Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:38:23
03.04.2012
Eidy
-> U-Geen: Neboj, ještě minimálně nějaký čas zůstane 4.



Ještě jsem přidal pár fotek od T2. Díky všem, kdo vyfotili Kóču.
23:24:54
03.04.2012
U-Geen
-> Eidy: nech 4q :)
22:32:40
03.04.2012
Eidy
-> Milan 136: Ten litr je Bergera staršího a to je jinej motor. To má "jen" 4 svíce.

Víko se mě odlepovat nechce. Buď tam půjde takhle, nebo nic. S tímhle stejně něco provedu.

-> m8rinek: Nemá. Originál má dost podobný rozměry a vstupy k válcům dokonce menší, protože já mám slabší stěnu. Spíš mi vadí, že mám vstupy kolmo na hlavní komoru. To není zrovna ideální. Ale beztak už mám vymyšlenou úplně jinou věc. Jen kdo to vyrobí 40
21:54:58
03.04.2012
m8rinek
-> Eidy: To sací potrubí z uhlíku vypadá moc pěkně, jen nemá menší průřez? Nebude to motor škrtit?
21:47:53
03.04.2012
Milan 136
-> Eidy: myslím, že jsem o kousíček zvětšil díru ve víku a normálně tam jde. A vypadá to líp než olio1



Jestli si to dobře vybavuju, tak Karel Berger ho tam má v MB.

EDIT: Nemá, má tam chrom z chladiče. Tak ho mám jen já



upraveno 1x, naposled 03.04.2012 21:49:11
21:40:40
03.04.2012
Eidy
-> R@ZOR: Ale kuš taky 1.

-> kraska98: Já myslím, že plakat budou i když nechám současnou špajzku4.

-> Milan 136: A víš, že to není špatnej nápad?. Popřemýšlím o tom
21:26:12
03.04.2012
Milan 136
-> Eidy: krása. Hlavně ten motor. Dal bych na něj ještě víčko na olej plechový Škoda. By bylo víc stylový1

Na ten můj dvoulitr pasuje po lehký úpravě
21:15:17
03.04.2012
kraska98
Jj,potom nebudou mít ty baworsky plecky co se prohání na okruhu žádnou šanci a pak budou brecet že je předvede nějaká stará škodovka3
20:30:28
03.04.2012
R@ZOR
Hlasuju taky pro 5q ;-)
20:27:14
03.04.2012
Eidy
-> kraska98: Díky. Do 5q mě tu pár lidí nutí, ale zatím nee. 4

-> wlad: No, nestěžuju si. má to ještě mouchy, ale to se odladí a pak to bude paráda. A není to tak strašný, jak sis možná myslel. Myslím přetáčivost nebo chování auta vůbec. Nebo mě to tak nepřijde.5
19:34:34
03.04.2012
wlad
Čistá krása! Alfa je ve správných rukou. :)
18:39:32
03.04.2012
kraska98
Absolutní paráda,z koči se stala tigřice 2 Neuvazujes tam hodit 5q
15:07:55
03.04.2012
-> Luky.: : tak nějak 40



-> Eidy: : no budeš muset vybírat, máš jich od něj víc, než dost 40
14:39:30
03.04.2012
Eidy
-> havlik: Tak já zrovna nejsem člověk, kterej by musel gumovat kolečka, ale spíš jsem to myslel jako příklad. Nový auta testujou v Emirátech a na poušti při vysokých teplotách, jízdou po městě atd. No a to by už chlazení asi neustálo. Tak proto jsou chladiče dimenzované z našeho pohledu přespříliš. Nicméně z chladiče jsem měl obavy, ale ukázalo se, že zbytečné. Při 20°C jsem to ani nedostal na provozní teplotu a to jsem to první kolo solil, než to začlo škubat. A při tlaku 1,6 baru v chladící soustavě mám teplotní rezervu víc než velkou.

-> T: Tak by se to dalo taky říct. A havlik udělal hezký fotky. Večer nasypu ještě od T2.
14:17:42
03.04.2012
Luky
-> T: myslíš proto, že auta ostatních účastníků by byla viditelná pouze skrz zadní okýnko po dobu několika vteřin, a pak už ne? 1
14:04:21
03.04.2012
-> Eidy: : ještě, že to letos nejelo koukám...na podzim už by havlik takový hezký fotky za jízdy asi neudělal 40 4
13:21:59
03.04.2012
havlik
-> Eidy: no myslim si že v tom případě by stejně dřív vzdala převodovka než chlazený i když člověk nikdy neví
13:12:17
03.04.2012
Eidy
-> Lukky_sk: Ventilátor tam mám už 3 roky, ale moc ho nepoužívám. Teď v Mostě jsem startoval s 80 a po chvilce to slezlo na 60 stupňů. I David V6 chladil chladičem ze 120/130, stejně jako TUNER doposavad. Ono to chlazení není zas takovej průšvih, jak zjišťuju. Jde spíš o to, že třeba nemůžu gumovat, protože pak už chladič nestačí.
12:32:56
03.04.2012
Lukky_sk
-> Eidy: páni jo to s tou ladenou lamelou som aj nejak tušil. Ale nebere mi stále jedna vec ako že to ten náporák stále stíha chladiť... ventilátor tam stále nemáš však?
10:17:11
03.04.2012
havlik
-> radekp: nikon d90
Extreme Tyres