Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:15:33
23.10.2018
Eidy
Už je rozumná mezera od podlahy. Pak jsem na to jen přes hodinu jen koukal a vymejšlel, jak udělat výztuhu a držák. A vymyslel. Pak už jsem jen překlepal rozšíření na 5Q, protože byl naohýbanej křivě, do vrtule.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.10.2018 22:15:33
22:11:59
23.10.2018
Eidy
Pak to zase slepíte roztavenou ocelí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.10.2018 22:11:59
22:11:23
23.10.2018
Eidy
-> Pavell: Mě se taky líbí, když to odsejpá.

-> Luky: Jakože rychle nebo tolik věcí?

-> Tomáššš, Mates: Díky.

-> Venca.: Díky. Dělám vždycky do noci po práci. Cca 5 hodin denně.



Když vám dobrá věc není dost dobrá, dopadne to takhle. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.10.2018 22:11:23
17:01:45
23.10.2018
Venca.
-> Eidy: Stíháš ještě chodit do práce nebo už na full time vyvařuješ eRko? Dle pokroku to vypadá, jak když na tom denně strávíš minimálně 8 hodin.



Ale jinak pěkná práce 4
15:55:16
23.10.2018
Mates
-> Eidy: krásná práce Eidy, každý den sleduji jak pokračuješ2 2
15:31:00
23.10.2018
Tomáššš
-> Eidy: pekná práca 4
23:59:59
22.10.2018
Luky
-> Pavell 22.10.18 23:27:42: jo to mě taky, takhle od klábosnice a s pivem v ruce. Ale takhle vyšívat bych na tom teda úplně nemusel. Ale o to větší respekt Eidymu že se do toho takhle hezky pustil
23:27:42
22.10.2018
Pavell
Pravidelný přísun průběhu prací. Jo, tohle mě baví 4 1
23:03:35
22.10.2018
Eidy
A dnešní zásilka. Můžu se vrhnout na tunel.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.10.2018 23:03:35
23:02:10
22.10.2018
Eidy
Ale myslel jsem si, že to bude rychlejší. Dobrušovat to pod torpédem je jak zubařina s flexou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.10.2018 23:02:10
23:00:58
22.10.2018
Eidy
Skoro jako novej. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.10.2018 23:00:58
21:32:52
22.10.2018
Tomáššš
-> Eidy: dali si na čas 1
16:07:04
22.10.2018
Eidy
-> Tomáššš: Ničím. To je jen odrezovač. Podběhy jsem nezajišťoval taky nijak. Berou to opatrně jemným zrnem. Je to spíš prach než písek/soda. Kastle jim trvala asi 8 hodin, takže žádnej fofr. 4
15:33:29
22.10.2018
Tomáššš
-> Eidy 21.10.18 17:48:13: čím si striekal kufor ?

Mal si zaistené predné podbehy proti pokrúteniu z pieskovania ? Keby som nanovo robil karosériu, určite by som zaistil podbehy proti pohnutiu. I tá plecharina sa bude lepšie pasovať. To je len taká rada :)
07:49:15
22.10.2018
Kocvin
-> Eidy: Rozumím..4
22:50:32
21.10.2018
Eidy
-> Kocvin: Díky. Hele, nerez dávám jen tam, kde je skoro jistota, že se to poškrábe při montáži nebo servisních úkonech (úchyty nápravy při seřizování geometrie atd.) nebo smetením od kamínků. Jinak dělám z černýho plechu.4
18:24:10
21.10.2018
Kocvin
-> Eidy 21.10.18 17:48:13: Moc hezké..6 Vše nerez určitě, že?
17:48:13
21.10.2018
Eidy
Prohnilý kus odříznut a nové díly připraveny. Zítra to dodělám.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.10.2018 17:48:13
17:47:19
21.10.2018
Eidy
Výroba šablony.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.10.2018 17:47:19
Extreme Tyres