Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:10:59
13.06.2012
vhml
Ad. Šimurda, v pátek před startem Rally Krkonoše kolem toho auta lezli Blahna s Hauglandem, leželi pod tím, koukali do motoru, a pořád jen kroutili hlavou :-D
13:06:45
13.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Z tvého předchozího příspěvku pro mě taky vyplývá, že Šimurda má karbce.
13:00:15
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Giom3 13.06.12 12:11:35: A co asi tak píšu? Se Šimurdou jsem strávil celý závodní den a kecali jsme i o tomhle...
12:11:35
13.06.2012
Giom3
Šimurda má el. stříkačku. Webry na synchrotestru se dělají jen kvůli volnoběhu a když máš uši, tak i bez něj. Samozřejmě musíš mít osy karbců v lajně.
12:02:41
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 13.06.12 11:33:33: Však ano, pokud je to mechanicky ovládaná čtyřklapka tak nemám nic proti a pak to funguje lépe než karbce, které po každé RZ abys projel synchrotestem a doladil... Důkazem je toho Šimurda.
11:33:33
13.06.2012
Toušík
-> Tuner#2: Tak věřím že u seriového auta ano, ale u sportovnějš laděný to zas nebude tak pomalá reakce.
11:20:34
13.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Dohodoni mi s ním odladění na sobotu dopoledne 4 3.
11:17:29
13.06.2012
francomk
-> Tuner#2: Nech to má elektroniku, vstrekovanie, ale v tomto máš pravdu. Zlatý lankový plyn! 4
11:13:04
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 13.06.12 09:18:59: Naopak elektronika reaguje obvykle o dost pomaleji než karbec hlavně ty nový auta s elektronickým plynem to je děs. Jezdím dost často se C-maxem 1,8 a je to očistec ta odezva na plyn... Zlatý karbce a nebo starý vstřikování s mechanickým plynem na klapku/y.



-> Eidy: Já bych šel rozhodně cestou naladění na brzdě u někoho kdo umí. Myslím že i ten člověk tady z Plzně by uměl pomoct a je s ním domluva. Pořešíme v pátek, pokud teda dorazíte.
10:55:24
13.06.2012
Zazaa
-> vhml: 45ky krasne nakrmi 2,2litru a 180koni takze tohle by zvladly taky :)
10:14:10
13.06.2012
Toušík
-> Eidy: Já to i tak pochopil že karbce reagujou pomaleji.
10:01:56
13.06.2012
Eidy
-> Toušík: Já jsem nemyslel, že karbce reagují pomalu. Porovnával jsem s elektronikou u většiny ostatních aut. Naučit se s tím dá jen za normálních okolností, ale když jedeš pilu a potřebuješ, aby motor reagoval okamžitě, je těch pár desetinek nepříjemných. Tak jsem to myslel.

Vše ostatní bylo řečeno. Je to jen o doladění. Funkčnost jako taková je ok.
09:41:11
13.06.2012
-> Eidy: : no jak to tu pročítám, tak z hlediska funkce a ceny asi není o čem mluvit no 8 jen mi prostě ty karburátory sedí do starých aut 4
09:39:47
13.06.2012
vhml
-> Toušík: jenže to je dvoulitr, to nejspíš nespraví ani 45tka karb a 48 stojí raketu. elektronika je správná cesta, jen se do toho dostat
09:38:52
13.06.2012
havlik
-> Toušík: ale ne tak když už tam elektroniku má. Tak je to vcelku v pohodě jasně že samostatná plně programovatelná jednotka vyjde na mnohem víc.
09:36:40
13.06.2012
Toušík
-> havlik: Aha tak to jsem měl milnou představu o ceně elektroniky. Tím pádem tohle co píšu je kravina. Díky za ujasnění.
09:33:56
13.06.2012
havlik
-> Toušík: to bych radši nacpal 5-10tis za pořádný odladění elektroniky a pojede to vždy líp
09:33:14
13.06.2012
Toušík
-> havlik: Jasně tak stojí to okolo 25 komplet naladěný webry na obsah vačke atd. Což není drobná investice. Spíš jsem to myslel jako myšlenku zda : Webry x Elektronika.
09:30:02
13.06.2012
havlik
co bych viděl jako největší prudu je investice kolem 20tis za nový webery, a pak hodiny dalšího ladění a spousta dalších penez za difuzory atd. Takhle jak řiká radek jen ladí čip a stojí to prd, akorát je to zatim větší oser dokud se do toho eidy nedostane
09:24:00
13.06.2012
radekp
-> Toušík: Myslím že naladění tak špičkového výkonu nebude snažší cesta...navíc ted to jsou už jen hrátky bez investic. A navíc by musel sundat to sexy sání1
Extreme Tyres