Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:01:59
15.10.2018
Eidy
Koupil jsem novou flexu a hned jí začal nakládat. Udělat šablony chvíli trvalo, ale troufám si říct, že spasování je výborné.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.10.2018 22:01:59
08:18:11
15.10.2018
Eidy
-> MVM: To je moc velkej fešák. Ten by se tam opravdu hodil. Jen zrovna nemám ty peníze.



-> havlik: Jo tak. Já nemám moc rád zdvojený plechy. Ale kvůli tomu opření dělám právě ty nosníky kolem podběhů.
08:07:37
15.10.2018
MVM
-> Eidy 12.10.18 23:40:19: Tak i takový by se tam celkem hodil 1 www.racingpal.com/ad/6874
07:54:44
15.10.2018
havlik
-> Eidy: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_108_3576__2018 -10-14_21-35-34_47.jpg tady jak už to bylo i nějak polepený v minulosti
07:17:53
15.10.2018
Eidy
-> ZdrubT: Stejně blbě, jako by se tohle dělalo po rámu. Pan Krob se s tím bude muset poprat.
01:52:29
15.10.2018
ZdrubT
Blbě se tam bude dělat patka pro rám.
22:40:17
14.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
22:14:39
14.10.2018
Eidy
-> Tuner#2: Díky. Doteď jsi měl líp zpracovaný auto Ty, tak to nech zase chvíli mě. 1 4

-> banditta: Aspoň ti líp uteče večer. 1
21:52:33
14.10.2018
banditta
Kurde chvilku se tady nedívám a potom musím docela listovat abych viděl vše co tady vylepšuješ a dáváš do pucu 4 1
21:42:58
14.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.10.18 21:34:03: Pěkná práce, já když vidím jak to budeš mít perfektní, tak mám chuť se do toho pustit taky 1
21:41:08
14.10.2018
Eidy
-> havlik: Kde myslíš?
21:39:24
14.10.2018
Eidy
A začal jsem tvořit úplně nové profily, aby to bylo vynesený do prahů. Variant jsem vymyslel víc a tahle mi přišla nejlepší i nejčistší z důvodů vizuálních, pevnostních i počtu a tvaru dutin.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:39:24
21:37:20
14.10.2018
havlik
-> Eidy: A proč si to nepreplatoval na tom podbehu? Aby se to mělo do čeho zaprit?
21:36:03
14.10.2018
Eidy
Jsou tam.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:36:03
21:35:34
14.10.2018
Eidy
Vyřezal jsem začátky prahů a zesílil to na 1,5mm. Vpravo to bylo stejnak zeslabený korozí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:35:34
21:34:03
14.10.2018
Eidy
A nalákal jsem je na své místo. Je to pro vyztužení profilu. Sériový ty štosy úplně nezvládá. Je prohnutý o pár mm dovnitř. Úplně rovná výztuha se tam houpala. Teď by to mělo držet.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:34:03
21:30:35
14.10.2018
Eidy
Dneska to šlo dobře. Začal jsem nařezáním nerezových výztuh a jejich odlehčením.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:30:35
14:31:30
13.10.2018
Eidy
Dnes pouze několikahodinová operace odstraňování zbytků plechu pod nohama. Zítra snad stihnu výztuhy dle představ.

A zahořela Parkside flexa (závity na rotoru). Asi jí ten kovovej prach neudělal dobře. A ta levná mrcha z Baumaxu jede pořád.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.10.2018 14:31:30
11:20:02
13.10.2018
kraska98
-> Eidy: Dobrá, vyzkouším 5
10:59:53
13.10.2018
Eidy
-> kraska98: Vždycky jsem to dělal sprejem. A hadička k tomu je. Jen jsem si dovrtal do trysky díru dopředu, protože origo jsou jen do strany.
Extreme Tyres