skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
myslel sem o jakej sraz jde :)
Tak já nic netajím, aktualní stav je v galerii.
tady sou vsichni tajemny jak hrad v karpatech :)
No že bych to stihnul dát taky dohromady na ten sraz? :-) :-)
-> Eidy: to jsou ještě celé 2 měsíce

-> Zazaa: Na celostátní u Plzně.
-> Eidy: na jakej sraz se chystas ?
-> Mirda: No, to bys eReSu trochu křivdil, co se výkonu týká. Ale jinak to asi souhlasí.
Jo, altík tam přijde jinej. Jen jsem chtěl Alfáckej, že nebudu muset vyrábět držák nebo "redukci" mezi blok a altík. Tak to udělám, to je fuk. Začíná pěkný počasí, jsou nějaký práce na baráku a zahradě a za sraz je už za měsíc a půl
.
Jo, altík tam přijde jinej. Jen jsem chtěl Alfáckej, že nebudu muset vyrábět držák nebo "redukci" mezi blok a altík. Tak to udělám, to je fuk. Začíná pěkný počasí, jsou nějaký práce na baráku a zahradě a za sraz je už za měsíc a půl

Tak altík by se nechal naposovat asi i z něčeho jiného, ne? Koukal jsem na ten motor u Wlada a zdál se mi monstrózní, ale jestli je jen o 20 kg, tak to nejni skoro nic. To když dáš do eReSa suchou vanu a nádobu na olej, tak jsi na té samé váze, ale o 100 koní níš :-)
-> Mirda: Díky.
Áčka nejsou kvůli motoru (když si mých 80kg stoupne na příčku motoru, zadek sedne jen o 8mm
). Byly tak už od nasazení molčanovky. Chtěl jsem to tak a v zatáčkách to funguje akorát - gumy se sjíždějí rovnoměrně a drží to. Předtím jsem měl menší a bylo to málo. Mimochodem tenhle motor je jen o 20kg těžší než 130ka a navíc došlo k pohybu dalších věcí, čili rozložení hmotnosti téměř zůstalo.
Zítra chci dodělat nové vedení paliva, které teď cvičně táhnu v hadičce pod autem. Když to bude dobrý, předělám to do trubky. Čerpadlo a filtr u nádrže už je hotový.
Dneska jsem objednal nový svíce, tyhle už jsou pěkně starý. Vzal jsem 2 druhy Bosche, tak uvidím, který bude lepší. Originál sada NGK stojí 4-5kKč, tyhle jsou doporučený jako plnohodnotná náhrada a sada 8 svíček vyjde jen na 800Kč.
Nastal ovšem problém s altíkem. Vrakoviště přesunuli na Ukrajinu a nemůžu dle obrázků najít, co tam patří a co shánět. Buď nesedí rozměry těla nebo řemenice.
Áčka nejsou kvůli motoru (když si mých 80kg stoupne na příčku motoru, zadek sedne jen o 8mm

Zítra chci dodělat nové vedení paliva, které teď cvičně táhnu v hadičce pod autem. Když to bude dobrý, předělám to do trubky. Čerpadlo a filtr u nádrže už je hotový.
Dneska jsem objednal nový svíce, tyhle už jsou pěkně starý. Vzal jsem 2 druhy Bosche, tak uvidím, který bude lepší. Originál sada NGK stojí 4-5kKč, tyhle jsou doporučený jako plnohodnotná náhrada a sada 8 svíček vyjde jen na 800Kč.
Nastal ovšem problém s altíkem. Vrakoviště přesunuli na Ukrajinu a nemůžu dle obrázků najít, co tam patří a co shánět. Buď nesedí rozměry těla nebo řemenice.
Čau, parádní kus práce. Nevim jestli už to tady v komentářích nepadlo, ale proč na zadní nápravě takové áčko? Je to tou vahou motoru, nebo to máš schválně? Neni to moc? Díky za info a ať je tlak paliva dostatečný. Mirda
-> Bedřich: Ja uz mam delsi dobu v planu je prave jen oplacat, tak proto se ptam na planovanej postup-technologii. Cekal jsem nejakou konstruktivni debatu a ne tyhle keci tady.
-> TTomas: Co kdyby se možná výroba nechala na Eidym.Pokud do toho půjde jinak to ani nedopadne.
-> Eidy: Je blbost tvrdit, že neřeším na autě peníze.Pokud do toho půjdeš ozvi se.Děkuji.
-> Eidy: Je blbost tvrdit, že neřeším na autě peníze.Pokud do toho půjdeš ozvi se.Děkuji.
-> radekp: No v pripade vyroby jedineho kusu mi prave prijde dost velke srani vyrabet formy a kdyz pracujes ciste, coz u narazniku by nemel byt velky problem, tak toho bouseni a pripadneho lakovani tolik neni.
ach zó
každopádně ale taky zbytečné sraní

každopádně ale taky zbytečné sraní
-> radekp: : 

-> radekp: řekl bych že to bylo myšleno tak že to oplácneš podle origo nárazníku pak srovnáš a dáš na auto, ne že to to necháš i s tim ocelovym nárazníkem.
-> TTomas: Práce na finálním povrchu je stejně složitá jako výroba formy. Navíc když máš formu, můžeš opakovat. Nevidím důvod proč si hrát na to, že mám uhlíkovou kapotu když je ocelová. To si Eidy může nalepit nálepku Ferrari a říkat Kóči skoroDino 

Eidy 05.04.12 23:20:08 napsal:
→ TTomas: Co bys asi tak řekl?
A vůbec, že jsem
nedržel hubu.
: no koukám, že jsi jak pavlačovka 
→ TTomas: Co bys asi tak řekl?

nedržel hubu.

