Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:31:18
25.01.2016
MajoLR
-> Milan 136 25.01.16 22:26:25: 52 52 52 ...dokonalosť proste!!!
22:26:25
25.01.2016
Milan 136
-> Eidy: pěkná práce, hezky se na to kouká4
13:16:57
25.01.2016
Eidy
-> Luky: Mám a neopravuju. Uvažoval jsem o tom a třeba na to dojde během sezony. Sundavat blatníky nebudu a na celý auto tam musí mít místo a taky nesmí bejt žádná akce a taky to tam nepovezu po nasolený silnici. Takže tak.

-> zdrub: Za dveře a zrcátka 5500Kč.
12:56:42
25.01.2016
zdrub
-> Eidy: Cena za dil?
12:51:12
25.01.2016
Luky
-> Eidy: ty zadní lemy máš ale nějaký tmavší, ne? To taky opravuješ?
12:32:40
25.01.2016
Eidy
-> zdrub: Nešvera. Jak má lakovnu u OMV.
12:31:22
25.01.2016
zdrub
-> Eidy: A kdo ti to lakoval?
12:20:58
25.01.2016
Eidy
-> minno: Ne, lakýra trefil odstín perfektně a navíc to auto je pořád v garáži a většinou navoskovaný, takže toho se nebojím. Kapoty jsem měnil před 8 roky a od té doby jsou pořád stejný. 4
12:04:21
25.01.2016
castrol
-> U-Geen: 3
12:01:21
25.01.2016
U-Geen
-> radekp: a pak si necha vyoperovat mozek, jednak je tezkej a druhak to jeste zrychli jeho jizdu
10:34:47
25.01.2016
radekp
-> minno: Nebojí. On vymění i zadní těžké blatníky a přední těžké blatníky, pak střechu a kapoty1
10:07:38
25.01.2016
minno
-> Eidy: Lamino dvere super. Nebojíš sa rozdielneho odtieňu, ktorý sa časom bude ešte viac prehlbovať?
07:32:22
25.01.2016
-> Tuner#2: : musíš zajet na kafe 40 hezký jsou 5



-> Eidy: váha parádní 4
23:25:05
24.01.2016
Eidy
Chjo, odpálil jsem objednávku a vyrobil tak položku č. 21. 1 Ještě se malinko povrtám v elektrice. Ale jinak už je to fakt hotový. 1
23:21:58
24.01.2016
Eidy
-> darabos: Jo, jasný. Ono na fotce to vypadá jak z jednoho kusu. Si představ, kdybych si to fakt nechal udělat na CNC, a pak bych nemohl přijít na to, proč to nevrčí. 3 3
23:06:59
24.01.2016
darabos
-> Eidy: jasne, preto som sa pytal, z fotky to nebolo jednoznacne :)
22:54:07
24.01.2016
Eidy
-> darabos: Zuby jsou samozřejmě z oceli, jinak by to nejelo. 4
22:35:44
24.01.2016
darabos
-> Eidy: Remenicu mas celu z hlinika, alebo zuby su z feromagnetickeho kovu, kvoli snimacu?
22:20:30
24.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.01.16 20:46:37: Tak jinak, rád bych viděl už fotku hotových a neříkej, že si budu muset počkat do Mostu 1
upraveno 1x, naposled 24.01.2016 22:20:47
21:12:26
24.01.2016
Tomáššš
-> Eidy: len aby si to neprehnal 6
Extreme Tyres