Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:26:02
15.12.2013
-> Eidy: : no konečně je to venku 40 a co jsou ty formy před hrnkem ? 4



-> Radek Retro eLeSo: : děkuji, ale na tohle bych si netroufnul...4 musim ho dohnat kluka jednoho šikovnýho 40 4
00:50:44
15.12.2013
Eidy
-> m8rinek: Vypil a žije 3

-> radekp: Ne, vakuum ne. Je to odlitý do silikonový formy a tohle je třetí, resp. čtvrtej pokus. První má bublinky, tkanina není až nahoru, ale docela ujde.

Při druhým jsem chtěl naředit pryskyřici teplem, tak jsem to pořádně ohřál horkovzduškou ať to jako dobře zateče. Bylo to jak voda. Říkám si paráda a přidávám tvrdidlo. Pětkrát to ve skleničce zamíchám, najednou se zakouřilo a všechno to ztvrdlo na kámen během 2 vteřin. Zjišťuju, že tudy cesta nevede. 8

Při třetím pokusu teda jako že to naředím ředidlem. Beru ředidlo do dvousložkový barvy a ředím. Říkám si dobrý, je to řidký, jdu zalejvat. Tak zalejvám formu, zatejká to krásně a rychle, bublinky nikde. Raduju se. Dávám to do trouby pro urychlení tvrdnutí. Peču hodinu, dvě tři. Hrnek měkkej. Ok, nechávám přes noc a druhej den peču na 150°C několik hodin. Hrnek pořád měkkej. Na mrazu se chová normálně, ale po zalití horkou vodou je to jak žvejkačka. I dnes po měsíci je hrnek gumovej. 1

Čtvrtej pokus řeším kompromisem, kdy pryskyřici ohřejvám jen v teplý vodě a přidávám tvrdidlo. Je to trochu lepší, dávám míň tkaniny, aby to líp proteklo na dno a zde vidíte výsledek. Ani po zalití vařící vodou se nehne a drží tvar.

-> Antony, Tuner#2: Na obalu píšou, že vytvrzená pryskyřice po omytí horkou vodou a kyselinou citrónovou může být v kontaktu s potravinami a pitnou vodou. Takže tak.
21:20:28
14.12.2013
m8rinek
Aby Vám Eidy ještě odpověděl, jestli to kafe vypil :D.
21:17:39
14.12.2013
radekp
A sklenáři nebudou mít co žrát! :-) ne, je to paráda- konečně vakuum?
19:58:26
14.12.2013
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: zkusil sem to no 4
19:53:57
14.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pacient, ale taky bych měl obavy jako Antony 4
19:22:25
14.12.2013
Milan 136
Pecka
19:15:59
14.12.2013
kraska98
Ten hrnek musí byt lehký :D
19:13:13
14.12.2013
MOLSO
-> Eidy: nerozbitná sklenička 3 3



ale je to pekne ! 1
19:10:06
14.12.2013
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: super hrnek 4

jen takový dotaz nebo upozornění, jakpak to je s pryskyřicí? Aby nepouštěla nějaký sajrajty při použití teplých nápojů 4 jelikož drtivá většina právě že pouští. .
18:51:41
14.12.2013
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Kdepak.
17:47:48
14.12.2013
Radek Retro eLeSo
-> Eidy 14.12.13 16:18:41: made by -> T: ??4 1
17:41:03
14.12.2013
Martin136COUPE
-> Eidy: Drobné nedostatky jsou znakem ruční práce. :) Hrnek je už fakt nářez a ten zbytek bude určo taky mazec !
17:22:34
14.12.2013
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: ty vole tak ten hrnček je svetový 9
16:19:24
14.12.2013
kamikaze
9 Pecka1
16:18:41
14.12.2013
Eidy
Nedávno jsme tu řešili upomínkové značkové předměty no a jelikož Škoda podle mě nenabízí nic zajímavého pro pravověrné škodováky, musel jsem si to vyrobit. Ani nevím proč, vyrobil jsem to z nějakýho černýho hadru 40
20:57:06
12.11.2013
Eidy
-> VeTeV: Já nikdy neřekl, že je to jen Alfa. Ano, spousta značek se stará o svou historii. Bohužel Škodovka mezi nima není. Nenaděláme nic.
20:50:57
12.11.2013
VeTeV
-> Eidy: a není to jen Alfa - mám dojem, že hodně automobilek je na svojí tradici pyšná, případně se snaží na ní odkázat... Škodovka je holt taková macecha
16:57:31
12.11.2013
Fifa
Přesně jak píše T, přednášky jsou z velké části aktivitou a nápadem hlavně nadšenkyň z muzea a archivu.

Jinak jak jsem psal, jsem v tom každej den. Takže je to bohužel tak...

Svoje zákazníky by si podobně parádní edice určitě našly. I když nejsme vyloženě sportovní a prémiová značka. Když vím co všechno nadšenci pro značku shánějí a kupujou... 6
20:43:11
11.11.2013
Eidy
-> Star LC20: Jo, ta by byla dobrá. Holt nezbývá, než si vyrobit podobný kokotinky doma. Na jedný podobný pracuju. Snad bude brzo výsledek. 40
upraveno 1x, naposled 11.11.2013 20:43:24
Extreme Tyres