Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:08:47
27.10.2016
vhml
-> Eidy 27.10.16 08:00:51: pořád se nenecháš přesvědčit?
08:00:51
27.10.2016
Eidy
-> radekp: Zatím stále 4Q.
06:17:38
27.10.2016
radekp
-> Eidy: Pěkný! Direfák příjde do 5q, nebo zůstaneš u 4q?
10:34:42
23.10.2016
Tomáššš
-> Eidy: ja som už rozmýšľal ,či existujú v sérii aj takéto ako máš ty3 nejak som zabudol,že upravuješ skoro každý diel 1
00:53:21
23.10.2016
Eidy
-> Tomáššš: Tak nějak. Místo původních krytek atd. jsou tam kalený podložky a jsou zkrácený jak domečky tak samotný excentry. Prostě jsem nemohl použít origo díly, tak jsem si je upravil. Jako vždycky. 5
23:27:12
22.10.2016
Tomáššš
-> m8rinek: vidím že sú to klasické excentre4



-> Eidy: úprava je ,že sa skrátili o "drážky" pre gumené tesnenia a krytky ?6
16:07:21
22.10.2016
Eidy
-> Hurdis: Bylo by hezký, kdyby to tak opravdu bylo :))

-> Tomáššš: Tak tak. Klasický celoocelový excentry. Jen mírně upravený do M ramene.
00:06:56
22.10.2016
m8rinek
-> Tomáššš: Návrat ke klasickým excentrům...
23:55:41
21.10.2016
Tomáššš
-> Eidy: fotka č.224 je nejaká úprava spodných hlavíc či som mimo ?
upraveno 1x, naposled 21.10.2016 23:56:28
21:28:59
21.10.2016
Hurdis
-> Eidy: Dneska na to zrovna koukám při vybalování z kartonu. V kanclu bude asi celý rok červenec.
17:55:46
19.10.2016
A.J.Michal
00:39:31
15.10.2016
U-Geen
-> Eidy: hehe :)
00:24:18
15.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Eidy: aha tak asi měl autor bystré oko, nemáš holt stěrače v jedné třetině okna jako všechny škodovky ale dole na hraně okna jak by to mělo byt:)5
00:19:45
15.10.2016
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Tady, šestý příspěvek www.autoforum.cz/bleskovk y/skoda-110-r-berouci-nord schleife-bokem-je-vazne-ne vidany-zjev-video?forum



-> U-Geen: Jak to, že by sis netrouf? Dyk je to jasný. Téčko má tmavý okna a hlavně příčňák :))
23:02:05
14.10.2016
U-Geen
-> Eidy: no nevim, kdyz porovnam tvoje a Tckovo, tak bych fakt nedokazal rict, ze je Tckovo upravenejsi a tvoje nema do serie daleko :)
22:57:34
14.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Eidy: nechce se mě to hledat, co je kde o stěračích??
20:00:16
14.10.2016
Qwak
Seriovka1
18:15:12
14.10.2016
Eidy
Ale tak mě to ani neuráží. Vlastně mě to i trochu potěšilo, poněvadž nechci, aby ty úpravy byly na první pohled vidět. A kdo to tam psal o stěračích, přiznejte se. Ona je to totiž pravda :))
15:13:14
14.10.2016
U-Geen
.... motor má některé části z verze 130, další ze 125 a 120 ... to bude dobrej paskvil :)
15:11:13
14.10.2016
Nwkt
-> Luky: adblock 1
Extreme Tyres