skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:26:36
18.03.2012
18.03.2012
U-Geen
-> David V6: tak indicie tu jsou :)
21:37:07
18.03.2012
18.03.2012
Eidy
-> David V6: Jo, do soboty je to tajný
-> johaning: Záleží kdy. Tenhle tejden bude nabitej. Zítra musím máknout, v úterý pracovní večeře, takže garáž asi nee no a pak už jen středa a čtvrtek na finální ladění. V pátek jen naložit na podvál a v sobotu ráno na okruh. A letos bude nádherně.
-> johaning: Záleží kdy. Tenhle tejden bude nabitej. Zítra musím máknout, v úterý pracovní večeře, takže garáž asi nee no a pak už jen středa a čtvrtek na finální ladění. V pátek jen naložit na podvál a v sobotu ráno na okruh. A letos bude nádherně.
19:29:35
18.03.2012
18.03.2012
johaning
-> Eidy: žebych se teda zarazil to zas omrknout a poslechnout konecne jak to vrci?
19:24:09
18.03.2012
18.03.2012
David V6
-> Eidy: Eidy stále je tajný co tam dáváš za motor?
23:29:12
16.03.2012
16.03.2012
Fifa
-> Eidy: Ono stačilo když byla trochu přicpaná hadice(trubka). Použil jsem na vypouštěcí šroub nádrže oko z uřezané brzdové hadice a časem se působením benzínu zhroutil dovnitř zbytek gumy v oku. To stačilo na zavzdušnění čerpadla. Mě to teda ani nejelo. Mám totož regulátor otáček čerpadla aby mi neulejvalo karbec.
23:16:24
16.03.2012
16.03.2012
Eidy
-> Fifa: Je to nějaký externí čerpadlo, není to do konkrétního auta. Je naležeto pod plechem pod zadníma sedačkama, čili celkem nízko a benzín si z nádrže natáhlo samo, ale furt běží nahlas. Motor běží dobře, ale neodvzdušní se.
23:04:47
16.03.2012
16.03.2012
Fifa
-> Eidy: Jestli máš válcový čepadlo Bosch jako já tak může mít problém s natáhnutím paliva. Já ho musel umístit tak, aby se zalilo samospádem. pak už to bylo v pohodě. Možná by pomohlo ho zalít, potom ale jak se zavzdušní může být problém. Myslim že to není dělaný na velkou nasávací výšku.
20:43:01
16.03.2012
16.03.2012
Eidy
Tak dneska jsem se v tom zase vrtal. Zkoušel jsem jiný VN kabely, proměřoval palce (ten kterej jel má 6kOhm a ten horší jen 1kOhm, je to problém?), zkusil jiný víčko rozdělovače, vyčistil víčko, kontroloval natočení rozdělovače, zapojení kabelů atd. Různě se v tom rejpal až to najednou začlo chodit. A nevím proč. I volnoběh je klidnější a rovnoměrný. Lehce to houpe, ale minimálně. Takže super, jen nevím, co jsem provedl. Jsme Mostu zase o kousek blíž.
13:44:30
16.03.2012
16.03.2012
Bery
tak takhle:-) www.millersoils.cz/30--za
vodni-motorove-oleje.html
13:25:56
16.03.2012
16.03.2012
vhml
-> Bery: ty né, ten olej :-D
13:17:39
16.03.2012
16.03.2012
Bery
já do toho mostu budu muset aspoň na čumendu dorazit)
-> vhml: ještě nevim co z toho vyleze,ale taková ostřejší 14ka by se mohla urodit)
-> vhml: ještě nevim co z toho vyleze,ale taková ostřejší 14ka by se mohla urodit)
11:53:35
16.03.2012
16.03.2012
vhml
-> Bery: z tohohle pohledu jo. Zase na druhou stranu když se zamyslíš nad cenovkou 1600 za napln oleje, tak je to trochu desivy :-) A co maji v planu za zazrak v novy generaci?
11:46:08
16.03.2012
16.03.2012
T
-> Eidy: : dneska nebo zítra projížďka?
23:48:18
15.03.2012
15.03.2012
Eidy
Tak hlásím, že ode dneška vrčíme
Palivo nikde neteče, ale čerpadlo se nedokáže pořádně odvzdušnit. Pořád vrčí nahlas. Vadí, když je naležato? Jsou typy kterým to vadí?
Voda mi nikde neteče. Už. Moje práce ok, ale vodní čerpadlo, na kterým jsem nechal zavařit jeden vstup ve svaru rosilo. Vše zřejmě vyřešilo napatlání vteřiňáku na postižené místo (prasárna, vím to).
Jde mi to jen na 4 svíce. Na jednu řadu svící to chytne ok. Na druhou řadu to má snahu, ale nepodaří se. Zkusil jsem jinou cívku s elektronikou a nic. Zkusil jsem přehodit ovládácí kabely mezí cívkama a pořád jede jen ta jedna (stejná) sada svící. Zkusil jsem jiný svíce a taky nic. Zítra zkusím ještě samotný VN kabely, ale pak už mě nic nenapadá.
Ale když se na to koukám. Tak mám pocit, že největší práce mě teprve čeká. Ty kabelový svazky jsou děsný a musím je nějak urovnat.
Napadá někoho co s tím zapalkem?
Palivo nikde neteče, ale čerpadlo se nedokáže pořádně odvzdušnit. Pořád vrčí nahlas. Vadí, když je naležato? Jsou typy kterým to vadí?
Voda mi nikde neteče. Už. Moje práce ok, ale vodní čerpadlo, na kterým jsem nechal zavařit jeden vstup ve svaru rosilo. Vše zřejmě vyřešilo napatlání vteřiňáku na postižené místo (prasárna, vím to).
Jde mi to jen na 4 svíce. Na jednu řadu svící to chytne ok. Na druhou řadu to má snahu, ale nepodaří se. Zkusil jsem jinou cívku s elektronikou a nic. Zkusil jsem přehodit ovládácí kabely mezí cívkama a pořád jede jen ta jedna (stejná) sada svící. Zkusil jsem jiný svíce a taky nic. Zítra zkusím ještě samotný VN kabely, ale pak už mě nic nenapadá.
Ale když se na to koukám. Tak mám pocit, že největší práce mě teprve čeká. Ty kabelový svazky jsou děsný a musím je nějak urovnat.
Napadá někoho co s tím zapalkem?
21:54:07
15.03.2012
15.03.2012
TTomas
-> Bery: Asi tak. Planuju zajizdet novej motor na ten jejich zajizdak a na to jsem taky zvedavej.
21:50:52
15.03.2012
15.03.2012
TTomas
-> Bery: Millers jezdim uz 2 roky ve vsem a parada. Ta jejich nova rada bude teprve bomba. Mam uz nejakej patek v planu zkusit i ten jejich prevodak, ale zatim jsem nesebral odvahu.
21:48:09
15.03.2012
15.03.2012
Bery
-> vhml: zas když spočítáš co stojí postavit slušný motor,tak jestli dám za olej 1000 kaček,nebo 1600...to už je slza v moři.
21:45:55
15.03.2012
15.03.2012
kury
-> Bery: Já od nich jezdil 10w-60 minulou sezonu a pohoda. Teď maj nějákou novu řadu vylepšených oleju. Ale i mě dohnala finanční krize. Sice mi Millers nabidl 15% slevu za reklamu, ale kvuli penězům jsem zvolil Mogul 5w-50, který jsem za reklamu dostal zadara. Tak snad to taky bude mazat
21:41:23
15.03.2012
15.03.2012
vhml
-> Bery: reference jsou na něj hezký, ale za tu cenu do škodovky? Zase bych to taky nepřeháněl...
21:27:48
15.03.2012
15.03.2012
Milan 136
-> Bery: kámoš ho někde sehnal do HTP
Bylo na něm myslím snad Ford Cosworth
Bylo na něm myslím snad Ford Cosworth