Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:42:01
26.11.2011
Rapid05
-> Eidy: Osobně bych favorizoval ten antracit, on bude ve skutečnosti určitě výraznější než takhle z VT. Třeba černý kola u T#2 taky na některých fotkách docela zanikají a na živo je to úplně jiná káva...

A jinak bronz/zlato v rozumným odstínu by bylo taky fajn a stříbrná konec konců taky, takže jsem Ti fakt pomohl co? 3

Jo a pokud by Tě to rozhodování fakt moc trápilo, tak já se obětuju a těch kol Tě zbavím 2 3
10:47:48
26.11.2011
Vitek
Ta zlatá vypadá nejlíp
09:40:59
26.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ten titan je ve VT moc tmavej, dle mě by to nebylo marný a nebo pořád ten antracit či případně i stríbrná jen nějaká lehce tmavší barva. Asi budeš muset projít vzorníky. Pro jaký postup jsi se po pískování rozhodl?
09:17:56
26.11.2011
-> Eidy: : zlatou mam já 40 jsem pro antracit a rovnou spolu rozjedeme něco, čim by se ještě nějaká taková barva hodila na auto pro sladění, víš? 5 a pšštt... 40
08:09:36
26.11.2011
Mirda
Titan. M
00:58:06
26.11.2011
crawen
Zlatá nebo titan jsou nejlepší!!
00:28:36
26.11.2011
johaning
-> Eidy: reknu nazor na barvu,az ti budu predavat ty tve kola po pisku4
23:17:21
25.11.2011
Qwak
Zlatá 1
23:06:09
25.11.2011
Filip
Titan!!
23:00:03
25.11.2011
škodec
-> Eidy: treba nejakeho sikovneho lakyra ktory to pekne namieša. Pocitam ze to bude nejaka polomatná.
upraveno 1x, naposled 25.11.2011 23:00:48
22:52:44
25.11.2011
pepik-lepik
úžasná kára6
22:52:37
25.11.2011
Eidy
-> škodec: ty TE37 vlevo, ty mají zajímavej odstín.
22:46:14
25.11.2011
škodec
-> Eidy: ak mozem nazor tak jednoznacne sa auticku hodi nieco take ako v prvych obrazkoch lava strana. SSR disky zvyknu mat taku zaujimavu bronz4

www.s2ki.com/s2000/.../69 8047-volk-racing-wheels-mo re
22:35:23
25.11.2011
ZdenoR
-> Eidy: Byl tím myšlen jen vnější kraj kola. Řekněme od konce paprsků dál, proto taky ty uvozovky 4
22:31:15
25.11.2011
Eidy
-> ZdenoR: To bohužel nelze viz. img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3576_2008-09-30_ 11-07-02_99.jpg jinak bych vůbec neváhal.
22:27:40
25.11.2011
ZdenoR
Jsem pro původní nebo zlatou s přeleštěným "límcem" 2
22:26:16
25.11.2011
Minik03
Tmavší zlatá by taky nemusela vypadat zle.
22:23:39
25.11.2011
skodovak
současnej je současnej... 4



edit: nebo max ta zlatá ano
upraveno 1x, naposled 25.11.2011 22:24:16
22:23:35
25.11.2011
Jindas
-> Eidy: Jéé ta zlatá je parááááádnííí !!! 4 4 52 9
22:21:39
25.11.2011
Eidy
A současný špinavý stav pro porovnání.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.11.2011 22:21:39
Extreme Tyres