skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:04:13
01.10.2011
01.10.2011
Eidy
Zkoušel tu aplikaci. Když ji vynuluju na ležícím telefonu a pak ho zvedni, ukazuje 1G. Zkoušel jsem to i ve spotřebáku na pneu 205/55 R16 a v zatáčkách jsem kousek od maxima vydyndal 0,8G, což se mi zdá moc. Nebo jsem si už zvyknul?
20:02:00
01.10.2011
01.10.2011
Eidy
-> MATTESS: Děkuji za upřesnění, máš pravdu s tím "metr krát sekunda na mínus druhou".
20:35:21
30.09.2011
30.09.2011
MATTESS
-> m8rinek: jj, liší se podle polohy
20:25:42
30.09.2011
30.09.2011
m8rinek
-> MATTESS: Když už si hrajeme na tisícíny, tak takováhle tíhová konstanta platí možná někde u rovníku, u nás se používá zhruba 9,81ms-2
17:29:29
30.09.2011
30.09.2011
MATTESS
Eidy 30.09.11 14:53:24 napsal:
→ minno: 1G je síla, tedy pardón, zrychlení, kterou na
tebe působí Země. Tedy 10m/s.
takhle to máš jako rychlost. Zrychlení je v m.s-2 Jen pro úplnost tedy g=9,823 m.s-2
→ minno: 1G je síla, tedy pardón, zrychlení, kterou na
tebe působí Země. Tedy 10m/s.
takhle to máš jako rychlost. Zrychlení je v m.s-2 Jen pro úplnost tedy g=9,823 m.s-2
16:02:17
30.09.2011
30.09.2011
Zazaa
ale ted premejslim a mam pocit ze sem kdysi nekomu objednaval ze ebay G-tech ...jen nevim komu ... to by bylo zajimavy si to pujcit pripadne se s tim projet treba na horske draze a porovnat s tim telefonem :)
15:19:07
30.09.2011
30.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 30.09.11 14:35:37: Neviděl jsi kultovní film TOP GUN? Tam ty Géčka taky probírali jak tam ukazoval tu fotku letadla nad kterým letěli vzhůru nohama. Stíhačky umí víc než 1G
15:19:01
30.09.2011
30.09.2011
Nwkt
-> Zazaa: Ono taky otázka jak to aj telefon dokáže přesně změřit
15:14:42
30.09.2011
30.09.2011
Zazaa
no sem zvedavej ... co si pamatuju tak v Exige na okruhu na semislikach A048 ukazovala telemetrie v zatackach max trochu prez 1g a to me neprislo ze bysme se loudali :)
15:00:19
30.09.2011
30.09.2011
minno
Toľko z vysvetlenia mi už stačí
14:58:16
30.09.2011
30.09.2011
Luky
-> minno: pokud jezdíš autem rychleji než pár km/h, tak to v zatáčkáš taky cítíš
14:55:37
30.09.2011
30.09.2011
palinator
-> Eidy:
Nebo-li jako by minník ležel na boku.
Nebo-li jako by minník ležel na boku.
14:53:24
30.09.2011
30.09.2011
Eidy
-> minno: 1G je síla, tedy pardón, zrychlení, kterou na tebe působí Země. Tedy 10m/s. To tu bude vždycky. Ale navíc si můžeš "vyrobit" i další v různých směrech. Třeba při průjezdu zatáčkou. Když bude třeba levá a dosáhneš jednoho G, tak 10kg závaží budeš díky Zemi zvedat silou 100N, stejně jako v kuchyni, ale taky na pohyb zprava doleva budeš muset vyvinout 100N. Vlastně je to jako kdyby ti někdo natočil svět.
Je to jasnější?
Je to jasnější?
14:44:28
30.09.2011
30.09.2011
U-Geen
-> minno: proste sila, ktera na tebe pusobi kdyz jedes do zatacky a vysunuje te ze sedacky doleva nebo doprava :)
14:35:37
30.09.2011
30.09.2011
minno
-> Eidy: nie, chcel som počuť to čo napísal Luky., ale aj tak z toho nie som 2x múdrejší.
14:34:17
30.09.2011
30.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.09.11 11:51:07: Otázka jak ten phone bude měřit, ale vycházím z toho, že 911tka na sérových gumách má kolem 1G a když vezmu, že tyhle sériovky mnohdy zmítající se na limitu (viz. to vypochodované Porsche před Mustafovou Fabií 1,8T) v Mostě tlačíš tak prostě na semi slickách věřím, že to 1G tam je...
14:30:44
30.09.2011
30.09.2011
Eidy
-> minno: Jo, je to skvělý. To jsi chtěl slyšet?
14:11:15
30.09.2011
30.09.2011
Luky
-> minno: přetížení, které to auto zvládne vyvolat v zatáčce - tedy jak moc tě to namáčkne na okýnko
14:10:45
30.09.2011
30.09.2011
U-Geen
-> minno: super :)
14:01:19
30.09.2011
30.09.2011
minno
Eidy 30.09.11 11:51:07 napsal:
Nainstaloval jsem si do iPhonu aplikaci na
měření bočního zrychlení.Tak ma zaujíma, že aké to je, to bočné zrýchlenie.
Nainstaloval jsem si do iPhonu aplikaci na
měření bočního zrychlení.Tak ma zaujíma, že aké to je, to bočné zrýchlenie.