Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:25:00
15.03.2012
Bery
s millers oil - nikdo nemá zkušenost?Pravda,cena není 2 kila,ale prý je to o parník před castrolem.
upraveno 1x, naposled 15.03.2012 21:25:20
12:31:56
15.03.2012
Eidy
-> vhml: Kdepak, chaldič tam není. Je tam výměník 40
11:08:14
15.03.2012
Jarinko
Ja som za titan alebo zlatu...
11:08:02
15.03.2012
Minik03
-> vhml: to sice ano 3 ale jak znam Eidyho tak to tezko bude faborit 6
11:01:52
15.03.2012
vhml
-> Minik03: do upravenýho favorita s chladičem oleje? :-D
10:58:42
15.03.2012
Minik03
-> Eidy: mno sakra do jakyho motoru se leje 5l plny syntetiky? 1
09:45:03
15.03.2012
vhml
-> Eidy: -> m8rinek: To teda chlapci kurva zlevnili. Zjevne budu mazat tez Castrolem :-)
09:41:12
15.03.2012
m8rinek
09:39:57
15.03.2012
Eidy
-> vhml: Kdo hledá, najde.

www.e-oleje.cz/index.php? akce=detai...
09:06:12
15.03.2012
vhml
-> Eidy: fakt? Kde se necha kouopit za takovou cenu? Videl jsem ho vsude za 300+



Loni jsem mel Gulf od Gema asi za 180, jenze uz ta moznost není...
09:03:40
15.03.2012
Eidy
-> vhml: Protože ze všech 10W-60 je tohle ten skoro nejlevnější. 199 Kč/litr.A když porovnáš dostupný parametry, tak je stejně dobrej jako všechny ostatní, prde 4
08:57:34
15.03.2012
vhml
-> Eidy: proč kupuješ leštenej prd od Castrolu? Na kolik vyšel?



Musím taky nakoupit. Vidím to na Valvoline za necelých 200/litr.
upraveno 1x, naposled 15.03.2012 08:58:01
23:31:51
12.03.2012
Eidy
Dneska jsem nasadil hlavní řemenici a krmení, zítra koupím klíňák, johaning mi slíbil nalakovaný držáky motoru a motor tam budu moct šoupnout na hotovo. Začínám si hrát s elektrikou a to je v podstatě taková poslední práce. Pak už jen tři a půl tisíce drobností a můžeme vrčet.

Jelikož to zatím stavím bez altíku, budu potřebovat ve frontě nějakého dobrodince, který mě nechá nasosat něco elektrické energie ze svých zdrojů. Kdo se hlásí?1
11:21:43
04.03.2012
Tommyk
-> Eidy: aha, tak to jsem nevěděl :) chybička se vloudila 1
08:06:59
04.03.2012
-> Tommyk: : nemá posilovač,aby ho v tomhle případě mohlo pár maníků tlačit po okruhu a byl schopen brzdit....40



-> Eidy: : no vidíš, to já už vrčim a mam všechno do stavu pojízdného,ale jsem zvědav co ty brzdy,chlazení.no uvidíme 8 3
21:09:50
03.03.2012
Eidy
-> Tommyk: A právě proto posilovač nemám 4 .
19:54:32
03.03.2012
Tommyk
-> Eidy: ještě by to chtělo aby někdo sál jako kozu svý příletkyně hadičku podtlaku k brzdám, abys mohl brzdit 3
19:39:04
03.03.2012
Eidy
-> T: Jo, to jo. Kromě motoru všechno funguje. takže když mě dokážete hodně rychle tlačit po okruhu, tak se i svezu. 3
19:17:40
03.03.2012
-> Eidy: : jasný, uvidíme za 3 týdny 4 ale jinak je snad auto kromě motoru připravené nebo ne? 131
18:10:46
03.03.2012
Eidy
-> T: No jo, ale zase to tam nepovezu jen aby to vrčelo na místě. 8
Extreme Tyres