skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:58:49
21.03.2012
21.03.2012
Kurier Grobar
-> Eidy: úplne si to zaslúžiš, po takom dlhom čase zaoberania sa škodovkami
22:57:38
21.03.2012
21.03.2012
Kurier Grobar
-> yaris:
22:57:06
21.03.2012
21.03.2012
yaris
-> Eidy: já to ani neměl číst málem mi spadli hračky do kanálu Teda slušnej výkonovej skok :-)
20:01:50
21.03.2012
21.03.2012
ochoda
uz at je nedele a je tu naky video podle toho co sem se tu docet to bude brutalita ..nechces Rapid 5q ?:D
19:49:11
21.03.2012
21.03.2012
Eidy
-> Mantrabeach: Už to tak vypadá.
-> Minik03: Snad ne, ale nějak mi problesklo hlavou, že teď už snad ani nemá smysl se poutat.
-> Nwkt: Budu se snažit.
-> T: Trochu kultivovanosti. Už jsem řídil i silnější auta. Jenže ty byly z fabriky a vážily dvojnásobek.
-> bifavo: Jo, Gardí 4q a najednou je to nějak málo.
-> Minik03: Snad ne, ale nějak mi problesklo hlavou, že teď už snad ani nemá smysl se poutat.
-> Nwkt: Budu se snažit.
-> T: Trochu kultivovanosti. Už jsem řídil i silnější auta. Jenže ty byly z fabriky a vážily dvojnásobek.
-> bifavo: Jo, Gardí 4q a najednou je to nějak málo.
19:35:57
21.03.2012
21.03.2012
bigfavo
-> Eidy: a to v tom mas stale iba 4 kvalt ??
19:22:21
21.03.2012
21.03.2012
T
-> Eidy: : a co jsi čekal od 190 koní?
děkuju, bude mi ctí
jinak to zatím vypadá na pátek s Blažejem, když to nebude vadit...zítra ještě cinknu
děkuju, bude mi ctí
jinak to zatím vypadá na pátek s Blažejem, když to nebude vadit...zítra ještě cinknu
19:16:07
21.03.2012
21.03.2012
Nwkt
-> Eidy: Tak se v tom hlavně nezabij a doufám, že někdo bude fotit ty protáhlý ksichty ostatních řidičů
19:14:55
21.03.2012
21.03.2012
Minik03
-> Eidy: Aby to nedopadlo jako v Upíru z Feratu a ty tam nejezdil do roztrhání těla
19:12:43
21.03.2012
21.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: no ty pyčo to mi neříkej že tam máš takový peklo v erku.to musím vidět v akci.ale je škoda že musíš tak brzo domů.to asi nebudu mít šanci se s tebou povozit
19:04:43
21.03.2012
21.03.2012
Eidy
-> T: Jenže to jsem netušil, že místo motoru to je vyšinutej psychopatickej maniak .
Letos plánuju maximálně 4 jízdy. Kolem poledne musím zmizet. Ale tebe svezu .
Letos plánuju maximálně 4 jízdy. Kolem poledne musím zmizet. Ale tebe svezu .
18:57:57
21.03.2012
21.03.2012
Péďa17
-> Eidy: Gratuluji k oživení motoru a těším se na videa z jízd
18:51:55
21.03.2012
21.03.2012
T
-> Eidy: : a neptal jsem se jestli nemáš strach? ptal a ty že prej nééé tak už vidíš co jsem myslel
musí to být strašný peklo, gratuluju k oživení a budu se těšit na sobotu
doufám, že budu mít tu čest udělat zase těžítko a plenky si beru, abych nezadělal Kóče sedačku
musí to být strašný peklo, gratuluju k oživení a budu se těšit na sobotu
doufám, že budu mít tu čest udělat zase těžítko a plenky si beru, abych nezadělal Kóče sedačku
18:46:14
21.03.2012
21.03.2012
Shader
-> Eidy: Sákra, já se tak těším na videa. Každý den sem chodím a koukám, zda už se neví co to vlastně v Kóči teď vrčí . No holt si bude třeba počkat na víkend, držím palce
18:45:45
21.03.2012
21.03.2012
vhml
-> Eidy: pohyb přískokem je normální. Mě se to na čtvrt plynu zadusí a musím to vypláchnout plným. Z křižovatek taky musím jedině na plynej plyn, jinak to zdechne. Jsou to komedie :-)
18:42:52
21.03.2012
21.03.2012
johaning
-> Eidy: tak toto sem si presne myslel ze to takove bude,kdyz jsem to zvire vydel,tak sem ti rikal ze to bude asi dost velkly mazec,a hle,je to masakr koukam,tak udelej pekne videa v sobotu ma byt krasne a ja se pristi tyden stavym n akavu a pokec zas,skode zdar a tvemu autu at se nic nestane mas dabla pod kapotou,pozoooor
18:29:47
21.03.2012
21.03.2012
Eidy
Před chvíli jsem se vrátil z projížďky a musím říct, že jsem byl po vystoupení trochu rozklepanej. Jede to dost šíleně a trochu jsem i pochopil předchozího majitele, že z něj měl z coby svého prvního motoru obavy.
Netuším, jestli má ten motor slibovaných 190 koní, ale zrychlení by tomu klidně odpovídalo. Předchozí motor kolem 150 zrychloval už "pomalu". Teď jsem při té samé rychlosti odkládal, protože jsem nejel po vhodných cestách, ale šlo by to dál jako nic. 100km/h je tam jako nic, 150 vzápětí. Naučit se s tím na okruhu je jediný řešení, protože to jede opravdu zběsile.
Voda mi nikde neuniká, olej taky ne a ani palivo. Bez termostatu jsem se dostal na nějakých 60°C, čili ani chlazení by nemělo dělat potíže.
Jsem opravdu velmi nadšen. Jen jízda po městě je fakt problém. Ono to jede od 2000, ale člověk musí stát současně na brzdě. Plynový pedál totiž funguje jako volič otáček motoru a pak "nastoupí omezovač", takže to docela cuká a vypadám v tom jako blbec .
Už abych to mohl rozbalit v Mostě .
Edit: A na mírných silničních vlnkách, který jsem nikdy neregistroval, je slyšet, že pod plným plynem se protočí odlehčená kola
Netuším, jestli má ten motor slibovaných 190 koní, ale zrychlení by tomu klidně odpovídalo. Předchozí motor kolem 150 zrychloval už "pomalu". Teď jsem při té samé rychlosti odkládal, protože jsem nejel po vhodných cestách, ale šlo by to dál jako nic. 100km/h je tam jako nic, 150 vzápětí. Naučit se s tím na okruhu je jediný řešení, protože to jede opravdu zběsile.
Voda mi nikde neuniká, olej taky ne a ani palivo. Bez termostatu jsem se dostal na nějakých 60°C, čili ani chlazení by nemělo dělat potíže.
Jsem opravdu velmi nadšen. Jen jízda po městě je fakt problém. Ono to jede od 2000, ale člověk musí stát současně na brzdě. Plynový pedál totiž funguje jako volič otáček motoru a pak "nastoupí omezovač", takže to docela cuká a vypadám v tom jako blbec .
Už abych to mohl rozbalit v Mostě .
Edit: A na mírných silničních vlnkách, který jsem nikdy neregistroval, je slyšet, že pod plným plynem se protočí odlehčená kola
07:20:32
21.03.2012
21.03.2012
T
já bych počkal do soboty a Eidy nám to všem konečně odtajní určitě
22:34:05
20.03.2012
20.03.2012
vhml
Fotky ne, ale popis u půvopdního majitele zůstal :-) ,,Koupil jsem si hračku kterou na příští sezónu zapracuju do xxx. Jedná se o motor xxx se vstřikováním v né zrovna sériovém provedení. Jezdil v xxx tak uvidíme jak mu bude svědčit v xxx" Pod křížkama se skrývá ona záhada :-)
20:55:37
20.03.2012
20.03.2012
m8rinek
-> Milan 136: ajo