Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:13:25
02.10.2018
Eidy
No a začal jsem vyrábět nové kapsy. Pro jistotu trochu silnějšího materiálu a delší matky, aby měly šrouby v čem držet. No a to je pro dnešek konec. Přišel jsem pozdě domů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.10.2018 23:13:25
23:10:51
02.10.2018
Eidy
-> Antony: Jojo, snaží se. Jen kdyby měli víc času. 1



Dneska jsem začal přípravkem na zadní ramena, aby se to nepokroutilo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.10.2018 23:10:51
14:26:33
02.10.2018
Antony - zrušená registrace
Tady je to, koukám, samej kaskader 3 ale žádný strachy, už na mě taky chytly monterky 3

-> Eidy: koukám, mekánici se snažej 4
11:36:02
02.10.2018
Jozka
-> radekp 02.10.18 06:17:37: To by ještě šlo.. mě takhle začlo být teplo v nevytápěný dílně při usilovným broušení - a už mi doutnalo na břiše triko.. bavlněný promaštěný.

Ale ty koberce jsou samozhášivý - taky jsem je používal jako podklad a svařoval na nima. Dokonce nám doma do něj kdysi padl vnitřek explodovaný žárovky a jen se tiše "potopil").
06:17:37
02.10.2018
radekp
V létě jsem svařoval plotové sloupky - svařuju a najednou si říkám - je mi nějak horko. Sundám kuklu a kolem mě hořela tráva1. Zatančil jsem dupáka a polil to vodou.
22:42:40
01.10.2018
Eidy
Tak jako já nemám boudu položenou na koberci. Je asi 50cm nad ním. A jiskry tam padají a nic se neděje. Když jsem o víkendu řezar obloukem, tak mi kapalo železo na koberec a jen to čmoudilo. Pak jsem tam hodil kus plechu, ale nic se nestalo.
22:16:55
01.10.2018
Minott
-> Nwkt: pisem jako ktora, samozrejme ze mi uz aj handra horela jak fakla,, ale niektora ti nechiti ,, od co-cka urcite,,, chemia vladne svetu,,
22:07:09
01.10.2018
Nwkt
-> Minott: No by ses divil, už mi taková hadra chytla
21:54:20
01.10.2018
Minott
-> Kocvin: dobre hovoris, problém ma horet aj obycajna handra ( jako ktorá ) prepálena od co-čka, zadymí ale nikdy nezbĺkne,,8
21:31:43
01.10.2018
Kocvin
-> Milan 136: -> Nwkt: Nemá šanci chytnout, je to moc umělé.. Mám doma koberec, na který lehám pod auta a traktory při svařování už několik let, vypadá jako cedník, ale nikdy nechytil plamenem..
21:12:34
01.10.2018
Milan 136
-> Nwkt: to bych mel dost sevrenou prdel, varit na tom koberci
21:04:20
01.10.2018
Nwkt
-> Eidy: To se nebojíš, že zahoří?
20:59:14
01.10.2018
Eidy
-> Nwkt: Jop. Je v něm už pár děr, ale je to dílna. 5
20:57:33
01.10.2018
Eidy
No a dočistil to. Pokračování zítra.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.10.2018 20:57:33
20:57:03
01.10.2018
Nwkt
-> Eidy 01.10.18 20:56:31: To svařuješ na koberci?
20:56:31
01.10.2018
Eidy
Pak oddělil dvojité plechy. Mezi nima to bylo taky chycený.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.10.2018 20:56:31
20:55:34
01.10.2018
Eidy
Už byly hodně unavený.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.10.2018 20:55:34
20:54:56
01.10.2018
Eidy
Vyřezal jsem kapsy.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.10.2018 20:54:56
20:59:50
30.09.2018
Eidy
-> SO545: To jo, chce to. Ale to víš, že mě občas napadne, že když to vydrželo doteď, že to vydrží i potom. 1 Ale ne, to se musí udělat pořádně a pak to bude na parádu. Třebaže to nebude úplně krásný (svary), tak bude bytelný. A to je důležitý.
20:42:57
30.09.2018
SO545
-> Eidy 30.09.18 18:59:34: to treba nekompromisne...ak sa urobi karoseria poctivo tak to auto /ak sa nerozbije/ prezije dalsich 40rokov...
Extreme Tyres