-> minno: To se ti zdá. Ono je tam práce ještě dost. Teď to jde jen díky tomu, že je tak hezký počasí. Snad zvládnu dělat celý říjen. Nejdřív dělám většinu věcí v interiéru, protože od listopadu to bude výrazně složitejší. A taky bude zima. Zbytek dodělám až na jaře. Pak bude potřeba spasovat novou plechařinu (lamináty). V mezičase udělat komplet nápravy. Pak to teprve může jít do laku. Pak elektrika, to bude asi taky pomalejší. No a pak X dalších věcí a celý to poskládat, aby to vypadalo zase jako auto.
-> Pavel P..: Díky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
10:18:56
12.10.2018
12.10.2018
Eidy
09:31:06
12.10.2018
12.10.2018
Pavel P..
Pěkně se na to kouká
09:17:17
12.10.2018
12.10.2018
minno
-> Eidy: Chlape, ty to máš týmto tempom do jari hotové, nechápem potom tým predpokladaným termínom dokončenia auta o 2-3 roky :-)
Asi by som sa aj ja mal pustiť do svojho, robiť tam je čo, ale nechce sa mi, nebaví ma to už.
Asi by som sa aj ja mal pustiť do svojho, robiť tam je čo, ale nechce sa mi, nebaví ma to už.
00:19:14
12.10.2018
12.10.2018
Eidy
Tak jsem to rozřezal.
Jinak v tý dutině byl vosk od Motipu i po letech pořád krásně měkký a vláčný. Takže za mě paráda a doporučuju. No a přes 2 hodiny jsem tu kecal se ZdrubT a vymýšleli jsme věci. Dobrou noc.
Jinak v tý dutině byl vosk od Motipu i po letech pořád krásně měkký a vláčný. Takže za mě paráda a doporučuju. No a přes 2 hodiny jsem tu kecal se ZdrubT a vymýšleli jsme věci. Dobrou noc.
00:17:33
12.10.2018
12.10.2018
Eidy
-> Bery: Souhlasím. Možnosti jsou obrovské. Všechno jde dohnat do extrému.
-> Tomáššš, J.T.: Ok, díky za info.
Držáky pro podvazky jsou na místě.
-> Tomáššš, J.T.: Ok, díky za info.
Držáky pro podvazky jsou na místě.
20:26:33
11.10.2018
11.10.2018
J.T.
-> Eidy: Tak to můžu potvrdit. Z ramen se mi alkyton taky začal loupat. Doufám že to nebylo silikonovým základem. Jinak hezky pokračuješ. Tiše závidím
09:48:44
11.10.2018
11.10.2018
Tomáššš
-> Eidy: spadol mi diel na zem a odbil sa ... Ale základ drží fakt dobre. Možno keby sa vyskúšalo mokré do mokré,možno by to lepšie držalo po kope ako celok.
Edit : ALKYTON by som už nedával . Je zbytočne dráhy a žiadna sláva.
Edit : ALKYTON by som už nedával . Je zbytočne dráhy a žiadna sláva.
06:18:17
11.10.2018
11.10.2018
Bery
Když tu váhu vozit nemusim, tak na co ji tam dávat. Aneb vše co auto shodí, můžu nabrat já.
mám rozpěru jak řešeto, dlouhé večery s vykružovákem a kdyby se při zachování tuhosti všude povedlo schodit 30 % váhy...
Ono pak ty detaily nemají dno... Proč tam nedat rovnou malý rámeček s malou gelovou baterkou, nebo rovnou red topku od varley?
člověk by se z toho zblaznil..
mám rozpěru jak řešeto, dlouhé večery s vykružovákem a kdyby se při zachování tuhosti všude povedlo schodit 30 % váhy...
Ono pak ty detaily nemají dno... Proč tam nedat rovnou malý rámeček s malou gelovou baterkou, nebo rovnou red topku od varley?
člověk by se z toho zblaznil..
22:40:31
10.10.2018
10.10.2018
Eidy
Abych to pak kuchnul celý. Ještě jsem zavařil díry po držácích ventilátoru topení a poladil 2 díry v tomtéž podběhu. Teď už jen uklidím dílnu.
22:36:02
10.10.2018
10.10.2018
Eidy
-> kraska98: Teď nevím, jak tomu rozumět. Když já mám to pivo rád.
Nerez držáky brzdových hadic. Dělat tu velkou díru do 3mm nerezu byl trochu boj. Ale jsou tam.
Nerez držáky brzdových hadic. Dělat tu velkou díru do 3mm nerezu byl trochu boj. Ale jsou tam.
17:24:44
10.10.2018
10.10.2018
kraska98
-> Antony: Ale skutečně na tom něco bude. Nejlepší je sledovat někoho, kdo se na autě snaží odlehčit každý gram, ale přitom má pupek jak otesánek. Tím se nenavážím do lidí s nadváhou, jen mi to příjde úsměvné.
16:44:32
10.10.2018
10.10.2018
Antony - zrušená registrace
-> kraska98: to je přesně moje moto, "proč bych měl mít auto jako cedník, když u mě stačí abych se podíval na rohlik a hned mám o kilo víc"
16:32:40
10.10.2018
10.10.2018
Eidy
-> Tomáššš: Dobrý vědět. Díky. A jak moc ten Alkyton nedrží? Jak jsi to zkoušel nebo pozoroval?
15:31:20
10.10.2018
10.10.2018
Tomáššš
-> Eidy 10.10.18 12:36:03: pýtal som sa aj preto lebo sám som s tým pracoval na svojom aute. A za mňa veľká spokojnosť. Drží to dobre a aj vrchná farba na tomto dobre drží ale alkyton s tužidlom už moc dobre nie. To už skôr polyuretánovú vrchnú :) za mňa áno .
13:42:01
10.10.2018
10.10.2018
Eidy
-> kraska98: Snažil jsem se ze sebe něco odvrtat, ale ono to strašně bolí.
13:39:13
10.10.2018
10.10.2018
kraska98
Ono než nějaké vrtání by bylo efektivnější, kdyby nejdříve na váze začal ubírat jezdec.