Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:43:30
30.03.2012
vhml
-> Eidy: nový je dostatečný důvod pro to aby to nefungovalo :-)
22:05:15
30.03.2012
Eidy
-> vhml: To bych si myslel, kdybych neměl všude nový. Myslím jako opravdu čerstvě nový. Ale díky.

Edit: A navíc jsem přehazoval stejnou hadici mezi kanystrem a přívodní trubkou, čili i poškozená nová se zavrhuje.
upraveno 1x, naposled 30.03.2012 22:06:26
22:03:44
30.03.2012
vhml
-> Eidy: strasne bordelu ještě umí udělat benzínová hadička, která má prasklinku a přisává vzduch. Nic z ní neteče, ale dokáže přisávat vzduch a čerpadlo si s tím neporadí.



upraveno 1x, naposled 30.03.2012 22:04:03
22:03:23
30.03.2012
Eidy
-> m8rinek: Ano, víčko jsem měl pryč. Trubka je dávaná nová (teda před 14 lety) a je to měděná trubka 6mm vnitřní průměr. Ale standardní průtokovej šroub mi přijde dost nevhodnej. Proto jsem jeden poladil a vyměním ho. Jen musím přečerpat benzín z nádrže a čekám, až mi vyschnou kanystry 1. Když se to nezlepší, napíchnu se na výpušťák. Tam je průtokáč daleko větší.
22:02:29
30.03.2012
vhml
-> m8rinek: já jsem s ovzdusnenim nadrze laboroval tak dlouho az jsem se nasral a proste vzal trojku vrtak a provrtal víčko...
22:01:16
30.03.2012
Star LC20
-> Eidy: a nevzniká Ti v nádrži podtlak ?



EDIT: aha...
upraveno 1x, naposled 30.03.2012 22:01:29
21:59:35
30.03.2012
m8rinek
-> Eidy: Pokud bys chtěl mám tu nové vedení paliva. Zkusil jsi čerpat s otevřeným víčkem? Třeba v nádrži vzniká podtlak.
21:56:22
30.03.2012
Eidy
Od včera se v tom vrtám a zjistil jsem, že při cucání benzínu z nádrže přecucnu čerpadlem 1,5l za 1:10 a proud paliva je nerovnoměrný. Pokud připojím čerpadlo ke kanystru, naplním 1,5l za 0:39. Čili problém je evidentně s přívodem paliva z nádrže. Nicméně i v té špatné variantě dává čerpadlo 77 litrů za hodinu, což by mělo stačit, ale asi ne. V té lepší variantě dává 138 litrů za hodinu.
20:23:04
29.03.2012
Milan 136
-> Hurdis: Hujer, metelesku blesku3
16:58:14
29.03.2012
Hurdis
-> m8rinek: Hujere, běžte si po svejch.
16:55:48
29.03.2012
m8rinek
-> Hurdis: jen Fanánek zpívá o Alpha motoru z Hyundaie :D.
16:52:03
29.03.2012
Hurdis
-> Eidy: Moc pěkně se na to kouká.



A něco k poslechu: 1

http://www.youtube.com/wa tch?v=6dieI5vvBc4
22:08:46
28.03.2012
Nepér
Barva kol dobrá, motor je nářez, akorát v tý vaně by se snad dalo koupat 3 . Na podzim z toho mám strach 9
21:33:42
28.03.2012
Zivosek
Tyjo, to musí být neuvěřitelný nářez. Moc ti to přeju, je to paráda. Kola taky prokoukly, sluší Jí. Snad se mi podaří Ji někdy vidět na živo6
19:59:22
28.03.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: Už není..
19:52:16
28.03.2012
Milan 136
-> Eidy: já si kol všimnul hned4

A sluší
18:35:08
28.03.2012
m8rinek
Na škodateamu je za půl palackýho 4q z Garde ;).
13:22:14
28.03.2012
TTomas
-> radekp: No evidentne je sliznujet i limec, ale tam se toho moc neodlehci:)
11:26:35
28.03.2012
radekp
-> matoo: Asi jsem vemeno, tak mě pošťouchni, kde je rozdíl?

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3576_2010-05 -30_21-58-58_93.jpg



havlik1000mb.rajce.idnes. cz/Most_2012



-> Eidy: aha, takže zezadu
upraveno 1x, naposled 28.03.2012 11:27:10
10:48:21
28.03.2012
Eidy
-> radekp: Tak trochu jsem je zezadu odvrtal 40.
Extreme Tyres