skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:01:47
20.11.2011
20.11.2011
Milan 136
-> radekp: a pak mě namaj bolet záda, když celý dny tahám takový těžký krávy
18:10:39
19.11.2011
19.11.2011
radekp
-> Eidy: pro uklidnění : dneska otec vážil salámy z Yetiho....23 kg
22:05:30
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
-> Tuner#2: Že se to prej nemá rádo. Jak jsem koupil, tak prodávám. Johanning se ptal přímo dodavatele jejich prášku.
Edit: jak to čtu, tak do toho asi půjdu.
Edit: jak to čtu, tak do toho asi půjdu.
21:25:45
15.11.2011
15.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.11.11 21:16:47: A důvod toho loupání?
Chápu mám to krátce navíc samodomo, ale bylo to na radu člověka co dělá jen a jen kola včetně strojního leštění a dělá se to takto při výrobě (třeba i ATSa jsou zevnitř šedivá a z venku je na tom stříbrná metla s lakem), ještě bych to zvážil viz. komenty Dudu: www.autohificlub.cz/forum /.../0
Chápu mám to krátce navíc samodomo, ale bylo to na radu člověka co dělá jen a jen kola včetně strojního leštění a dělá se to takto při výrobě (třeba i ATSa jsou zevnitř šedivá a z venku je na tom stříbrná metla s lakem), ještě bych to zvážil viz. komenty Dudu: www.autohificlub.cz/forum /.../0
21:17:33
15.11.2011
15.11.2011
T
-> Eidy: : jasný, že lepší ale jestli jen lepší nebo jiná?
tak ono zůstat no svém při takovým rozměru pneumatik taky dobrý
tak ono zůstat no svém při takovým rozměru pneumatik taky dobrý
21:16:47
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
-> Tuner#2: Chtěl jsem práškovej základ na vyhlazení a pak mokrou. Ale dle johanninga to prej není moc dobrá kombinace a dřív nebo později se to začne loupat. A ty to nemáš dost dlouho, aby se to dalo brát jako precedent.
21:14:23
15.11.2011
15.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.11.11 21:12:59: A bude "komaxit" a nebo mokrá? Mě se komax moc neosvědčil, začal praskat při velké teplotě
21:12:59
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
-> T: To jsou jen dohady. Ale rád bych si to hodil na papír a spočítal. Snad přes vánoce.
Nicméně barva nebude stejná. Bude lepší .
Edit: No a to co jsem shodil, naberu zase širšíma gumama.
Nicméně barva nebude stejná. Bude lepší .
Edit: No a to co jsem shodil, naberu zase širšíma gumama.
21:10:32
15.11.2011
15.11.2011
T
-> Eidy: : jestli jsou Tvoje propočty o rotační hmotě správné..tak i tak je to úspěch ne
a barva teda bude stejná?
a barva teda bude stejná?
21:06:10
15.11.2011
15.11.2011
Milan 136
-> Eidy: takhle nějak velkem máme v gazráži. tak sehnat ještě někoho s větším...
21:04:45
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
Poslušně hlásím, že kola jsou připravená na pískování a akce odlehčování skončena. Bohužel jsem normu splnil sotva na 50%. Čtyřmetrovej soustruh je moc malej, nezajedu se suportem pod kolo, takže jsem na předních kolech sundal jen 0,5kg a na zadních 0,8kg . Plán byl cca 1,2kg na předku a cca 1,5kg na zadku.
14:50:19
15.11.2011
15.11.2011
U-Geen
-> Eidy: byla, jen ty vykony :)
14:26:05
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
-> U-Geen: Do toho nejdu. To má motor na špatným konci.
A nebyla by větší frajeřina kolem eRka obestavět STi?
A nebyla by větší frajeřina kolem eRka obestavět STi?
10:33:00
15.11.2011
15.11.2011
U-Geen
-> Eidy: nebo proste kolem nejakyho STi obestavet eRko :)
10:24:09
15.11.2011
15.11.2011
Péďa17
-> Eidy 15.11.11 09:57:25:
09:57:25
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
-> Zazaa: No. Nejlíp i s převodovkou.
09:48:59
15.11.2011
15.11.2011
Zazaa
-> Eidy: no nebo bys to moh dat doprostred :)
08:54:36
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
-> U-Geen: No fuj. To bych si tam teda nedal. Tím bych zavraždil i zbytek jízdních vlastností, co mám.
01:28:54
15.11.2011
15.11.2011
U-Geen
-> Rapid05: no ted na to koukam, a napad blbej... uvadej 350lbs a vic :-O
00:30:03
15.11.2011
15.11.2011
Rapid05
-> U-Geen 14.11.11 23:04:37: Nápad dobrej, jen jestli by se pak Kóča nestavěla na zadní, EJ20 je těžkej jako hovado... ale jede pěkně