Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:09:47
05.10.2018
Bery
Když to tu vidim, tak se na tu svou kastli těšim... Jako se těší štěpán že mu to konečně vypadne z baráku:-))

Btw - váha je důležitá, ale jsou místa kde je na prvním místě tuhost a výdrž. Takže jako jsou místa, kde se musí přidat, budou místa, kde se dá ubrat a nebude to životu nebezpečný
08:38:37
05.10.2018
M@rtin
-> Eidy: Pěkně makáš, asi se někdy stavím omrknout při návratu ze služebky ze SČ ... 4
08:34:07
05.10.2018
Jozka
-> Eidy 04.10.18 22:51:40: Copak kila, ale odhadl bych, že autíčko pěkně "ztuhne".. (a už nebude tak ochotně kopírovat terén 3 4).
23:35:15
04.10.2018
Eidy
-> MOLSO: Nějak jsem došel k závěru, že ho vlastně nepoužívám. 1

Ale ono to bude mít ještě pokračování. 4
23:12:37
04.10.2018
MOLSO
-> Eidy: no more sytič ? 1
22:53:56
04.10.2018
Eidy
A skončil zatím takhle. Pokračování v sobotu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.10.2018 22:53:56
22:53:06
04.10.2018
Eidy
Pak jsem začal tohle.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.10.2018 22:53:06
22:52:05
04.10.2018
Eidy
Pravá.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.10.2018 22:52:05
22:51:40
04.10.2018
Eidy
-> Milan 136: Díky. Kila určitě přibudou. Ve výsledku budu rád, když se vejdu do 800kg. Ale za ten výsledek to bude stát. Doufám :)



Dneska jsem dodělal kapsy. Ještě jsem zespodu navařil 2mm nerezové výztuhy a dovařil věci okolo, co tam zbyly z minulosti.

Levá.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.10.2018 22:51:40
16:27:15
04.10.2018
Antony - zrušená registrace
15:25:24
04.10.2018
Tomaso435
-> radekp 02.10.18 06:17:37: nejlepší je, když si řikáš kurva proč mám furt zatmavenou kuklu i když nesvářím.. z pravidla něco někde hoří 3
15:14:41
04.10.2018
Milan 136
Pekna prace. Ale taky si rikam, ze pribyde nejaka vaha na budce, tak by to chtelo pridat kone? 1
13:02:29
04.10.2018
Eidy
-> Dušan: Jojo. Snažím se to svařovat úsporně. 1 Očištění mělo mnohem větší cenu, než jsem čekal. Kdybych to čistil jen doma, půlka věcí by tam zůstala schovaná. Jsem za to moc rád.
12:28:39
04.10.2018
Dušan
-> Eidy: opatrně s těma svárama. Každý bodnutí něco váží.5 Každopádně se dívám, že očištění na plech mělo cenu. Člověk vidí jakej je to papír.
10:04:59
04.10.2018
minno
-> Eidy: 157
23:53:35
03.10.2018
Eidy
Mám nový kapsy. Nakonec z 1mm.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.10.2018 23:53:35
23:52:44
03.10.2018
Eidy
Dneska přišli noví pomocníci do dílny.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.10.2018 23:52:44
08:03:10
03.10.2018
Eidy
-> T: To jo. A nakonec stejně praskne něco, co je 3x silnější než všechno původní a shnilý. 3
07:48:42
03.10.2018
-> Eidy: když to tak sleduju, tak je stejně neuvěřitelný jak s tímhle můžeme jezdit 131 40
Extreme Tyres