je to 3mm nerez. Dá se po tom šoupat i cokoliv těžšího a dělá to jen trochu čáry, ale to je celý. Funguje to dobře.
06:46:12
03.04.2019
radekp
-> Eidy: když už se to tu řeší - plech na ponku máš nerezový? Jak silný?

Já mám dřevěnou spárovku a když jsem teď vrtal trubky, tak byly špony všude zapíchané...
21:16:40
02.04.2019
Antony - zrušená registrace
-> castrol 02.04.19 19:09:37: znáš přísloví:

Pořádek je pro blbce, inteligent zvládne chaos? 1
19:09:37
02.04.2019
castrol
nechapem jak moze niekto robit za totalne zamrdanom ponku1
16:22:39
02.04.2019
Eidy
-> Kocvin, charon: To musí být.4
07:04:08
02.04.2019
Kocvin
-> charon: Taky jsem nad tím slintal.. 1
06:58:46
02.04.2019
charon
Moc pěkné. Nicméně nejvíc ti závidim tak pěkně uklizenej a čistej ponk - k tomu stavu se musím taky někdy dopracovat.
upraveno 1x, naposled 02.04.2019 09:40:01
22:51:24
01.04.2019
Eidy
Bohužel musím reklamovat sadu ojničních ložisek, jelikož jsem při kontrole narazil na tohle. Naštěstí držím zásoby, takže bylo kam šáhnout.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.04.2019 22:51:24
22:48:59
01.04.2019
Eidy
Po dnešku zatím takhle. Měl jsem to složený už včera, ale pořád se mi nazdál pohyb klikovky v jednom místě, tak jsem ji několikrát vyndaval, abych doladil vůle na 2. a 4. ložisku, kde si to leštilo malou plošku a klikovka šla trochu ztuha. Teď běží hladce a kupodivu i s pístama. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.04.2019 22:48:59
07:28:08
30.03.2019
milanrejpid
3 super odpoledne to bylo. Museli jsme trochu improvizovat protože sem Zapoměl koupit přídavné materiál ale nakonec to dopadlo celkem dobře. Byla to čest udělat něco na Kóču.

131
06:53:03
30.03.2019
-> Eidy: 158
00:44:24
30.03.2019
Eidy
A ještě jsem vyzvedl nově nalakovaný pružiny.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.03.2019 00:44:24
00:43:27
30.03.2019
Eidy
Dnes proběhla návštěva za T a milanrejpid, kde mi Milan poladil TIGem expanzku a nechal si do toho kecat 1 a na oplátku jsem mu vypiloval drážky do lamely a pomohli jsme mu nasadit převodovku do auta. A slyšel jsem vrčet Téčkovo eRko. Moc pěkný odpoledne/večer. Díky kluci.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.03.2019 00:43:27
13:20:40
29.03.2019
Eidy
-> Kilián: Taky díky.4
10:46:14
29.03.2019
Antony - zrušená registrace
-> Bery: seknout jedině ve firmě, ale spíš u který mašiny bude správnej průměr a třída materialu 1
10:41:14
29.03.2019
Kilián
-> Eidy 19.03.19 19:57:49: tak jsem rád, že jsi s převodovkou spokojený :)

dík za obchod a fajn pokec
10:12:22
29.03.2019
Bery
-> Antony: hledání jako kde ho seknout:-)

-> Eidy: jen ten plastík pod konzoli - takové první jednoduché pokusy to byly..
09:39:40
29.03.2019
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: chápu, u mě hledání materialu zabere snad 90% vyrobního času 1
09:01:32
29.03.2019
Eidy
-> Antony: Než najdeš materiál, než si to rozměříš, než to uděláš, začistíš, vytočíš závity, navrtáš hlavu, tak to uteče jako prd.



-> Bery: Podložku pod řadičku bych bral. 1 Jak je vysoká?
08:38:44
29.03.2019
Syny
-> vhml 29.03.19 08:26:37: Ted jsem to chtel napsat - ze tenhle dil je tak na 3 min 40 -> Eidy: Takovyhle easy veci kdybys potreboval nekdy zkreslit dle dodanych rozmeru, tak klidne napis 4
Extreme Tyres